Camping Raco

Camping Raco
7,3

6 tips over Camping Raco

wendy, 11-1-2013
erg leuk zijn de watervallen in spanje,en het park terra natura zoo en waterpark gecombineerd.
Jan, 9-11-2012
De receptie is het visite plaatje van de Camping, laat hier dan ook klantvriendelijk personeel werken, die KLANTEN ontvangen en te woord staan zoals het behoord.
Ad Wolfs, 16-9-2012
Een tip van mij is, als je op de camping wil staan in het voor- en naseizoen, bel een dag van te voren op voor een plek. Vraag een plattegrond van de camping voor de volgende keer en merk vast de plekken die je zou willen. Dat scheelt teleurstellingen achteraf. Je mag in ieder geval één maal van plek wisselen.

Kees, 15-7-2012
Wij werden door een Belgiese dame vriendelijk ontvangen en alles werd goed geregeld.Wifi was verder op de camping moeilijk te ontvangen dit kan worden verbetert.Het restaurant was goed maar niet druk bezet er zijn zoveel mogelijk heden in de buurt
kyra06@home.nl, 24-1-2012
Bezoek camping Marjal in Creviliente is helemaal niuew en zijn ze (nu) nog aardig aan de receptie hier wordt je nog menselijk ontvangen. Echt een aanrader als ook marjal in la marina en zeker ook nog andere campings die niet zo kollosaal zijn. Daar hebben ze nog graag dat er toeristen komen.
Groenheide, 2-11-2010

Bezoekers uit oa. Nederland,Belgie en Duitsland kunnen in Benidorm afstemmen op Radio Oranje. In Benidorm Freq 96,2 FM

Deze radiozender zendt Nederlandse en Duitse muziek uit van de jaren 60,70 en 80. Zie ook www.radiooranje.es.

Onze bezoekers bekeken ook: