Appartement Moby Dick

Anders

Super vakantie gehad

Nicole
10-12-2016

We wisten dat Moby Dick een ouder appartement was maar daar is de prijs ook naar, we zaten op de 4e verdieping, ruim,schoon, zat een wasmachine in wat erg handig is heb alles schoon mee terug genomen,geen balkon maar je kan heel de pui open schuiven er staat een zitje dus net een balkon is het dan, bij het zwembad kan je lekker liggen niet druk en een fijn ruim zwembad,nadeel bedje € 3,- huren, je kan er wat eten wat lekker is een broodje of menu en ook wat drinken, de afstand naar het strand valt mee denk 10 minuten lopen via een pad naar beneden loopt gezellig, de service van Marco is top, wij gaan volgend jaar terug en dan geen 12 dg maar lekker 3 weken, Benidorm is erg gezellig veel te doen en veel gezellige restaurantjes en goedkoop, aanrader chinees Hongkong € 5,95 p.p. incl.drankje, de kroon, de leeuw, tapas bij Zodiac € 16,- met 4 personen incl,drankje en onderweg bij een Rock tent hebben we ook een paar keer wat gegeten, bedden strand en parasol erg duur € 4,50 per stuk dus kopen we zelf, het oude Benidorm is ook gezellig lekker ijs bij Pinochio en leuke winkeltjes, markt was ook gezellig, geen overlast in de nacht lekker rustig dus je kan goed slapen, geen airco maar niet nodig dag en nacht de pui open meubilair mag wel wat moderner maar niet vies of kapot en het matras was niet goed gelijk een nieuwe gekregen

prima

Ron
20-10-2016

Ondanks veel slechte reviews toch naar Moby Dick gegaan.

Mijn appartement was schoon en heb geen kakkerlak gezien,

inrichting is eenvoudig maar dat maakt mij niet uit.

Ik vind het een prima appartement voor de prijs die je betaald,de

ligging is goed en beneden is er een leuke bar met redelijke prijzen

vriendelijk personeel en een aardige Rotterdamse eigenaar.

Ik ga hier zeker nog een keertje terug.

heeel goed

Robert van der wal
5-5-2016

Ik kom al jaren in Moby Dick n vind het uitstekend.

De prijs kwaliteit is uitstekend. Typisch nederlands. Weinig betalen, veel eisen en veel ouwhoeren. Betaal iets meer en ga naar elders

Tjingo

Een keurig schoon appartement met goede bedden, nogal sober ingericht.

Het lijkt mij in de zomermaanden zonder airco nogal warm

hebben het super gehad

miriam
23-12-2015

wat ik alleen jammer vind is dat er geen airco is ben er nu al 3 keer geweest voor de prijs wat je ervoor betaald is het prima is er een probleem komen ze je gelijk helpen

Walgelijk/triest

Tamara
19-8-2015

Er was niks goeds aan het complex te melden jammer genoeg! Schimmels in de keuken en badkamer overal haren en vieze vlekken.Geen begrip van eigenaar of personeel. Infectie aan overgehouden!!!

vies vies en nog eens vies

Truus Vliegen
17-8-2015

Als ik dat allemaal lees is er nog niks veranderd het is een vies app zijn er nu op het ogenblik schaam me om foto s te maken en aan mijn vrienden te laten zien zal ze wel op focebook zetten om de mensen te waarschuwen schande als her kon gingen we naar huis nooit meegemaakt zoiets bah

In de steigers

PietjePietje
    9-5-2014

Ik plaatst nooit een beoordeling over een appartement, maar uit onvrede over touroperators plaats ik nu wel.

Moby Dick staat in de steigers.

Het hele gebouw word voorzien van nieuw pleisterwerk.

Op dit moment is de helft van de voorkant klaar en de andere helft staat volledig in de steigers inclusief stofdoeken.

Touroperators vertellen u er weinig tot niets over en ook op de site van Moby Dick staat niets vermeld.

Bij 1 touroperator lees ik dat renovatie tot eind mei 2014 duurt.

Geloof mij de voorkant is pas eind zomer klaar en dan beginnen ze aan de achterkant en ook de binnen zijde (trappenhuis)word gerenoveerd.

Dus:

Eind dit jaar is dit pas klaar en zit u dus in de rotzooi en lawaai.

Niet leuk als je op vakantie bent. U bent gewaarschuwd !!

Voor mij dit jaar geen Moby Dick

Eerlijk is Eerlijk:

Word wel mooi en ook het zwembad is opnieuw betegeld.

fantastische plek!

Marco
    12-1-2014

Leuk nederlands appartementencomplex met een gezellige bar!

leuke plek

Giorgio
    1-1-2014

moby dick is leuk maar allen de kakkerlakken .

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Moby Dick in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Moby Dick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.