Appartement Los Jazmines

Appartement
Appartement Los Jazmines
6,7

12 reviews over Appartement Los Jazmines in het Nederlands

een per week schoon linnengoed en moet je zelf afhalen en opmaken toiletpapier moet zelf gekocht worden schoonmaken moet men zelf doen tv met decoder moet gehuurd worden signaal niet goed zenders vielen soms weg borg was 120 euro een gesloten balkon wat met schuiframen open kon 4 tuinstoeltjes geen tafeltje en ook geen salontafeltje en eettafel met 4 stoelen ook op balkon verder wasmachine, oven en magnetron en 2 elektrische kacheltjes die het als het echt koud is niet echt warm houden en er is ook geen receptie

Gereisd met partner in november 2016

Prachtig uitzicht.

josbm_rutten
5-9-2012

Het is prachtig gelegen aan zee en het balkon is fantastisch.Wij zaten wel erg hoog (16e verdieping).Een nadeel is wel dat al het lawaai op de boulevard van (dronken) discogangers tot 6 uur 's morgens zeer goed te horen is.Ramen sluiten is geen optie en je wilt ook graag het ruizen van de zee horen.Er is geen aircondition en toen wij er waren was het de eerste week zeer warm.Linnengoed en handdoeken worden slechts 1x per week gewisseld en je moet zelf je afval wegbrengen.

Gereisd met partner in augustus 2012

leuk appartement

ron
25-1-2011

leuk appartement, aan de boulevard, veel ruimte. bovenin mooi uitzicht

Gereisd met partner in januari 2011

Prima

laura_honders
24-7-2010

Wij zijn hier super lastminute naartoe gegaan voor heel weinig geld en we konden niet anders dan een geweldige tijd hebben! Als het weer prachtig is in Benidorm hoef je niet veel te zoeken in je appartement. Het was geen luxe maar dat kan je ook niet verwachten. Het was wel een ruim appartement met prachtig zeezicht. Ligging kon niet beter, direct aan het strand!

Gereisd met partner in juli 2004

zeer simpel

H. van de Ven
19-5-2010

wij gaan er dit jaar voor de 3e keer naar toe , uitsluitend voor de ligging , appartement is zeer simpel ingericht, er stond stroom op de wasmachine , je moet niet te hoog zitten 1e 2e of 3e etage , kan uitsluitend als je particulier huurt, via reisbureau kom je op de 18e of hoger , wordt niet schoongemaakt , een keer per week , schone lakens , 1 badlaken , en 1 handdoek , portier is niet bepaald vrolijk te noemen.

klein tv tje met 3 zenders.

ligging perfect.

Gereisd met partner in mei 2010
2008

het is er altijd schoon het ligt centraal wij komen er al jaren meestal 2 keer per jaar want het is betaalbaar en lekkere grote kamers en mooi balkon en aan het strand en midden tussen oud en nieuw benidorm echt fijn

Gereisd met vrienden in november 2007

we hebben geen goede ervaring zeer vies appartement bij aankomst kook plaat deed het niet entv ook niet en kachel moest je voor gaan zitten bedden zelf opmaken lakens werden op de bank gelegd we zijn na 2 dagen verhuist naar ander appartement maar niet veel beter gaan al 10 jaar benidorm maar dit was voor ons de slechste accomodatie en komen niet weer teug daar voor die prijs een slecht appartement

Gereisd met partner in december 2007
2007

kindvriendelijk was het app binnen wel

P. Nagtzaam
30-10-2007

kindvriendelijk was het app binnen wel.maar buiten was er een balkon we zaten 19 hoog moet je dan je kind aan een touw zetten buiten.

we gingen voor onze rust, daar is weinig van gekomen, van s'' morgens tot s'' avonds was er op de gehele verdieping 19 getimmer en gehak, wat bleek de 2 andere app. op die verd. werden helemaal uitgebroken,dus weg rust.Je kon gewoon niet in je app. blijven want het was niet te harden.

Een potje rummicubben anders zeer ontspannend. maar nu niet heb tegen mijn docher gezegd ga maar aan de andere kant van de tafel zitten straks heb je nog een hamer tegen je hoofd

Gereisd familie in oktober 2007

wij zaten gelukkig in een hoekappartement, dus rondom balkon, erg groot! zwembad is klein.

wij hebben ons hier prima vermaakt, maar hebben dan ook maar 200,= p.p. betaald dus dan verwacht je niet veel.

Gereisd familie in juli 2006

geen hoogtevrees hebben,zwembad geen ligstoelen,mag niet op gras lopen,slaapkamer geen ramen alleen raampjes bovenin ziet niks ligt in een betonnen ruimte,voor slaapkamer redelijk,tv klein en was stuk ,rtl was afgesloten een paar dagen,lift was stuk ,je word altijd op de 18 ste gegooit,alleen zee zicht,een woord afschuwelijk,ga er nooit meer heen via touroperator geboekt beloofde mij zo laag te plaatsen(14),gebeurt niet men weet dat je op de 18 ste komt,men verzwijgt dat.portier helpt niet vanwege tv stuk, moest het zelf regelen.na 2 dagen weg gegaan een andere app gezocht en wel los gemelos daarnaast ,een zeer goed appartement

Gereisd familie in juli 2007

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Jazmines in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Jazmines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.