Appartement Primavera Park/Primavera II

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benidorm

6.8Voldoende

• 6.7Inrichting
  • 6.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Primavera Park/Primavera II voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

31 reviews over Appartement Primavera Park/Primavera II

• 7h smeenk04-04-2019

mooie vakantie

dicht bij centrum en boulevard

Gereisd met partner in maart 2019

• 2017
    8L.Spek12-05-2017

Heel goed

Bijzonder vriendelijk, behulpzaam personeel. Goede, schone kamer en badkamer.

Alleen gereisd in maart 2017

• 8Anja19-03-2017

Heerlijke plek

Primavera Park is mooi gelegen met uitzicht over het park. Appartementen zijn gerenoveerd wat je nodig hebt is aanwezig. Met 2 personen is het prima te doen. Ook de entree en de receptie zijn gerenoveerd, ziet er keurig uit. Het zwembad word op dit moment geheel gerenoveerd. Ook de service is goed! Grote supermarkt zit op 150 meter waar je alles kunt kopen. We zijn nu voor de 4de keer geweest en gaan volgend jaar weer.

Gereisd met partner in februari 2017

• Oude reviews

8An21-08-2015

voor herhaling vatbaar

wij kregen een gerenoveerde kamer nr 604 vernieuwde badkamer,keuken,mooie meubels wel vrij klein voor met zijn 4e maar ach wanneer ben je binnen?

2 elektrische kookplaten ,wel iets te weinig keukengerei je kon ook eten in restaurant maar wij hebben hier zelf geen gebruik van gemaakt

balkon liep van breed naar smal genoeg ruimte keken op het zwembad en de zee in de verte behulpzaam en vriendelijk personeel, s 'avonds muziek tot 24.00 bij het zwembad 3xpw schone handdoeken 1xpw schoon linnengoed

grote supermarkt mercadona op 5 minuten loopafstand en 10 minuten vanaf het hart van het oude centrum al met al een goed appartement

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 3Vakantieganger30-12-2012

Uitkijken voor je waardevolle spullen

Ben er 2 keer geweest,de 1e keer was er n laptop van n medereiziger(uit Holland) gestolen door de zogenaamde schoonmaaksters. uit ervaring van de 1e keer wist ik dat ze maandagmorgen vroeg al schone hand/baddoeken kwamen brengen (snel want zaterdag waren we aangekomen)zo ook de 2e keer ik hoorde ze bij de buren aankloppen en besloot mijn sleutel nodig voor electriciteit weg te halen en mij achter gesloten SLAAPkamer deur te verstoppen.en er werd geklopt ik antwoorde wijselijk niet waarna de kamer werd geopend en er werd geroepen OLA weer zweeg ik.En ja hoor weer kwamen ze (let wel ZE,1 op de gang uitkijk en de ander naar binnen)om zo als gezecht schone bad/handdoeken te brengen.Maar opeens ging de SLAAPkamer deur open en ze werd verrast door mijn aanwezigheid.Duidelijk een geval van even kijken of er wat te halen valt.Dus LET OP,kluis is duur en daar past je laptop niet in. Door de schoonmaaksters is mijn waarderingscijfer laag anders zou ik n 8 hebben gegeven.

Alleen gereisd in december 2012

• 7Anita18-08-2011

"Redelijk",voor weinig geld!

We zijn met een touroperator geweest,we verwachtten niet veel voor de prijs die we betaald hebben. Appartement Primavera is erg eenvoudig.maar ligt zeer gunstig t.o.v. het centrum en supermarkt.(albert heijn is bij de 'mercadonna' vergeleken ,een buurtsuper-maar wel stukken goedkoper).Kortom voor het geld wat wij hebben betaald voor deze locatie moeten de mensen niet zeuren.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 2Familie Kicken23-06-2011

Ga hier nooit naar toe vreselijk slecht

Zeer vuil en vies appartement. Verstopte afvoeren in de badkamer onveilige electriciteit versleten matrassen met gaten Het meubilair is fel verouderd kapottte stoelen echt niet te doen. Je moet toekomen met 4 badhandoeken en 1 rol wc papier voor 14 dagen je dient zelf je eigen afval naar de container te brengen Het appartement wordt niet gepoets tijdens je verblijfZeer weinig keukengerief en het geen er is is niet bruikbaar. Geen animatie voor kinderen Je kan in dit complex gaan eten maar dit stelt ook niet veel voor zeer beperkte keuzes Is echt aan grondige renovatie toe Dit is echt een afrader ga hier nooit naar toe

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Fam. Vonk02-05-2011

Waar voor je geld.

Wij zijn net terug van Primavera en voor het geld is het een goed appartement.

Goed: de ligging t.o. het park, naast Mercadona en vlakbij oud centrum, (engelssprekende) receptie 24 uur, 3 x schone handdoeken p/wk, groot balkon, zwembad met kinderbad, goed terras met stoelen.

Minder goed: je kan er apart half-of volpension bij nemen terplaatse, (heel goedkoop) maar het eten was echt koud, heel slecht dus, erg weinig keukenspullen. De bus waarmee wij waren stopte (te) ver van het appartement.

Voor het geld wat wij betaalden is het erg goed, met uitzondering van het eten, ik begrijp niet dat ze koud eten kunnen neerzetten.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 8Ton,Frida,John en Marij01-02-2011

Voor herhaling vatbaar

Door de eerdere negatieve beoordelingen gingen wij er met 4 volwassenen een beetje met gemengde gevoelens naartoe.We hebben een fijne vakantie gehad.De service was prima.Event. mankementen werden meteen verholpen.We hadden poetsspulletjes meegenomen en hebben het naar onze zin een beetje bijgewerkt (doen we in Ned. ook als we in een huisje gaan.Daarbij voor een korte vakantie ben je toch niet veel in het appartement.En zelf eten koken is niet de moeite waard,want voor 4 personen betaal je bij de chinees die er vlakbij is met drankje voorgerecht en hoofdgerecht nog geen 20 euro.Ja U leest het goed,voor 4 personen nog geen 20 euro.We gaan in April weer naar hetzelfde appartement.2 x per week schone handdoeken (8 stuks)terwijl men zei dat je die zelf mee moest nemen.Wel theedoeken meenemen.Nogmaals voor die prijs is het een geweldig appartement.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 5Michel & Monique25-05-2010

Niet aan te raden!

Het enige positieve aan dit appartement is de ligging en de grote supermarkt die om de hoek zit.. Slecht onderhouden kamers en zelfs bij aankomst niet schoongemaakt! We hebben de kamer eerst zelf goed schoongemaakt, want hulp van receptie of personeel hoef je ook niet te verwachten. Verder veel overlast van dronken Engelsen of Schotten. Wij hebben deze vakantie vooral veel buiten het complex doorgebracht.. Absoluut geen aanrader!

Gereisd met partner in september 2007

1 tip over Appartement Primavera Park/Primavera II

• Vakantieganger, 30-12-2012

Laat je laptop thuis en neem je (dure) camera mee.

0 vragen over Appartement Primavera Park/Primavera II

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats