Appartement Las Palmeras

heerlijk appartement ga er dit jaar voor de5de maal naartoe

Fantastische appartementen !

Ad
15-1-2009

Geweldig mooie appartementen in deze toren, heb er zelf diverse gezien en heb 2 maanden in een ervan gewoond, het was in een woord geweldig, brandschoon, alles er op en eraan, niks defect !, en voor 50€ per maand konden wij via de portier van Las Palmeras onze auto parkeren in de ondergrondse parkeergarage van Hotel Agir, onder het kermis terrein.

Ben benieuwd of dit zo blijft, na mijn ervaring bij Las Arenas !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Palmeras in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Palmeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Palmeras scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.