Hotel Residencia Ciudad Patricia (Zorghotel)

HotelWeer vandaag29°21°
Hotel Residencia Ciudad Patricia (Zorghotel)
7,6

6 reviews over Hotel Residencia Ciudad Patricia (Zorghotel) in het Nederlands

Prettig verblijf met zorg

L. Versluis
8-8-2018

De hotelkamers zijn netjes en erg schoon. Je kunt je met een rolstoel of rollator goed manoeuvreren. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. De wasservice is ideaal, dan hoef je ook niet zoveel mee te nemen in de koffer. Elke hotelkamer heeft een eigen balkon met uitzicht op de patio en de bergen/ natuur, maar je kunt ook lekker op het dakterras zitten, met jacuzzi. Er zijn ongeveer 3 uitjes per week en er worden wel wat activiteiten georganiseerd in het zorghotel zoals een barbecue of paella middag met live muziek, maar daarom heen moet je jezelf ook wel vermaken. De ligging is aan de rand van Benidorm en wat heuvelachtig gelegen, maar in overleg kun je naar de boulevard worden gebracht door vervoer van het hotel of je kunt een Euro-taxi bestellen bij de receptie (taxi waar 1 rolstoel in kan). De verzorgenden zijn niet altijd Nederlandssprekend, maar ze zijn lief en geduldig.

super.

a.kort
5-6-2018

Dat het een heerlijke tijd was.Prima hulp. Leuke dagjes uit. Fijne tijd gehad 2013 voor 1e keer geweest daarna diverse herhalingen. Nu helaas voor ons niet meer mogelijk. Spreken nog veel over ons verblijf en zorg in Spanje. Zorg met een kroontje. Bij aankomst een uitgebreid maal om 22u en welkom door Barbara. Mensen ga genieten wij geven alleen positieve berichten

Voor herhaling vatbaar!

Hollandse
8-2-2018

Ik ben hier 3 weken geweest voor revalidatie na een heupoperatie. De geboden zorg was zeer goed. Ik kon zelf aangeven waar ik hulp bij nodig had, er werd meegedacht en niets was teveel voor de medewerkers! De medegasten waren veelal wel wat ouder, maar dat vond ik geen probleem. De sfeer en het eten waren goed en de kamer comfortabel. Het grootste pluspunt vond ik de intensieve dagelijkse fysiotherapie die ook in hetzelfde gebouw zat en de medische begeleiding die 24 uur per dag aanwezig was. Mede hierdoor was ik snel weer op de been!

heerlijke vakantie

Anita Beens
12-4-2017

Genoten van goede liefdevolle zorg en zeker ook de aandacht tijd en zorg voor de mantelzorger. De dokter komt direct en zorg staat direct klaar.

Mijn ervaring is oké en die van mijn man ook.

Wij komen hier zeker nog een keer terug. Ruime kamer met ruime douche voor tillift en elektrische rolstoel. Leuke uitstapjes. Elke dag douchen en als je thuis komt, is je kamer netjes opgeruimd.

Inderdaad geluid van het zeeleeuwenpark maar ook van de andere beestjes. Dit maakt het mooi dat er natuur om je heen is. Dus voor ONS geen klagen. Gewoon ontspannen. Dank jullie allen voor de mooie week

Nooit meer

Guus Dijksman
23-10-2016

Zorghotel Patricia in Benidorm wordt veelal bezocht door mensen die gebaat zijn bij goede medische zorg en rust. Dat laatste kun je helaas in dit hotel vergeten.

Er heerst dag en nacht een constante kakofonie van geluiden uiteenlopend van karretjes met veel te kleine harde wieltjes die op de ongelijke stenen vloer voor een enorm irritant lawaai zorgen, verder zijn er de medebewoners die afgaande op het volume waar ze hun op de dunne scheidingswand gemonteerde tv’s instellen, kennelijk allemaal aan gehoorproblemen lijden en dan niet te vergeten het Spaanse personeel dat afgaande op de luide conversaties die ze dag en nacht op de gangen voeren waarschijnlijk eveneens gehoorproblemen hebben en dan zijn er nog de liften waarvan de constructeur kennelijk in de veronderstelling verkeerde dat de clientele zelf niet kan vaststellen dat men op de juiste verdieping is aangekomen, nee dat moet ieder keer bevestigd worden door een zeer luide bel die bij iedere aankomst op de juiste verdieping een hinderlijk Ding Dong laat horen.

Al deze geluiden worden nog eens extra versterkt door de specifieke slechte Spaanse bouwwijze die door gebruik van dunne wandjes en harde materialen nu eenmaal tot een zeer slechte akoustiek leidt

Tot overmaat van ramp is het hotel ook nog eens gelegen naast een soort pretpark met o.a. een dolfinarium met zeeleeuwen, zeehonden en dolfijnen. De hele dag staat dit park vanwege diverse shows garant voor een oorverdovend lawaai en doen genoemde beesten ook ’s-Nachts hun uiterste best om je nachtrust te verstoren.

Nee voor je rust hoef je hier echt niet naar toe te gaan

Wij hadden hier geboekt voor de periode van 10 t/m 31 oktober 2016 maar zijn vanwege de beschreven overlast ruim voor de eindtijd vertrokken.

Verder is de zorg (deels geleverd door Nederlandse stagiaires) van goede kwaliteit en moet ik vooral een compliment uitdelen aan de veelal Nederlandse stagiaires die hun werk vakkundig en met veel passie uitvoeren.

Zorghotel Patricia nooit meer.

Dit nooit meer

margriet magis
7-9-2012

Voor mensen met een zwaar lichamelijke beperking.

Die op vakantie willen naar het zorghotel Cuidad Patricia in Spanje.

Laat u niet verleiden door de mooie plaatjes en veel belovende tekst op de website

Als je afhankelijk bent van een elektrische rolstoel en een tillift dan zijn de hotelkamers en badkamer erg krap.

Volgens de info op de website zou er altijd Nederlands personeel aanwezig zijn, ook dit is niet waar. Overdag ben je een aantal uren en s’nachts afhankelijk van Spaans personeel.

Het is zeker geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residencia Ciudad Patricia (Zorghotel) in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residencia Ciudad Patricia (Zorghotel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.