Appartement Les Dunes Suites

8,5

4 reacties Appartement Les Dunes Suites

supermarkt en koffiezetapparaat

Mieps, 23-6-2013

is er in de buurt een grote supermarkt aanwezig (mercedona)

is er in het appartement een koffiezetapparaat aanwezig?

3 reacties

Koffiezetapparaat

Mary, 11-3-2012

Is er in het appartement een koffiezetapparaat en kun je bv een bedlinnen/handdoekenpakket bij bestellen?

Kun je tegen bijbetaling langer in het appartement verblijven als de terugvlucht in de avond gepland is?

Wat zijn de kosten voor de tv en kluisje?

4 reacties

Service

Wendy, 4-7-2010

Hallo,

Ik vroeg me af hoe het zit in Les Dunes Suites met de verschoning van de handdoeken. Komen ze elke dag langs om nieuwe handdoeken neer te hangen? Ik las al dat er maar 1x per week werd schoongemaakt. Dit is inderdaad niet veel, maar ik vind het wel belangrijk als er elke dag schone handdoeken zijn. Dit is ook belangrijk omdat het veel plaats en gewicht schilt in de koffer natuurlijk!

We gaan 17-7 dus dat is al over een kleine 2 weken.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes, Wendy

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Les Dunes Suites voor je op een rij gezet:

Ook voor jonge stellen?

Wendy, 28-6-2010

Mijn vriend (23) en ik (19) denken erover om naar Les Dunes Suites te gaan. Benidorm staat nogal bekend om de wat oudere toeristen.. (maar dan vooral in de wintermaanden).

Is dit ook in de zomer? Want mijn vraag luid: Is er voor jonge stellen ook genoeg te doen in Benidorm / Les Dunes Suites? (in de maand augustus)

Hopelijk krijg ik snel antwoord, want we willen z.s.m. een vakantie boeken!

Alvast bedankt,

Groetjes!