Camping Raco

57 reviews over Camping Raco in het Nederlands

voor ons een aanrader

van Broekhoven frans
10-3-2018

ietwat drukke camping in het winterseizoen , maar alle comfort, goede plaatsen .wifi beschikbaar , overdekt zwembad , winkeltje voor voedingswaren en gasflessen.zeer vriendelijk ontvagst , nederlands sprekend, op wandelafstand van het centrum en het levante strand. restaurantjes en winkels vlakbij.

Onveilig door Ierse Zigeuners "Travellers"

Overwinteraar
11-1-2018

Geschrokken zijn wij vertrokken door het grote aantal Ierse Travellers die enorm veel kabaal maken en hondsbrutaal zijn. Hun kinderen halen de spullen uit je voortent. Soms was er driemaal daags politie inzet nodig. Voor de Nederlanders en Belgen wordt er niets georganiseerd. Alleen voor de Engelstaligen die bijna altijd bezopen zijn. Geen aanrader.

Prima camping

Peter
24-6-2017

Alles is prima, maar je wordt ziek van die honden. Mevr. Conzuela doe daar iets aan. Laat de mensen voor de honden betalen en controleer dat dan ook. Bij binnenkomst wordt nimmer gevraagd of je huisdieren bij je hebt en hoeveel. Begin bij €.2.- p.h.pd. dan is de gein er snel af en kunnen de overige kampeerders op schone plaatsen kamperen en niet op een plaats waar de vorige kampeerder zijn hond de hele dag heeft laten zeiken.

Weg met de honden.

P.Panda
25-5-2017

Prima camping, maar de honden verpesten alles. Gewoon smerig. Begin eens met 2 Euro p.d te rekenen, dan zijn de baasjes niet zo lief meer voor die beesten en het komt het campeergenot ten goede.

nooit meer

van dijk
10-4-2017

de leiding laat veel te veel honden toe , men komt tegenwoordig met 2 3 4 honden het is een camping met plus minnes 700 plaatsen maat gemiddeld twee is 1400 honden, en maar scheiten plassen keffen en biaffen de muren bij de uitgang en kinderspeelplaats zien zwart van de zeik en de lucht krijg je er gratis bij .. oke laat een hond toe maar toch geen 2-3-4 maar ja geld is alles

mooie camping maar wel druk

Klaas Rijkeboer
7-1-2017

Gedurende de wintermaanden is het minimale verblijf een maand anders val je in een heel ander tarief.

Oude reviews (archief)

Slechte camping

Fred Janssen
11-12-2016

Er wordt op deze camping hard gereden en wordt ook na klachten niets aan gedaan. Levensgevaarlijk voor kinderen. Schoonmaken van sanitair is matig en als het koud is sta je te rillen onder de douche. Op plaatsen waar je de afwas kan doen is het smerig daar er slechts een keer per dag wordt schoongemaakt of soms dagen niet. Hagen worden niet gesnoeid. Geconfronteerd met een prijsverhoging van 7,5%. Wij gaan deze camping dan ook verlaten.

Veel te veel honden

Leen
26-11-2016

Prachtige camping maar de 300 á 350 honden die dagelijks meerdere keren pissen verpesten de hele sfeer. De directie heeft hier geen oog voor. Steeds meer camping in de omgeving weren honden en die komen dan naar Racò. In één woord smerig.

Nooit meer

J.Kleinloog
26-11-2016

Het is een dorp, veel mensen die hier permanent wonen.

Onze achterbuurman plaatst een airco tussen de caravans onder ons slaapkamerraam, de camping doet er niets aan alles mag.

Toiletten worden aangesloten op de vuilwaterafvoer het stinkt gewoon maar de camping doet niets

Wij willen weg maar je moet vooruit betalen maar je krijgt je geld niet terug

Wat eerst een goede camping was vervalt heel vlug in een vervelende ongeïnteresseerde camping.

Dus als je hier heen gaat denken nog even 3 keer na

J.Kleinloog

ligging prima

t visser
26-10-2016

De camping op zich is prima. Nette doch kleine plaatsen, zeker als je een redelijk grote caravan hebt. Ligging prima. Prima zwembad, nadeel: gaat pas om 10.00 uur open. Maar ok, dit is goed allemaal.

Tegenvallers: het verouderde sanitair dat te weinig wordt schoongemaakt en het ontzettend chagrijnige personeel. Ze zijn zeer klantonvriendelijk. Dat is dan weer erg jammer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Raco in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Raco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Raco scoort een 7.26 uit 10 op basis van 60 reviews.