Hotel Helios Benidormstersterster

Tonen op kaart

297 reviews over Hotel Helios Benidorm

• 8L. Bakker31-01-2020

Fijn hotel.

Fijn hotel. Prettig personeel, ruime kamer, goede t.v. met 6 Nederlands talige zenders. Goed schoon en heerlijk eten. Gunstig gelegen t.o.v. markt, winkels, strand en openbaar vervoer. Goede bedden maar aan de harde kant. Wat ik zelf niet prettig vond is de manier van bed opmaken. Evengoed een bovenlaken en dan een dekbed erop. Warboel dus. Tegenvaller was de inhoud van de "picknick"box.. i.p.v. ontbijt omdat wij vroeg vertrokken. De inhoud was 1 cakeje, 2 krakelingen, 1 pakje appelsap en 1 appel en 1 sinaasappel. Hoe kun je fruit schoonmaken zonder mes en zonder knoeiwerk? Waarom geen broodjes en een banaan b.v.? En ondanks het mindere weer hebben wij genoten van onze vakantie.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Smets-vandenreijt19-01-2020

Top hotel

TOP HOTEL Vriendelijke service aan de balie , personeel restaurant was super vriendelijk ,poetsdames altijd even goed gezind , nachtwaker top : zijn aangekomen om 01.00 en deze opende nog voor ons 2 het restaurant en er stond een tafeltje gedekt voor 2 met alles erop en eraan top top top Lekker eten en altijd even lekker warm.

Gereisd met partner in december 2019

• 9J hopman12-01-2020

Fijn hotel ligging perfect vriendelijk personeel mooie kamers fijne inloop douche

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    6Marijke20-11-2019

Lawaai overlast

LET OP: Hotel helios is aan het renoveren, dit geeft veel lawaai overlast. Ook het zwembad gaat dicht wegens grote schoonmaak. Wij waren hier niet van op de hoogte gesteld door de touroperator. Gasten van andere organisaties weten dit wel van het reisbureau en konden hun reis indien gewenst overboeken.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Johan en Anita09-11-2019

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Geweldig hotel ,zeer goed eten, volop aanwezig en wat een vriendelijk personeel in het restaurant vooral LUZ , wat een geweldig aardige vrouw, zij was de beste, hardwerkend en altijd een vriendelijk woord voor ons👍😘😀

personeel aan de receptie was zakelijk, vroegen niet hoe de vakantie bevallen was, er was 1 vrouw met bril die was ook leuk.

je kamer werd iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken.

de liften waren erg klein en benauwd!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8anton van oeveren28-10-2019

was een leuke vakantie

beter half pension hotel is niet echt voor kinderen daar is niet veel animatie voor zwembad lekker warm kamer word niet altijd even goed schoon gemaakt eten tussen de middag weinig keus al met al hebben de kinderen wel een leuke vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6Familie22-07-2019

Teleurstellend

Aan het einde van onze vakantie nu bij helios ,het is een goed hotel ,alleen is het niet geschikt voor de jeugd (15,12) weinig animatie en dan op zondag ,,,,,geen muziek geen animatie jammer! Het zwembad werd dicht gegooid zonder reden uit te leggen ? tevens ligt het hotel midden in een engelse overgenomen wijk ! 90%in het hotel en erbuiten is engels ! Airco is flut op de kamer ,iemand erbij gehad maar word ook toegegeven dat die niet goed werken . Het eten is echt prima ,niks op aan te merken en al het personeel doet ook hun stinkende best om alles te verzorgen en zijn erg vriendelijk en behulpzaam ,dat mag ook gezegd worden Nee sorry,,,dit hotel is voor mensen zonder kinderen ,of wat oudere mensen prima Voor ons een.beetje teleurstellend en volgend jaar komen wij niet terug

Front Office Manager, QUALITY MANAGER, 31-08-2019

Dank u voor uw opinie over ons hotel, het is jammer dat we u niet hebben kunnen overtuigen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Falke19-06-2019

Goed en vermakelijk

Helemaal geen aanmerkingen alles was uitstekend

Hotel Helios Benidorm, QUALITY MANAGER, 22-08-2019

Dank u voor uw lovende woorden. We hopen u snel weer terug te zien. Mvg

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ton Klaasen26-05-2019

Thuis komen

Komen al jaren in Helios meestal 2x per jaar in mei en eind Augustus. Nu in Mei voor de vierde maal samen met mijn dochter,het hotel is prachtig gerenoveerd echt een compliment kamers top met grote tv en meerdere nl zenders. Dat er mensen wat schrijven over het mindere eten kan er bij ons niet in genoeg variatie en altijd wel iets wat je lust. Deze week sushi en verschillende soorten schaaldieren echt een genot om te zien. Complimenten voor inderdaad en nieuwe kok. Personeel top je hoeft maar iets te vragen en het wordt geregeld. Martijn en jou collega’s bij de receptie bedankt voor de service. Tot augustus.

Martijn Quist, QUALITY MANAGER, 29-05-2019

Dank u voor uw mooi commentaar, we zijn blij te horen dat de doorgevoerde veranderingen door u worden gewaardeerd. We hebben erg hard gewerkt het laatste jaar om ons te verbeteren. Ik zal uw complimenten delen met mijn collega´s en we hopen u spoedig weer terug te zien. Mvg

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8falke29-04-2019

Wij gaan weer in 2019

Goed hotel ,echt schoon en goed eten voor elk wat wils.

Martijn Quist, QUALITY MANAGER, 29-05-2019

Hartelijk dank voor uw mooie woorden, we zijn blij te horen dat u een goede tijd heeft gehad.

Mvg

Gereisd met partner in juni 2018

15 tips over Hotel Helios Benidorm

• marja, 07-05-2014

Oku sushi in centrum erg lekker

• Masja23, 05-05-2014

Probeer de gebakken melk koekjes en de kalkoenbillen deze zijn overheerlijk.

• Erwin, 09-07-2012

Gewoon beter kijken naar andere hotels in benidorm, die wel beter zijn dan dit hotel

10 vragen over Hotel Helios Benidorm

• H.Bijnen, 15-06-2017

verbouwing??

Heb vernomen dat Hotel Helios Benidorm in januari/februari aan de voorkant gerenoveerd gaat worden op de bovenste verdiepingen. 2018 graag een antwoord hierover a.u.b.

Hartelijk dank Mevr. H Bijnen

Margreet, 24-11-2017

Omdat ik jouw vraag zag staan en wij eind januari naar dit hotel gaan, kreeg ik dit antwoord:

Er vindt inderdaad een renovatie plaats in dit hotel van 20 november - 20 december, en van 8 januari - 20 maart De verdieping die gerenoveerd wordt is op dat moment gesloten, en ook de kamers die er boven en onder liggen zullen dicht zijn. De werkzaamheden zijn van maandag- vrijdag van 10.00u - 14.00u en van 16.00u - 19.00u Op zaterdag en zondag van 10.00u - 14.00u

• Leven, 21-05-2017

handdoeken en frigo

Beste

Wij gaan voor de eerste maal in juli naar Benidorm en naar jullie hotel. Kan je ons zeggen of er handdoeken aanwezig zijn. Is er ook een frigo gratis ter beschikking of moeten we ervoor betalen en wat is het bedrag.

Alvast bedankt.

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages