Hotel Mareny Benidorm (vh. Condal)

Hotel Mareny Benidorm (vh. Condal)

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Mareny Benidorm (vh. Condal) voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mareny Benidorm (vh. Condal) in het Nederlands

Nooit meer

Van hoof
14-7-2016

Was voor de eerste keer alleen werd echt in een kamertje gestopt. Zonder balkon en de buren keken zo in mijn bed. Moest op bed gaan staan om mijn handdoek op te hangen naast het airco apparaat. Geen buitenterras. De bar was wel geopend maar er was niemand aanwezig overdag.kortom werd er verdrietig van. Gelukkig kwam een vriendin na en ben voortijdig bij haar nagetrokken in een studio. Eindelijk een balkon waar je rustig een boek kunt lezen en geen bedompte kamer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mareny Benidorm (vh. Condal) in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mareny Benidorm (vh. Condal) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mareny Benidorm (vh. Condal) scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.