Hotel Magic Fenicia

• Jacuzzi

14 reviews over Hotel Magic Fenicia

• 9maroesjka van ree25-10-2015

komen terug

wij vonden dit een zeer fijn hotel, helemaal qua prijs, kamers prima en netjes, eten volop keuze, vriendelijk personeel, we kwamen aan,mochten eerst rustig gaan eten, daarna werd ons uitgelegd dat we met onze all inclusive pas zelfs gratis naar de dierentuin, waterpark en show van benidorm palace konden, waren alledrie fantastisch,hotel ligt vlakbij het strand, ideaal,obers achter de bar schenken wat je wilt, je glazen zijnaltijd vol! enige minpunt de oudere spaanse gasten die denken dat het hotel hun eigendom is en zich ook zo gedragen, wij komen zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 8liliane03-07-2011

Prima hotel

Propere kamer ,vriendelijk personeel,lekker eten,goede service,all in, goede ligging

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Vincent.12-07-2010

Zeer tevreden.

Goede kamer, lekker eten, proper, vriendelijk. goed gelegen. Mij zien ze nog terug.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Vincent.12-07-2010

Zeer tevreden.

Aangename vakantie gehad, goed hotel. Lekker eten, proper, vriendelijk, mooie kamer. Volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8erik23-01-2008

zijn er geweest in 2006 .Eerste indruk is goed , maar dat verandert snel. Kamer met klein wankel terras ,reuze kakkerlakken in badkamer (2 keer) Geen lekker eten en ongeinteresseerde obers in eetzaal.Er wordt bij de animatie wel royaal met champagne flessen gedeeld.Animatie flauw en bijna oorzaak van hotelbrand. Wij klagen niet gauw maar hier zie je ons niet meer.

Gereisd in januari 2008

• 5erik30-09-2006

zijn net terug , niet tevreden , terras (nog) niet afgewerkt en zeer smal , eten niets speciaal en animatie stelde al helemaal niets voor .Drank in de bar was wel verzorgd . op het dak en in de kelder waren de bars niet open . Zwembad (in kelder) en jacuzzi waren verlaten wat wel goed was .sauna heeft onderhoud nodig. maar wat de emmer deed overlopen waren de 2 grote kakkerlakken (3cm op 1 cm ) die ik op 2 verschillende dagen platgetrapt heb (badkamer van nr 431) hoeveel hebben er gekropen die we niet gezien hebben? en in de keuken ? neen "all in" is echt wel "all in" ook de slechte kanten .nooit meer fenicia of een ander van de magic (sic) groep erik en frieda

Gereisd met partner in september 2006

• 7marcel25-03-2006

terug van 13.3 .2006 was reeds 4 maal maar het is niet meer wat het was de reden besparingen er zyn 4 bars maar 2 van open gaan open 1 mei .kamers.ok eten middelmatig is beter in cristel park

Gereisd in maart 2006

• 8AA Heesakkers12-11-2004

Begin oktober zijn wij voor twee weken in dit hotel geweest. De eerste week vol met rumoerige en toch wel associale Spanjaarden. De tweede week was prima met Engelse en Belgen. Animatie was geen topper maar goed om aan te zien en horen. Met de maaltijden was niks mis, er was altijd wel iets va je gading. Ook prima kamers met o.a. waterkoker en leeg ijskastje. De Belgische herfst vakantie begint pas na de Nederlandse. Wij zijn vanuit Brussel vertrokken met Touroperator met de taxigehaald en gebracht en toch nog 130 euro voordeliger dan vanuit Nederland (Tilburg) Wilt U liever in het nieuwe gedeelte liggen dan is Magic Garden een aanrader.(steile weg van 200 meter)Ik ben slechts 3 kg aangekomen,

• 7A van Tooren12-11-2004

Een all in hotel van de Magic groep. Je kunt met je pasje in 7 andere hotels terecht voor te eten of je drankje. In alle hotels wordt hetzelfde eten onbereid aangevoerd. B.v. vlees droog. De hotel kok doet de afwerking. Het beste vonden wij Magic Garden. U waant zich in druipgrotten wekelijk prachtig. Hier kreeg je bij de maaltijd stoffen servetten en het was wat ruimer. Terug naar Fenicia. De kindervoorzieningen zijn beperkt. De maaltijden redelijk tot goed. Reeds eerder in dit hotel geweest, het lijkt wel of het soort publiek achteruit gaat. Dit is overigens in Benidorm een algemene klacht. Prima kamers ruim met alle voorzieningen. Vlak bij het strand, een zonneterras met klein zwembad.

• 7Charles Vermolen12-11-2004

Een goed gemiddeld 3 sterren hotel. Blijf er weg als de Spanjaarden vakantie hebben. De eerste week kwamen bussen vol uit de volkswijken van Madrid. Servetten en bestek werd bij bosjes gestolen. Ach dat is typisc Spaaans deelde het bedienend personeel mede. Ze gebruiken alleen hun ellebogenen het zijn voor onze begrippen vuilakken. De 2e week kwamen de Engelse los. Vooral gezinnen. Nu een positieve verassing. Keurig opgevoede kinderen en beschaafde ouders. Verder veel Belgen. Het hotel gaat in oktober dicht voor een verdere renovatie. Het is niet zo geschikt voor jongere. De maaltijden zijn vrij goed met de benodigde afwisseling. Het is een stadshotel wat inhoud dat aale voorzieningen direct bij de hand zijn, maar ook de ruimte en entourage beperkt is.Het poniente strand ligt op 50 meter. Tegenover drie jaar geleden is het hotel er op achteruit gegaan.

Hotel Magic Fenicia info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen