Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Magic Natura voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 12 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Bij Vakantiepark Magic Natura betekent de all-inclusive dat ook drankjes van a-merken inclusief zijn. Bovendien kun je op elk moment van de dag wel iets eten. Er is een shuttlebusje dat je van en naar het waterpark brengt. Vanaf Magic Natura gaat er ook een bus naar verschillende plaatsen in Benidorm en ook naar het strand.

12 Reviews over Magic Natura

• 2Natalie Pieters06-08-2022

Verschrikkelijk

Bijzonder slecht. Bij aankomst je huisje niet klaar , bij het eten alles rauw koud of niet lekker. Aquapark alleen te bereiken door een " magic bus " , de badkamervloer zakt bijna onder je voeten vandaan! De bedden zo hard dat je overal pijn heb in je lichaam. Aquapark betalen voor een band , mini bar wordt niet aangevuld ( je hoeft er niet voor te betalen ) bus naar het strand zaten hele gaten in de wielen! Echt geen 4 sterren waard!!! Ga 5x per jaar op vakantie , maar dit was echt super slecht!!

• 2Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Brian29-10-2019

Ontzettend leuk voor kleine kids

Prima resort, perfect voor reizen met kleine kinderen. Dierenpark is echt leuk om elke dag even over te wandelen, zwemparadijs iets meer voor wat oudere kinderen, maar je kan prima op het resort zwemmen met de kleinere kids. Eten is wel een beetje een 'vreetschuur' zoals eerder omschreven door anderen, maar wel zodanig divers dat er altijd wat goeds voor eenieder tussen zit. Personeel werkt keihard om de bende die jij (en je kinderen) achterlaat op te ruimen en je van dienst te zijn. Driekamer appartement is helaas wel een, 2 slaapkamers en een badkamer, zonder aparte woonkamer, dus het was even passen en meten met de twee kids en onze slaapplekken, maar dat was het enige dat tegenviel. Verder gewoon een topvakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 8Mic03-09-2019

Ze doen er alles aan voor een prettig verblijf!

Zeer goede vakantie gehad. Huisje was heel netjes en werd elke dag schoon gemaakt. Wel harde matrassen. Ook elke dag nieuwe handdoeken en minibar werd dagelijks gevuld. Douche was uitmuntend. Onze dochter had zelfs een eigen badkamer. Ook wifi is overal gratis en uitmuntend. Je kan gewoon netflixen enzo. Zwembaden waren niet heel groot. Wel uitzicht vanuit het bad op olifanten. Verder een bar bij zwembad en met all incl gehele dag drinken en eten. Eet gelegenheid was zeer uitgebreid met elke dag vlees van de grill. Geen vreetschuur zoals wel eens genoemd. Er moeten toch een hoop mensen tegelijk van eten worden voorzien. Dan is het geen knus restaurantje. Wel heel netjes. Alles is schoon en goed verzorgt. Engels gericht. Wij waren eind aug de enige Nederlanders. Je zit aan een dierenpark en een zwemparadijs met zeer grote glijbanen. Kon je gratis met een busje heen. Lopen was ongeveer 15 minuten. Benidorm ongeveer 6 km met de taxi.

• 8Beterams Yvan27-07-2019

een van onze beste vakanties

Eten was lekker en zeer gevarieerd en zelfs warm. Het resort was proper en goed onderhouden . Aanrader voor gezinnen met kinderen door aanwezigheid van dierenpark en aquapark waar je ook van je all inn kon genieten. Enige minpuntje was dat de kamer laat beschikbaar was maar je kon wel al van alles gebruik maken.

• 6Activiteiten
  • 9Christiaens Stephan11-07-2018

Super voor herhaling vatbaar

Prachtig park met mooie propere huisjes met alle comfort , de all inclusive is ook super cocktails met A merken, lekker eten kan je elk moment van de dag doen ,wie hier over zaagt is in mijn ogen een muggenneuker voor wie er niets goed is. Er is een shuttlebusje dat je naar het waterpark brengt en komt halen, ze brengen je tot bijna aan je huisje(gemakkelijk toch) . Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam kortom fantastisch.Van dit Resort kunnen veel 5⭐ Resorts iets LEREN

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Gabriela21-06-2018

Holiday

We spent amazing time during our holiday in Magic Natura Water Park. Very good meals and drinks also beautiful zoo and water park- all in price. Every day we went to the water park and we drove free bus to the beach. Very nice staff. Last night we had amazing supper during which we ate meat from crocodile, ostrich, zebra and we ate chocolate cake. It was delicious.During supper we met very nice and very perfect waiters.Thanke you.

• 10Onderkomen
  • 7Daphne13-11-2017

Mooi park met een 'vreetschuur'

Super mooi park. De huisjes liggen wel op een heuvel dus je moet klimmen of op het busjes wachten wat rond rijd. Eten vond ik tegenvallen, is een zogenoemde 'vreetschuur'. Veel Engelse aanwezig. Geen last van ondervonden. Super service. Als er iets is kan je appen naar de receptie en komen ze het meteen oplossen. Dagelijkse schoonmaak van de huisjes en nieuwe handdoeken en een fles mineraalwater. Aqua park is best een eindje lopen en was in oktober ijskoud het water. Dieren park is erg mooi, je kan de dieren er goed zien. De moeite waard om meerdere keren naar toe te gaan. Eten is trouwens pas vanaf 19u, voor kleine kinderen is dat soms te laat.

• 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 9Jarloi26-08-2016

Super!

Wij vonden het super. Alles is goed geregeld. De gratis bussen die je naar het strand brengen. Of de kleinere busjes over het park. De medewerkers waren erg behulpzaam en vriendelijk. De huisjes waren schoon. Bedden wel hard. Enigszins wat wij jammer vonden was dat er geen Nederlanders waren toen wij er waren Eten drinken was prima! Ze hadden bijvoorbeeld gewoon Heineken.
    Ze deden echt hun best om iedereen het naar hun zin te maken. Ik vind het een echte aanrader mede door het geweldige auqapark en zoo waar je gebruik van kunt maken.

Community Manager, 22-11-2016

Beste Jarloi.

geef hartelijke dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw recente verblijf in Magic Natura Animal, Waterpark & Polynesian Resort. Wij zijn enorm trots op dat je genoten hebt van uw verblijf en geven aan dat de behandeling personeel geweldig is geweest. Ieder van hen die deel uitmaken van dit complex werk elke dag hard om de best mogelijke ervaring om onze klanten te voorzien. Wetende dat we hebben bereikt, is het beste cadeau dat we kunnen ontvangen.

• 9Sarah02-06-2016

Geweldig met kleine kinderen

Mooi, groot en proper dierenpark en aquapark naast het hotel waar je elke dag naartoe kan. Bungelow ok maar naar de kleinere kant. Wel mooi en proper. Mooi zwembad en domein. Eten was lekker, genoeg keuze. Bijna elk uur een busje die van de receptie naar 3 plaatsen in Benidorm gaat.
    Onze zoon heeft het er heel erg naar zijn zin gehad!

• 8Eetgelegenheden

Community Manager, 22-11-2016

Beste Sarah.

Hartelijk dank voor uw mening en een minuut om uw ervaringen bij Magic Aqua Rock Gardens delen met ons hebben gehad als het advies van onze klanten is onze beste manier om verder te verbeteren en bieden de beste service. Vriendelijke groeten. Laat de kinderen genieten is onze hoop, en weten dat ze hebben de beste vakantie geweest van jou is meer dan een stimulans om verder te groeien en te verbeteren dag na dag.

• 10murcia03-09-2015

endroit fantastique

il faut y aller en famille avec enfants je vous le conseille, zoo et aqua park à proximité transfert en bus pour les deux site compris dans le all in vous pouvez y aller autant de fois que vous voulez. personnel à l'écoute, nourriture impecable bar près de la piscine, super bungalows

• 10Onderkomen

Vakantiepark Magic Natura info

• Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• DoucheBeschikbaar
  • MagnetronBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand7 km