Appartement Les Dunes Suites

83 reviews over Appartement Les Dunes Suites in het Nederlands

Leuke vakantie gehad

Gerda
3-5-2018

ligging rechtstreeks op boulevard - ruim appartement met ruim terras - goede bedden - lakens, handdoeken en opkuis (om de 4 dagen) inbegrepen - TV met enkele nederlandstalige posten. Overal dichtbij.

Sommige meubelen, keuken en sanitair zijn aan vervanging of onderhoud toe

Fantastisch app,goede schoonmaak ,vriendelijk pers

WA van der Haagen
23-9-2017

Fantastische locatie eerste lijn Levante strand,balkon,centrale verwarming voor s,winters,keukentje,grote slaapkamer en 2x per wk schoonmaak en linnengoed,zwembad en beneden een prima restaurant met aardig personeel.

Is ietsje gedateerd maar zijn bezig om alles op te knappen en niet te vergeten is wifi aanwezig en tv met voldoende

nederlandse zenders.Kom er al jaren.Nu weer in dec voor 6 weken.

Fijn appartement met een fantastische ligging.

M. de Boer
24-4-2017

De slaapkamer is heel ruim met veel kastruimte. De keuken is piepklein en heeft een 4 pits elektrische kookplaat. Er is een magnetron maar geen oven. De bedden zijn erg goed (boxspring)Het balkon is ruim met 2 goede verstelbare stoelen en 2 kleine stoeltjes. Het engelse ontbijt in het restaurant is lekker en goedkoop. De badkamer is functioneel met (in ons geval) een ruime douche. De hoekappartementen hebben nl. een douche. De 2 tussenliggende appartementen een bad. Alle appartementen hebben frontaal zeezicht. Er is een parkeergarage onder het complex waarvoor per dag betaald moet worden. De wifi is goed voor de basale dingen. Het complex ligt gunstig t.o.v. het oude centrum en de grote markt. Als je naar het strand wilt hoef je alleen de boulevard maar over te steken.

Er wordt elke 4e dag schoon gemaakt. Dit is wel nodig want het wordt nogal stoffig. Wij hebben een maand in deze appartementen doorgebracht en veel zelf gekookt, dan ga je een oven in de keuken wel missen.

uitstekend

R. van der Valk
22-2-2017

Mooi gelegen, direct aan boulevard. Centrale verwarming heerlijk voor de overwinteraars. Alles in de directe omgeving.

Binnenkomen is gelijk thuis zijn.

Theo 41
21-1-2017

Voor de 3e keer in Les Dunes Suites verbleven en het was weer top. Een zeer gunstige ligging direct aan het Playa Levante strand en uiteraard de schitterende boulevard. Het complex heeft vele voorzieningen die je het verblijf zeer aangenaam maken. Een woonkamer met t.v. ( 7 ned. tv zenders ) open keuken met o.a. een magnetron,, een badkamer met ligbad/douche, een aparte slaapkamer met veel kast- en bergruimte, goede bedden en een kluis. . Een groot balkon met 2 relax en 3 gewone stoelen met direct uitzicht op de boulevard, strand en de zee. Alle appartementen zijn voorzien van èn airco èn c.v. Om de 4 dagen worden de appartementen schoongemaakt en ontvang je schone bad- en handdoeken en schoon beddengoed. 4 liften per verdieping met 4 appartementen. Een overdekt zwembad voor de wintermaanden.

De receptie is dag en nacht bezet en alle medewerkers spreken Nederlands.

Hele vriendelijke receptie en behulpzaam.

Ook behoort tot het complex een goed restaurant met vele lekkere en betaalbare gerechten en uiteraard drankjes. De obers zijn vriendelijk en bijna elke avond is een pianist aanwezig, waardoor gelegenheid tot dansen.

Dit complex is een echte aanrader.

matig

c mulder
22-11-2016

restaurant gunstige prijzen en mooi uitzicht op zee.

restauranttoiletten armoedig en vies. Bediening klantonvriendelijk.

geweldig

anne
1-2-2016

Uitzicht is grandioos, appartementen zijn wel verouderd maar dat maakt niet uit.

De ligging is gunstig je zit dicht bij het oude Benidorm en onder de appartementen zit een super restaurant waar je heerlijk en gezellig koffie kan drinken en lekker kan eten voor een redelijke prijs.

Leuk

Noralie
1-8-2015

Heerlijk ontspannen vakantie gehad zonder tegenslagen

Binnenkomen is terugkomen

Theo
9-1-2015

wij vonden het een uitstekend complex. Elke suite heeft frontaal zeezicht. Gelegen aan het prachtige Levante strand in de nabijheid van het oude centrum. De suites bestaan uit een woonkamer met zitbank en zitstoel, eettafel met 4 stoelen. Een tv met 6 Ned.zenders. Een klein keukenblok met magnetron en alle benodigde drink-, eet- en kookgerei. Een groot balkon met 4 verstelbare stoelen en tafel. Een aparte royale slaapkamer met 2 goede bedden en een grote kast met kluis. Om de 4 dagen worden de suites schoongemaakt en krijg je nieuw beddengoed en bad- en handdoeken.Per verdieping zijn er 4 suites bereikbaar middels 4 snelwerkende liften De suites zijn voorzien van zowel een goed werkende cv als een airco. . De receptie is vriendelijk en behulpzaam en men spreekt er Nederlands. Het restaurant is heel goed te noemen met overheerlijke lunches en diners tegen betaalbare prijzen. De obers zijn vriendelijk en attent. . Het zwembad is wat klein en 's winters overdekt.

Geweldig appartement en een TOP ligging

Veronica
17-8-2014

Gezellig, meteen aan het strand met grote kamers en in iedere kamer airco. Kamers zouden maar om de 4 dagen worden schoongemaakt, maar dat was meer. Nederlands sprekende receptionisten die heel klantvriendelijk en behulpzaam zijn. Over het personeel in het bijbehorende restaurant waren we minder te spreken. Nederlandse eettentjes op loopafstand . Bij de Valkenburger heerlijk gegeten, hartstikke aardige mensen ook daar. Al met al wat het een heerlijke vakantie..

We hebben een aantal aanbieders voor Les Dunes Suites voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Dunes Suites in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Dunes Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.