Hotel Los Alamos

7.8Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benidorm

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 399p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

• Animatie

Hotel Los Alamos (Benidorm) is populair onder ouderen. Zo is de avondanimatie gericht op 50-plussers en verblijven hier ook veel Spaanse ouderen. Minder geschikt wanneer je geen fan bent van de Spaanse keuken. De kamers zijn modern. Er is een golfbaan en zwembad aanwezig. Op 150 meter van het strand en 200 meter van het oude centrum van Benidorm.

101 reviews over Hotel Los Alamos

• 2018
    5Herman28-09-2018

Kom hier nooit meer

Slecht eten en onvriendelijk personeel

Gereisd met partner in september 2018

• 8Piet Bennemeer26-09-2018

Goed maar bepaalde facetten kunnen beter/completer

Kamers mooi en prima verzorgd na de reorganisatie. De restaurant bediening was prima en je kon zelf een biertje tappen. Eten meer dan voldoende en goed. Advies: zet een fles water in het koelkastje op de kamer (eventueel voor medicijnen ). Verder moet er gezorgd worden voor de ''late vertrekkers'' voor een opfrisruimte en/of kamer aanhouden tegen een geringe betaling, dit moet toch niet zo moeilijk zijn. Verder niks dan lof.

Gereisd met partner in september 2018

• 4Ikram03-09-2018

Nope!

In de nacht aangekomen en wij konden nog wat eten. Helaas voor de vegetariërs lag er alleen vlees beleg op tafel. Dagen erna een haar gevonden in het eten. Aankomstnacht, tweelingbuggy paste niet in de lift. Er was geen flexibiliteit, de meneer gaf aan om alles continu op te tillen naar de 2e etage of een ander hotel zoeken. Leuk, je hele vakantie 2 keer op en neer met de lift of de buggy telkens optillen om met de trap te gaan. Wij stelde zelf een kamer op de begane grond voor, maar dat wilde zij niet. Eenmaal in ons kamer ipv een babybedje lag er een hondenbed! Wij waren zwaar beledigd en natuurlijk aangekaart. Barista's erg onbeleefd! Voordeel: centrum gelegen Tip: beter hotel zoeken, met brede liften waar een kinderwagen wel in past en medewerkers beleefd zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8jenny26-08-2018

Prima hotel

Fijn hotel ligt heel centraal straat uitlopen en je staat op het strand. Hotel is heel schoon. Als we weer naar Benidorm gaan komen we zeker hier terug. Toch 2 puntjes voor het hotel. Zet 1 extra man bij de bar, en voor reizigers die laat moeten vliegen is er geen ruimte om je lekker op te frissen en om te kleden. Misschien een idee om de vergaderruimte hiervoor te gebruiken mooie douche erin en klaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Alex van den berg11-08-2018

Voor hotel kom ik terug naar niet voor het eten

All inclusief was niet echt zo. Reisleider was aardig maar niet mee werkend (Babak) Kamers zeer goed verzorgd goede bedden en alles schoon. Eten in de ochtend prima in de middag warm eten erg Spaans gericht in de avond lauw eten en laat van acht tot tien.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Stefan25-07-2018

Supernet hotel in levendig Benidorm!

Eind juni zijn we naar Los Alamos geweest. Gekozen voor dit hotel, omdat we een leuk en goedkoop hotel zochten in een omgeving met een boulevard en dicht bij een centrum. Het hotel is super netjes. Kamers zijn mooi en schoon. Elke dag wordt er schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Het zwembad is prima en het strand is heel dichtbij. Het eten vonden wij iets minder, maar wij zijn geen all-inclusive personen. We hebben elke avond in het centrum gegeten. Het centrum is erg leuk, boulevard is erg leuk. Er waren beste wel veel oude mensen, maar verder geen last van gehad. We zijn een jong stel, maar hebben echt een leuke vakantie gehad voor een relatief laag budget. Prijs/kwaliteit is echt super!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Marion19-07-2018

Fijne relax vakantie!

Fijn en verzorgd hotel. Mooie kamers, schoonmaak prima en eten was goed. Niet altijd even warm, maar ok, het was best smakelijk. Zwembad lekker, voldoende bedjes en geen handdoek leg gedoe!! Verder was het entertainment nada, dus lekker savonds de boulevard op en op terrasje vertoeven Pluspunt was toen we aankwamen om 23:00 uur dat er in de eetzaal gedekt was en een simpele maaltijd klaar stond. Top! Als we nog eens Benidorm als vakantie kiezen dan wss Los Alamos ;)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Stef18-07-2018

Top hotel!

Goed hotel! Schone kamers , goed personeel en redelijk goed eten !

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Dennis28-06-2018

het is zo goed dat we terugkomen!

Het hotel is gerenoveerd, heeft een geweldge glans

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Patricia23-06-2018

Super! Voor herhaling vatbaar

Een geweldig hotel. Schoon, heerlijk eten, prettig zwembad, vriendelijk hard werkend personeel. Proberen je altijd tegemoet te komen. Lokatie top. Dichtbij boulevard, winkels, openbaar vervoer. Animatie iets meer Spaans gericht maar is wat je er zelf mee wil. All-in concept prima, zeker doen. En evt hapje buiten hotel voor ieder wat wils. Zeker geen bejaarde soos hier in benidorm.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hotel Los Alamos info