Appartement Mariscal V

Appartement
Hotel aan zee

We hebben een aantal aanbieders voor Mariscal V voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Mariscal V in het Nederlands

2006

Eenvoudig ingericht appartement met een gesloten balcon

Henk
27-3-2006

Eenvoudig ingericht appartement met een gesloten balcon. Schoon, geen gebreken aan de inventaris. Elke week schoon beddengoed en handoeken. Tegenover het complex geen hoge bebouwing dus in de winter ook de gehele dag zon. Gelegen op 700 meter van het Levantestrand. Afgesloten eigen parkeerterrein. Geen toezicht bij de entree.

Gereisd Anders in Mon Mar 27 2006 20:05:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mariscal V in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mariscal V zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.