Hotel Poseidon Resort (Palace+Center)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°8°
Hotel Poseidon Resort (Palace+Center)
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Poseidon Resort (Palace+Center) voor je op een rij gezet:

124 reviews over Hotel Poseidon Resort (Palace+Center) in het Nederlands

Goed hotel!

R.,
10-8-2018

Poseidon resort is een prima hotel. Het is verdeeld in twee hotels. Wij zaten in het kleinere hotel. Het hotel is zeer schoon. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en kregen wij schone handdoeken. Het eten in het restaurant is wel erg Spaans gerelateerd. Wij hadden all-in geboekt, maar dit is qua eten niet nodig. Wel zijn bijna alle drankjes en alcoholische drankjes erbij inbegrepen.

Dit hotel heeft twee zwembaden. Een grote en een iets kleinere. De zwembaden werden om de dag gereinigd.

De ligging is echt geweldig! Je hoeft maar één straat uit te lopen en je bent in een winkelstraat. Ook het strand is zeer dichtbij. Advies: Vertrek op tijd naar het strand, anders is er nog erg weinig plaats over.

Tip: Let wel op als u met kinderen hierheen wilt gaan. Doordat bijna alleen maar Spanjaarden naar dit hotel gaan, is de animatie ook volledig in het Spaans.

Kortom: Een erg goed en schoon hotel met een goede ligging.

Nooit meer

Di martino angela,
12-7-2018

Slechte hotel ooit heel onvriendelijke personeel ,eten koud alles maar ook alles was koud ,kamer ok geen klagen over mij zien ze toch niet meer wil geen luxe maar eten nee merci koud dan eet ik een salaadje dat moet je koud eten

Nooit meer

luc claessen,
29-6-2018

Geen afwisseling eten Typisch Spaans,Geen keuze uit brood.Broodjes in plastiek verpakking.Onvriendelijk personeel,spreken alleen spaans.Safe met sleutel.1 zakje douche gel per persoon per dag

Prima hotel

Willem kenselaar,
30-9-2017

Poseidon is een perfect hotel met vriendelijk personeel en een restaurant met goede gerechten.

Zon, zwembad en gezelligheid

Koosje33,
30-9-2017

Poseidon is een mooi hotel aan de buitenzijde, binnen nog iets gedateerd, wel schoon en alle denkbare faciliteiten aanwezig. Medewerkers van het restaurant werken heel hard, maar zijn zorgzaam, aardig en persoonlijk. Buffet is prima, voor ieder wat wils, elke dag variatie. Zwembad is prima, goed van temperatuur, goede ligbedden en prima horeca, al mogen de barmannen soms wel aardiger/charmanter zijn. Ons early breakfast (op vertrekdag) was een prima service.

Geen kind vriendelijk hotel

Annelies,
15-8-2017

Prijs waardig totaal niet! Je betaald een hoop geld voor dit hotel maar het is het niet waard.

Ligging is ideaal dichtbij de boulevard en strand maar het hotel onvriendelijk personeel, kamers niet schoon , en te weinig plek in en om het zwembad, ook mocht er niks in het zwembad zoals banden en ballen!

Het eten was redelijk elke dag het zelfde

prima

hendriks,
26-5-2017

het eten is super. het hotel is schoon. personeel heel aardig. een schoon zwembad.

Geweldig

Boyke,
14-5-2017

Goede All in formule en heerlijk eten en vrij kort bij het centrum en goed te doen met rollator en eventueel scootmobiel huren om meer te bekijken van benidorm

Geweldig goed en schoon hotel

Bob Ekelmans,
31-3-2017

Poseidon resort is een geweldig hotel, ruime keuze bij de maaltijden, wat warm moet zijn is echt warm en koud is ook gekoeld. Prima bediening en schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Plek waar ik graag terug kom.

Dit nooit meer !

BM van den Ham
21-8-2016

Vreselijk hotel, niet gaan ! Slecht eten, mensen zonder all inclusive betalende gasten gaan voor. All inclusive mensen krijgen ander goedkoper drinken. Nagenoeg niets tussen door, het enige chips is altijd op. Rijen van 45 min bij het eten. We zijn meerdere keren uit gaan eten. Bedjes bij zwembad veel te weinig, dus vroeg de wekker zetten. We kregen zo een kleine kamer met 3 dat de koffers op het balkon moesten en zeer gehorig...

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidon Resort (Palace+Center) in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidon Resort (Palace+Center) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.