Appartement Halleysterster

Meer appartement info
Tonen op kaart

33 reviews over Appartement Halley

• 8Jan Muste29-06-2007

Vriendelijk personeel, hulpvaardig. Reparaties werden gelijk gedaan. Het balkon was zeer goed. Gelegenheid rond zwembad was gezellig ingericht. Jammer dat de bar niet open was, hoewel niet echt een probleem, gezien de vele gelegenheden in de omgeving.Gedurende ons verblijf was er een lift in de reparatie, waardoor ons geduld zo nu een dan op de proef werd gesteld. De algemene sfeer hebben we als zeer gemoedelijk ervaren. Het appartement is vezorgd, met goede bedden Regelmatig werden de handdoeken verschoond. Wij hebben een prettige vakantie gehad en komen zeker terug.

Gereisd met familie in juni 2007

• 5karel wetzels20-05-2007

dit is nou echt een appartement waar ik liever niet meer naar toe ga. Op zich geweldige ligging uitzicht personeel enz. Maar de vele kleine minpunten wegen niet op tegen de plussen....Geen airco. 1 lift kapot vanaf de eerste dag. lift 2 vertoont kuren. dus al een paar x met de trap gemoeten(12 hoog) slaapkamerdeur slot kapot(met een stalen pin openmaken.. Douchebevestiging kapot(dus handdouche) Invalidenoprit is spiegelglad. Allemaal kleine dingen, maar samen wel een reden volgend jaar voor iets anders te kiezen.(van tot nog toe Miquel 1, mont parc, en fiesta park zeker de minste)

Gereisd met partner in mei 2007

• 9fred en trudie baak de bruijne11-02-2007

ik vond halleij een heel fijn appartement met goede verzorging en zou graag terug gaan ben heel tevreden en voelde me heel fijn en gelukkig daar de service is heel goed graag tot ziens groetjes trudie fred baak de bruijne

Gereisd in februari 2007

• 3paa luyten14-01-2007

wij vonden het zeer slecht,appartement ,was heel vies,meubels een oude zooi, keuken echt smerig keukeninventaris sloeg ook nergens op.wij zijn met de bus gegaan met snoeyink, en dat doen wij ook nooit meer ,was ook slecht geregeld ,en niet denken dat we zeurders zijn , want we gaan al jaren naar benidorm.maar dit heb ik nog niet meegemaakt zo groetjes gerda

Gereisd met vrienden in december 2006

• 7Patty & Rick22-02-2006

Het is een mooi complex, leuk zwembad en goedkoop eten (ontbijt voor 1,-)! Het was wel een stukje lopen naar het strand/boulevard maar dat was ook best gezellig. Inrichting was niet spectaculair, maar goed te doen. Leuke vakantie gehad!

Gereisd in februari 2006

• 9sonja15-09-2005

Het appartement was wel mooi . Maar verder was het niet zo. Veel lawaai tot diep in de nacht. Geen schone handoeken en lakens gehad,heel vies dus . Het was warm en dan moetje de hele week met 1 set lakens en handoeken doen . Als je van feesten houd is het een goede plek.

Gereisd in september 2005

• 8menno05-06-2005

erg tevreden over dit appartement prima personeel we gaan weer terug in juli ook is het fijn dat er een betaalbaar klein restaurantje is

Gereisd in juni 2005

• 5nancy25-05-2005

was ons heel erg tegen gevallen de deuren waren in getrapt er was te weinig ruime voor 6 personen in een 3 kamer app er was niet schoon gemaakt je haalde het vuil zo van de rand van het balkon ramen waren vies en vet het was ons beetje tegen gevallen

Gereisd in mei 2005

• 0TOOS EVERS11-04-2005

we zijn 2 winters in halley geweest prima bevallen heerlijk warm s,avonds erg belanrijk voor ons ouderen fijn groot balkon altijd op de zon jammer dat ze de prijzen zo omhoog gooien.

Gereisd in april 2005

• 7Kees uit utrecht05-04-2005

prima appartement.Groot balkon. Echt een prima prijs/kwaliteit. Bushalte een straat verderen supermarkt op 50 meter. TIP. Ga niet met de pasen. In deze provincie heeft namelijk iedereen vanaf de donderdag voor pasen vrij en gaan dan richting kust. Vooral veel jongeren die dan de hele dag en nacht op het balkon zitten te schreeuwen en drinken. Na de pasen is het er weer heerlijk rustig.

Gereisd in april 2005

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin