Appartement La Oca

3 reviews over Appartement La Oca in het Nederlands

la Oca Benidorm

Arno Rumpen
19-2-2012

Het was een vettig en vuil binnenkomen, na een vermoeiende reis ben je echt niet gemotiveerd om te poetsen. Het klets verhaal in Spanje is het anders als thuis, gaat niet op na hun poetsbeurt vonden wij in alle kamers glasstukken. De inrichting is uitgeleefd en de mankementen werden waar mogelijk verholpen door tussenkomst van touroperator.( hiervoor dank) Maar dat was maar deels mogelijk, dus bleven veel dingen beschadigd en je leert ermee leven.

Gereisd Met partner in januari 2012

goed verzorgd

junot reneerkens
24-8-2010

Zeer goed verzorg gebouw lekker dicht bij het strand

Gereisd Met vrienden in januari 2009
2007

Appartementencomplex La Oca ligt op een prima locatie met

Ad Buitenkamp
24-12-2007

Appartementencomplex La Oca ligt op een prima locatie met uitzicht vanaf het balkon op de drukke straat Mediterraneo. en op nog geen 100 meter van het strand. Je moet er wel tegen kunnen dat er tot laat in de nacht luidruchtig muziek gemaakt wordt in de Engelse bars. We komen hier al enkele jaren. De appartementen Van touroperator Van Ham Reizen op de vijfde etage zijn echter aan renovatie toe. Het personeel van het eigen kantoor van Van Ham in Benidorm is zeer vriendelijk en behulpzaam wanneer er iets geregeld moet worden

Gereisd Met partner in oktober 2007

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Oca in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Oca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.