Appartement Paraiso Lido

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
8,6

5 reviews over Appartement Paraiso Lido in het Nederlands

mooi uitzicht op de baai van benidorm, modern

eugenevandyck
4-2-2014

paraiso lido is een nieuw gebouw van ongeveer 5 jaar oud. voorzien van centrale verwarming, een must s morgens in de wintermaanden. keuken, badkamer, slaapkamer, perfekt, living aan de kleine kant 5x3.m. mooi terras 6x3 m, maar toen we er verbleven in januari, maar eerst zon vanaf 15u30 en dat is jammer. internet was wel aanwezig alhoewel veel info vermelden dat dat niet zo is, wij verbleven op ap 10 c. tv is enkel bvn als nederlandse post te ontvangen, voor de rest veel duitse zenders, het apartementsblok ligt wel op een zeer hoog niveau, dus je moet serieus bergop klimmen om het te bereiken, moeilijk voor oudere mensen. als plus punt is dit dat je werkelijk rustig gelegen bent ver van het lawaai dat er zeker in de zomer zal zijn

Gereisd Met partner in januari 2014

Een zeer mooi apartement gebouw en zeer veilig

Familie Boon
26-4-2013

Dit appartementen gebouw ligt op één van de mooiste plaatsen van Benidorm aan Playa Levante Er schoon, mooi, compleet ingericht en veilig

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Ideale locatie

sietatjepkema
7-1-2013

Op een ideale locatie gelegen, vlakbij Playa Levante maar niet aan het strand, waardoor je niet alle geluidsoverlast hebt. De gegevens bij de boekingssites kloppen niet helemaal, wij hadden geselecteerd op een binnenzwembad en Wifi, maar die waren er beide niet; er zijn twee niet-verwarmde buitenzwembaden en er is alleen Wifi als je rechtstreeks bij de eigenaar boekt, anders niet... Bovendien wordt er geadverteerd met een inpandige gratis parkeerplaats, die is er ook wel maar om daar te komen moet je met je auto in een lift waar een Micra of een Lupo misschien net in passen maar meer toch echt niet.... Ook de bedbank is hopeloos, als je met twee personen gaat is het bed prima, wij waren met vier personen en dan moeten er twee op de bedbank slapen en die is zowel om op te zitten als om op te liggen hopeloos... De badkamer en de keuken waren overigens prima, en het uitzicht is magistraal.....

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Dec 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakanties.nl

netjes en zeer schoon mooi uitzicht

doornekamp
10-10-2009

geheel naar ons zin wat tegenvalt is de ligging ,als je goed ter been bent is het redelijk tot goed te doen,in de folder staat ligt hellend maar voor ons is het gewoon knap stijl

Gereisd Met partner in oktober 2009

Mooi nieuw appartement met uitzicht op zee

Fam.van.Es
28-9-2009

Zeer mooi appartement met uitzicht op zee,1x in de week werden de handdoeken en beddengoed vervangen,een paar min puntjes zijn,appartementen liggen stijl tegen een berg op voor ouderen mensen die slecht ter been zijn moeilijk te bereiken. Geen nederlandse tv,al zou het maar 1 kanaal zijn voor het nieuws(wel beloven maar niets doen).Kluisje is alleen te verkrijgen bij het hoofdkantoor op de boulevard ca 600 meter. Verder een prima appartement met alles erop en der aan incl wasmachine,zeker een aanrader voor jongere mensen.

Gereisd Met partner in september 2009

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paraiso Lido in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paraiso Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.