Hotel Los Alamos

7.9Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benidorm

7.9Goed

• Animatie

Hotel Los Alamos (Benidorm) is populair onder ouderen. Zo is de avondanimatie gericht op 50-plussers en verblijven hier ook veel Spaanse ouderen. Minder geschikt wanneer je geen fan bent van de Spaanse keuken. De kamers zijn modern. Er is een golfbaan en zwembad aanwezig. Op 150 meter van het strand en 200 meter van het oude centrum van Benidorm.

101 reviews over Hotel Los Alamos

• 2019
    8Johan Turk30-11-2019

Voor herhaling vatbaar.

Prima hotel met een goede verzorging. Gezellige avonden met afwisselend programma.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Irma17-11-2019

Fantastisch en erg gezellig, centrale ligging

Was prima, goed eten en voor mij belangrijk, elke avond entertainment . Min puntje, balkon dicht tegen ander hotel aan.Kamer prima en groot.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Wim van der Steen01-11-2019

Prima hotel nabij centrum, boulevard en strand.

Hotel ligt aan de rand van het centrum, nabij uitgaansgelegenheden, restaurants en winkels. Ondanks dat vrij rustig. Boulevard en strand op 5 minuten wandelen. Schoon hotel met nette, schone kamers en goede bedden. Zaten op de 5e etage met uitzicht op het zwembad. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, ook voor niet Spanjaarden (Nederlanders) Host namens touroperator was eveneens vriendelijk en behulpzaam. Eten was goed en erg lekker, Wel Spaans gericht en met wat minder variatie. Ook het entertainment was ook voornamelijk Spaans gericht. Het eten had een goede temperatuur. Hebben in onze week nooit hoeven te wachten, In de kamers was alles aanwezig, ook goede bedden. Dit hotel raad ik aan voor bezoekers vanaf de middelbare leeftijd. Als wij weer naar Benidorm gaan komen wij hier weer terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4Karin03-10-2019

Voor ons nooit meer

Niet waardig voor all inclusieve hotel want smorgens voor half tien moest je koffie betalen

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Cora schonewille02-10-2019

Was prima

Hotel is schoon en netjes . Ligt op een goede locatie dichtbij het oude centrum en bij het Levante strand .Alleen de bediening is erg langzaam laten je gewoon wachten , helpen eerst de Spanjaarden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Zonnetje14-09-2019

Vermoeiend personeel, te weinig personeel.

Het moest een zon vakantie zijn, maar helaas regen en bewolkt

Gereisd met partner in september 2019

• 7Bo10-09-2019

Prima !

De prijs is erg hoog. Voor een cocktail betaal je 70 kuna waarvan je in de stad 45 kuna betaald. 1 keer gegeten in het hotel en dat was prima! De kamers, ik vond het in begin tegenvallen het was erg klein, maar ik en mijn partner hebben ons prima vermaakt. Alles wordt in de kamer elke dag aangevuld, van de mini bar niet gebruikt gemaakt. Nadeel is de taxiboot. Hij gaat elke uur om heel en terug van Rovinj half en 1 keer in het uur. Verder was het personeel vriendelijk en de service was prima ! Een aanrader voor een of anderhalf week verblijf, naar een week heb je de stad en het eiland wel gezien. Wij waren voorzien van een auto en wij hebben uitstapjes gedaan dus hoe dat via het hotel gaat dat weet ik niet. De transfer bij het vliegtuig was redelijk goed. Wij moesten een uur wachten op een andere stel die mee zouden rijden. Wij werden bij de haven afgezet en moesten het een beetje zelf uitzoeken en vragen aan de mensen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Jolanda Meeldijk08-09-2019

Toch wel een leuke vakantie gehad!

Hotel is zeker geen 4 sterren waard. Kamers niet echt groot en erg gehorig. Bedden waren oke. Het is er wel netjes en schoon. Keuze buffet was erg klein en spaans georiënteerd. Entertainment was in de avond meer voor de oudere mens. Bediening erg traag . Toch een leuke vakantie gehad mede door de leuke groep nederlanders die met ons ook het hotel hadden geboekt. Voor ons en de andere uit de groep geen Los Alamos meer.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Willem14-08-2019

Zeer goed hotel tegen een redelijke prijs

Het hotel ligt in het centrum van Benidorm in de directe omgeving hel veel winkeltjes en restaurants. Ook smalle straatjes en utzicht naar voor-en twee zijde is niet echt bijzonder de achterkant ( daar zaten wij) keek je op het zwembad. er was geen gedoe met handoeken je bedje reserveren er was altijd plaats genoeg (komt waarschijnlijk ook omdat het srand dichtbij was ongeveer 5 minuutjes lopen. eten was zeer goed en voor ieder wat wils. kamers heel netjes en schoon als je wilt is water in liter flessen verkrijgbaar bij de bar uiteraard zonder kosten als je all inclusief hebt geboekt.. Al met al voor ons een locatie waar wij beslist naar terug gaan als we in Benidorm zijn

Gereisd met partner in juli 2019

• 10M.30-07-2019

Wij hebben genoten van onze vakantie in Los Álamos

Zorg dat je genoeg zomer kleding inpakt. Het is/was enorm heet in Benidorm. Als je 8 dagen of korter verblijft, plan je activiteiten vooruit. Kamers waren erg mooi en netjes. Vriendelijk personeel & goede service. Eten is goed/lekker alleen niet heel veel variatie (vaak vis, aardappelen & pasta). Wij hadden deze dagen een hele leuke host via de touroperator. Hij regelde onze excursies en gaf veel tips & was heel erg vriendelijk! Ligging was perfect, dicht bij het (grote) strand en het centrum. Ongeveer 10 min lopen kom je op een heel gezellig en klein strandje, zeker een aanrader! Kortom, Los Álamos & Benidorm is een hele goede plek voor vakantie!

Gereisd met partner in juli 2019

Hotel Los Alamos info