Hotel Poseidon Resort (Palace+Center)

Hotel Poseidon Resort (Palace+Center)

7.8Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benidorm

7.8Goed

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Poseidon Resort (Palace+Center) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

138 reviews over Hotel Poseidon Resort (Palace+Center)

• 9Angel15-09-2019

Top hotel voor herhaling vatbaar

Met de bus. Lange reis maar zeker de moeite waard. Goed hotel met zeer vriendelijk personeel. Animatie team zowel overdag en savonds helemaal top. Kamers zien er netjes uit en bedden liggen heerlijk. Weinig Nederlanders (wij waren met ons gezelschap van 7 personen de eerste week de enige nederlanders)bijna alleen maar Spanjaarden maar dat maakte het niet minder gezellig, je bent immers in Spanje. En liever hotel vol Spanjaarden dan met Engelse. Min puntje is dat er weinig variatie in het eten is en het eten vaak niet al te warm is en soms tegen het koude aan. Maar al met al een heerlijke vakantie gehad en de kans is groot dat wij er volgend jaar weer terug keren.

Met oudere kinderen

• 9Mari07-09-2019

Genieten van de warne zee, de vriendelijke mensen

De ligging van het hotel is heel gunstig, vlak bij het strand en vlak bij het oude centrum. Benidorm is heel groot en druk maar in het hotel hebben we heerlijk rustig kunnen slapen op de goede bedden. De kamer was schoon, deur van badkamer aan de onderkant wat kapot maar voor de rest prima kamer. Je had ook Wifi op de kamer en deze werkte goed. Het personeel is super vriendelijk. Het resort bestaat uit 2 losse gebouwen. Wij zaten in het hoogste hotel van 14 verdiepingen. Er zijn bijna geen tieners van tussen 16 en 19 jaar. Toch heeft mijn zoon van 17 het naar zijn zin gehad omdat het centrum heel gezellig is, we uitstapjes hebben gemaakt en hij blij was dat er in het andere gebouw een snooker tafel stond. Buiten bij het zwembad stond er ook 1 maar die was aan vervanging toe. In Benidorm zijn veel Spaanse toeristen en dat vonden wij fijn. We zijn immers in Spanje op vakantie en willen dan ook de Spasnse sfeer om ons heen hebben.

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Dineke Wiltinge29-04-2019

We zijn met de bus geweest. Een geweldige ontspannen reis gehad. We kwamen ontspannen aan in een hotel uniek gelegen en leuk is voor jong en oud. Het eten was lekker en voor iedereen wat. Kortom fijne vakantie gehad.

Met jonge kinderen

• 8Han Bovenkerk26-04-2019

Fantastisch, voor sept./okt al geboekt

Geweldig hotel, komen er al 20 jaar, is als thuiskomen, vriendelijk personeel. Eten uitstekend.

• 8Christine26-04-2019

Deugddoende vakantie in centrum Benidorm

Goed hotel in het centrum van Benidorm. Mooi zwembad, voldoende ligzetels. Ruime kamers (enkel kleerkast was een beetje aan de kleine kant) met gratis koelkast. Hadden de all in formule en die was zeker geslaagd.

• 10Bert van Unen23-04-2019

Blijven komen

Zeer gunstig gelegen tov strand, centrum en busstation. Zeer vriendelijke bediening in zowel receptie, bar, restaurant als kamerverzorging. Bovendien heeft Benidorm een heerlijk klimaat. Overigens komen we door al deze pluspunten al meer als 25 jaar in Benidorm waarvan ook reeds meer als 25 jaar in Poseidon. Hebben enkele andere hotels ook geprobeerd maar die konden niet aan Poseidon typen.

• 9Loek23-04-2019

Nog echt Spaans!

Al vele jaren goed echt Spaans hotel met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

• 10Anja van gulik15-04-2019

Geweldig hotel. Wij komen hier al 10 jaar 2x perjaar 17 dagen. Super personeel en dicht bij alles war je wilt. Strand, eettentjes. Borreltjes en heel veel gezellige winkelstraten en de bus voor de deur

• 8Cor Verhagen14-04-2019

Niets dan genieten.

Benidorm prachtige plaats met een zonnig klimaat en schitterende omgeving. Hotel Poseidon waar wij verbleven ligt prachtig gelegen tussen het centrum en het strand op een loopafstand. Eenvoudige schone kamers, vriendelijk personeel en goed eten wat je zelf mag opscheppen te samen met voldoende amusement zorgen er mede voor dat je hier terug komt. Vanaf de bovenstaande etage (de 14e) heb je een prachtig uitzicht over de stad en strand. Het feit dat wij hier mensen hebben ontmoet die al 20 jaar in dit hotel jaarlijks verblijven is het bewijs dat het met dit hotel wel goed zit. Touroperator vervoerde ons met First Class bussen naar Benidorm en mede door het comfort in deze bussen en de vakkundigheid van de chauffeurs verliep zowel de heen als de terugreis voorspoedig. Een enkel minpuntje was de ontvangst van de reisleidster in Benidorm die volgens ons op het randje van overspannenheid verkeerde.

• 8Jozef27-03-2019

Prachtig weer, goed hotel, prijs kwaliteit.aanrade

Goede ligging vlak bij oud centrum, rustig
      op 5 min wandelen van boulevard.. Goed hotel

Geboekt bij vakantiediscounter

Tjingo

2 tips over Hotel Poseidon Resort (Palace+Center)

• Ron, 08-08-2012

Terra Natura (een combinatie van Gaia Park en Mondo Verde)

• Ciske De Wulf - Moers, 05-06-2015

Misschien ook eens animatie in een andere taal vb. engels of duits zodat de buitenlandse toeristen er ook iets van verstaan!!! Als uitstap zou ik de boottrip naar Calpe aanbevelen en ook de uitstap naar Guadalest .

7 vragen over Hotel Poseidon Resort (Palace+Center)

• K.luijt, 01-04-2018

4A kamer

Is deze kamer groot genoeg voor 4personen en heeft deze kamer een tussen deur.Ik denk dat te zien op de foto.IK neem aan wel 1 badkamer of 2 is niet helemaal duidelijk

Hans, 17-05-2018

kijk gewoon eens op de site van het hotel dan weet je het gelijk...

• anjola van wanrooij, 30-11-2014

lunchpakketjes

Hallo, wij gaan 20 april 2015 naar dit hotel en vroegen ons af of ze ook aan lunchpakketjes doen? En wij hebben vol pension maar kan je daar s'avonds ook een snack krijgen? Haha en dan mijn laatste vraag, kun je je daar goed verstaanbaar maken zijn er bijv nederlandse personeelsleden of rond die tijd nederlandse gasten?

De Wulf Moers Ciske, 05-09-2015

Jij hebt zelf al een antwoord op uw vragen gekregen vermits je er ondertussen al geweest bent!!!!

• mel, 26-01-2014

kinderen

mello,

Gaan er begin augustus (1t/m 9) nog meer nederlandse gezinnen jonge kinderen (rond 6 jaar) naar dit hotel? Heb begrepen dat er vooral spanjaarden naar dit hotel gaan, dus zou leuk zijn om te weten dat er meerdere nederlandse gezinnen aanwezig zijn in deze periode :-)

Franka, 27-01-2014

Je gaat in het hoogseizoen,dus je zal er zeker Nederlanders treffen.Het zijn echt niet hoofdzakelijk Spanjaarden die daar dan zijn. Poseidon kan je bij veel Nederlandse organisaties boeken.Het is een goed hotel dus er zullen ook zeker Nederlanders gebruik van maken.

henri, 22-06-2014

Ja wij gaan van 5 -8-2014 12-8-14 Heb het ook gelezen maar er zijn toch ook wel nederlands neem ik aan.

henri, 14-02-2014

Ja wij hebben ook jonge kinderen en wij gaan daar naar toe

mel, 16-02-2014

Hallo Henri,

Bedankt voor uw reactie! Leuk om te weten dat er meer nederlandse kinderen aanwezig zijn! Groetjes

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV