Appartement Maria Victoriastersterster

Tonen op kaart

136 reviews over Appartement Maria Victoria

• 2019
    8Toussaint Bon.01-02-2019

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Wij zijn hier 3 wkn geweest. Schoon,veilig,entree en appartement toegang met key card.Snelle incheck.Zeer vriendelijk personeel,vooral de manager.Mooi groot zonnig balcon. Grote supermarkt 10 minuten lopen,kleinere 2 min. Verder genoeg restaurants ,voor iedere beurs wat. Wil je zelf koken,in het appartement is alles aanwezig. Gratis wasmachine en droger in souteran. 2 maal pw handdoek wissel 1maal schoonmaak app. Begane grond wifi gratis.Mogelijkheid voor NL zenders. Kortom prima appartement voor redelijke prijs.

Gereisd met partner in januari 2019

• Oude reviews

8H.Zonneveld30-05-2016

Dit jaar was het prima

Erg schoon, de conciërge is perfect. wat er ontbreekt in je kamer wordt meteen aangevuld. Super vakantie gehad

Juan Vicente Ferrandis, Propietario, 31-05-2016

Gracias por sus comentarios. Esperamos volver a verle.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Herman17-09-2015

Geweldig

Na jaren weer terug in Maria Victoria,we werden vriendelijk ontvangen door de portier die ons naar ons app bracht.We zaten op de bovenste verdieping prachtig terras met ligbedden en mooi uitzicht alleen op warme dagen erg warm door al het glas dan moet je echt de airco aan. De app zijn opgeknapt zoals de badkamer,nieuwe gordijnen bekleding van de bank en er is nu ook airco.Bij aankomst zijn de app schoon handdoeken om de 4 dagen maar je kunt ze ook beneden vragen als je schone wilt.Wij zijn weer erg tevreden over maria victoria en gaan er zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 7H.Zonneveld06-06-2015

Verandering

Ik kom hier al jaren,ben vandaag terug gekomen. Helaas is de accomodatie dit laatste jaar hard achter uit gegaan betreffende gasten Alleen Engelsen en Spanjaarden die diep in de nacht hun drankgelag uitleven in het complex.jammer maar het is niet anders

Juan Vicente Ferrandis, Propietario, 20-07-2015

Thank you for your comments which we hope to improve. In winter there is a majority of Dutch people, but in summer there is a mix of nationalities.

Dank u voor uw opmerkingen, die we hopen te verbeteren. In de winter is er een meerderheid van de Nederlanders, maar in de zomer is er een mix van nationaliteiten.

Gereisd met partner in mei 2015

• 7srebrek09-02-2014

Leuk, maar niet top.

Het appartementencomplex is iets gedateerd, net als de inrichting. De woonkamer heeft kunststof stoelen en een sofa die niet 'zit'. De appartementen zijn vrij gehorig. (stenen vloer) Onze buren waren rustig zodat we geen overlast gehad hebben ( zij ook niet van ons, hoop ik). Op zich was de inrichting compleet en wanneer er iets niet in orde was, werd het gelijk opgelost. De omgeving is in jan,/febr. rustig. Tijdens vakanties moet je altijd wennen aan je nieuwe omgeving (bedden etc), maar dat was snel opgelost. Het schoonmaken gebeurt met de 'Spaanse slag' dus dat hebben we zelf gedaan. Een compliment voor Ciska van touroperator, die dienstverlening in het bloed heeft zitten. Alles bij elkaar hebben we ons goed vermaakt in Benidorm. Het uitzicht is mooi. Het balkon groot en je hebt er op tijd zon op de hogere etages.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Henny den Uijl02-07-2013

Leuk appartement

Hebben in juni 3weken in Maria Victoria gezeten. Een net appartement wat gedateerd maar ach je bent de hele , Dag buiten heerlijk groot balkon de schoonmaak kan beter. De bad handdoeken waren pet . Jammer dat de receptie niet vaak open was. En we hebben een een barretje gemist bij het zwembad. Al met al hebben we ons heel erg vermaakt.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7margreet24-05-2013

goede prijs/kwaliteit verhouding

Voor de 2e keer dit complex bezocht. Geen last gehad van verbouwingsoverlast. We verbleven een week, 2 keer wisseling van badlakens en 1 keer bed verschoond in deze week.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 6Arnold23-03-2013

Jammer van de herrie

Na een goede ervaring in 2011; 5 maanden geboekt van november 2012 tot eind maart 2013. Helaas werd (en wordt) het gebouw gerenoveerd. Boren, timmeren, water afsluiten, stroom afsluiten etc. Schandalig dat dit wordt gedaan terwijl de appartementen gewoon worden verhuurd (tegen de volle prijs). Eind maart 2013 nog steeds verbouwingsherrie. Laat je dus goed informeren voordat je hier in 2012 naartoe gaat. Zonder herrie zijn de appartementen heel redelijk voor de prijs.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Jac Hop en H Hop Groot11-03-2013

Volgend jaar weer terug

Maria Victoria is een uitstekend appartement gebouw. Heerlijk rustig en zeer klant vriendelijk,met heel veel zon. Het is van binnen wel wat gedaartteerd maar alles is aanwezig. Het is voor zien van een ruim balkon met vier stoelen en tafel. Het is voor ons een zeer geslaagde overwintering geweest. Het licht centraal ten opzicht het lavante strand ongeveer vier honderd meter.

Gereisd met partner in januari 2013

• 6anja07-08-2012

niet weer

De eerste avond was het er erg rumoerig, er was geen toezicht ,de jongelui draaiden muziek en zaten te drinken.Ze gooiden etenswaren over het balkon. De volgende morgen sliepen ze uit bij het zwembad. Na 3 dagen, toen er s'nachts toezicht kwam, werd het rustiger. Het apartement was sober ingericht, maar wel schoon en netjes. Om het zwembad heen was het echter niet schoon. Er werd wel aangeveegd, maar nooit schoon gespoten. Al met al gaan we er niet weer heen.

Gereisd met partner in juli 2012

4 tips over Appartement Maria Victoria

• srebrek, 09-02-2014

De vlooienmarkt', El Cisne, is bijzonder leuk om te bezoeken. Na afloop is er live entertainment in de Hacienda waar veel, oudere en jongere (rustige) Engelsen komen. Gemakkelijk te bereiken met buslijn 10 uit Benidorm. Het Benidormse bus-systeem is simpel: iedere rit kost 1,50 euro ongeacht de lengte van de rit. Je kunt ook 10 of 20-rittenkaarten kopen.

• anja, 07-08-2012

Neem zelf handdoeken mee, om de 5 dagen werden er schone handdoeken neergelegd

• margreet_dewit, 22-05-2012

Ga eens langs bij Nero's bar tegenover Gemelos 2, zeer de meite waard. Stef en Alena zijn 2 zeer enthousiaste jonge nederlanders die een beregezellige bar runnen

2 vragen over Appartement Maria Victoria

• Inge rijpkema, 03-01-2015

wasserette

Is er in de buurt of heeft het app. was gelegenheid ?

• e , 13-01-2013

restautants

zij er veel restaurants in de buurt of moet je er ver voor lopen

Peter Bergman, 16-01-2013

Maria Victoria is vlak bij het uitgaanscentrum met volop restaurants en barretjes. Vijf minuten lopen naar de boulevard met allerlei eetgelegenheden. Aanbevolen: het Duitse Huis, prima eten voor een goede prijs !

Appartement Maria Victoria info

• Aantal sterrenstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad