Hotel RH Corona del Mar

Hotel RH Corona del Mar
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor RH Corona del Mar voor je op een rij gezet:

95 reviews over Hotel RH Corona del Mar in het Nederlands

We hebben erg genoten van een week in dit hotel. Mooie locatie, vriendelijk personeel en goede service. We vinden dat bij het diner de hoofdgerechten meer aandacht verdienen. Het eten wordt niet zo heet opgediend zoals we dat in Nederland gewend zijn. En dat weten we uit eerdere ervaringen. Maar lauw eten bijna tegen het koude aan was voor ons een minpunt. Het beetgaar van sommige gekookte groente was tegen het rauw aan. Bij de saladebar grof gesneden rauwe koolsoorten waar je later zelf een dressing op moet doen is voor ons minder smakelijk dan wat fijner gesneden kool en dressing die al een beetje ingetrokken is.

We hebben de paella gemist in het menu. Als je een week gast bent verwacht je wel een gerecht wat typerend is voor het land waar je verblijft. Voor een 4 sterren hotel moet dit een must zijn op het menu. Als we een volgende keer deze prachtige locatie aan zullen doen overwegen we om alleen logies/ontbijt te boeken.

Ooit nog naar Benidorm, dan dit hotel

Geesje
2-3-2018

Geweldig hotel, verademing tussen al die wolkenkrabbers maar 7 etages

Ondanks de winter, toch behoorlijk druk op boulevard en oude stad

Slechte openbaar vervoersverbindingen vanaf poniente beach

heel fijn hotel . lekker eten en fijne ligging

willemien van de vin
30-1-2018

ook is het hotel schoon en het personeel heel vriendelijk ,het zwembad buiten kunnen wij niet beoordelen want wij waren hier in de winter en in de tijd dat wij daar waren , waren er geen kinderen

Fijn hotel

Nico
19-10-2017

Wij zijn een week in dit hotel geweest.

Het is een fijn en gastvrij hotel met erg vriendelijk personeel.

Wij hadden een kamer met zeezicht, wat erg gezellig is.

Het ontbijt is prima en uitgebreid, het diner vonden wij wat minder.

Er was een beperkte keus tussen vlees en bv. een stukje kip.

Verder niets dan goeds, we gaan zeker een keer terug.

Nog steeds goedGoede service, vriendelijk personee

Mevr. Schelvis
14-9-2017

Goede service, vriendelijk personeel, gratis Wifi

alles naar wens.

stuer
7-8-2017

1 groot nadeel het ontbijt was gewoonweg triest ,nog geen smeerkaasje ,tenslotte betaal je er toch voor.Vloerbekleding op de kamers is dringend !!!!!aan vernieuwing toe een erg vieze geur dat je ruikt van als je de deur open steekt.

Mooie ligging uitzicht op zee

A.Brands
22-7-2017

Wij zaten op de 6e etage. Prachtig uitzicht op zee. Hotel is netjes, vriendelijk personeel. Ongeveer 10 a 15 minuten lopen langs de boulevard naar de winkelstraten waar t krioelt vd mensen. Dit gedeelte is rustiger. Wel veel oudere mensen in dit gedeelte weinig oudere kinderen. Strand is straat oversteken. Bedjes op t strand kosten 4.50 en parasol ook 4.50. Zwembad vind ik kleiner als op de foto's. Genoeg bedjes om 11 uur nog. Dus geen handoekje leggen. Al met al prima hotel maar niet met oudere kinderen.

Super fijn hotel!

M stevens
17-7-2017

Hotel Corona del Mar is een gezellig hotel.

Schone verzorgde kamers.

Heerlijk eten! Genoeg keuze!

Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Het is geweldig

AWisman
24-6-2017

Corona del mar is een geweldig hotel in Benidorm vlak bij het strand servise eten en entertainment is geweldig

Kom er voor de 3 de keer

hartstikke goed hotel met prima ligging

Anton
24-6-2017

Alles was goed. minpuntje vonden wij het ontbijt voor vertrekkende gasten.het was

t.o.v. het normale ontbijt zeer karig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RH Corona del Mar in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RH Corona del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RH Corona del Mar scoort een 8.81 uit 10 op basis van 96 reviews.