Hotel Magic Cristal Park

6.5Voldoende

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benidorm

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Cristal Park voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

75 reviews over Hotel Magic Cristal Park

• 2019
    6Schellens Danny28-11-2019

5de keer maar laatste keer!

Stel je er niet teveel van voor!prijs kwaliteit komt wel ongeveer over mekaar!

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    7saveyn hugo19-05-2018

was niet slecht .

hotel buitenkant is verouderd .ligd in een drukke straat .lekker eten en drinken .inrichting eetzaal verouderd.kamer zonder terras nachtlawaai van buizen .gasten engelsen en spanjaarden .animatie spaans en engels.ingan hotel donker.personeel is vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

3Cul15-03-2016

Overjaars hotel, veel eten; kwaliteit?

Enorm veel gasten

Enorm gevarieerde bufetten maar smakelijk en kwaliteitsvol is nog wat anders. Grootkeuken en dito service. Weinig kwaliteit

Kamer was goed bij ons; groot en kinderbed plaats genoeg.

Muren slecht geïsoleerd; lawaaihinder.

Zwembad niet verwarmd en vroeg gesloten

General Manager, Community Manager, 09-11-2016

Beste clant, Ten eerste wilden we bedanken de kans grijpen die aan een advies van uw ervaring met ons te bieden. Zoals ik al zei, het is een kans, omdat de suggesties van onze klanten is onze meest kostbare wapen dat we hebben verbeterd

Bedankt voor de suggesties met betrekking tot de muren en het zwembad die uiteraard zal bestuderen in ons verbeterprogramma.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 7Claes22-06-2015

Fijne vakantie

Al voor tiende keer geweest in juni, gezellig druk hotel, ligging dicht bij oude centrum , heel vriendelijk personeel , lekker eten ,bij aguira park ,kamers proper iedere dag gepoetst , Gratis bus naar hotels van de keten waar je ook kan eten drinken en zwemmen. Gaan hier zeker terug.

General Manager, Community Manager, 09-11-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij streven ernaar om iedere gast te voorzien van perfecte service en een fijn verbijf bij ons in het hotel. Het doet me dan ook meer dan goed dat wij nogmaals de kans krijgen om u de service die bij het Amstel Hotel hoort te laten ervaren. We kijken er naar uit u wederom te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet. General Manager

Gereisd met partner in juni 2015

• 10The Wizard21-09-2011

Ga 2 maal in een jaar ( winter periode )

Zeer vriendelijk personeel,de Bar Magic Café is geweldig

Beste Klant.

We zijn erg blij dat u heeft van onze coffeeshop in het hotel genoten, we hopen te zijn teruggekeerd.

Met vriendelijke groet

Gereisd met partner in maart 2010

• 6Jozef01-09-2011

Te vuil en te veel lawaai.

De ligging tegen het oud gedeelte van de stad is OK. Maar voor een 3 sterren mag dit hotel toch properder zijn. Dunne muren, dus zeer lawaai gevoelig. Eten behoorlijk. Vele kleine storingen:bv sleutel (magneetkaart) werkt meer niet dan wel, dagelijks gaan hernieuwen. Zeer Engels gericht. Prijs gelukkig niet te duur. Voor ons niet meer.

Gereisd met vrienden in november 2005

• 6Andy08-07-2010

Goed maar simpel

Simpel en perfect voor slaap en eet gelegenheid, maar niet voor hotelblijvers!

Beste Klant.

Geleidelijk aan, dankzij de suggesties van onze klanten, wij zijn het verbeteren en we zijn nu het verbeteren van alle diensten en faciliteiten met uitzicht op het volgende seizoen.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7a.raats29-10-2009

;euk hotel in centrum benidorm

zojuist terug uit cristal park. Hebben er ons prima vermaakt. Ligt inderdaad aan een drukke weg, maar hadden er geen overlast van.Buiten op het kleine terras is niet echt aan te raden , ivm stankoverlast van auto's en bussen, maar binnen zit je lekker fris en rustig. Ook wij hadden in het begin last van de overdadig aanwezige (brutale) spaanse bejaarden, die in de eetzaal voordrongen waar ze maar konden. Gelukkig heeft het hotel een etage lager nog een grote eetzaal waar je heerlijk rustig kunt eten. Animatie mag wat beter. Boven is de animatie puur greicht op de spaanse toerist, beneden heb je het Magic cafe meer toegespitst op de engelse toerist. Van de engelsen geen enkele last gehad, alleen van de opdringere spanjaarden.

Best Klant.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 7Jan29-04-2009

Leuk voor één keer.

Leuk voor één keer. Het was er erg druk maar het eten was voortreffelijk. Kamer was zéér sober en eigenlijk niet voldoende ingericht. Lampen binnen en op het terras deden het niet.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7G van Engelen04-03-2009

redelijk tot goed hotel

Ligging hotel centraal in oud Benidorm. Personeel vriendelijk en behulpzaam zowel aan de receptie (is nederlands sprekend personeel aanwezig) als in de eetzalen. Veel keuze zowel bij ontbijt, lunch en diner en voldoende warm. Hotel was druk bezet met spaanse bejaarden (luidruchtig en brutaal) en engelsen (geen problemen mee gehad). Liften werken redelijk maar niet optimaal Animatie is slecht. Hotel in zijn geheel was zuiver en kamer zeker. Dagelijks wisseling van handdoeken. Minpunt is dat het hotel geen groenvoorziening heeft met zitjes en zwembad Zonneterras op dak aanwezig maar je bent dan van de buitenwereld afgesloten. De allin formule van de keten is goed. Geen hotel om met kinderen te verblijven. Rockgarden is kwalitatief het beste met lunch en diner, Villa Benidorm heeft een leuk terras en is gericht op Engelse gasten. Finicia is klein en ook het diner is er beperkter maar ook goed. Met treinen bus (beide goedkoop) de omgeving goed te berijken. Allicante Calpe Altea Denia

General Manager, Community Manager, 10-11-2016

Geef eerst hartelijk danken voor dat soort opmerkingen over uw recente verblijf in ...... ... Wij zijn enorm trots op dat je genoten hebt van uw verblijf en geven aan dat de behandeling personeel geweldig is geweest. Ieder van hen die deel uitmaken van dit complex werk elke dag hard om de best mogelijke ervaring om onze klanten te voorzien. Wetende dat we hebben bereikt, is het beste cadeau dat we kunnen ontvangen.

Gereisd met partner in februari 2009

Hotel Magic Cristal Park info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen