Appartement Halleysterster

Meer appartement info
Tonen op kaart

33 reviews over Appartement Halley

• 7András en Anja04-01-2009

Wij komen niet meer terug...

Het personeel vonden wij erg vriendelijk en behulpzaam. Min-punten waren in onze ogen: a) Afgeleefde meubelen: deurtjes deels uit scharnieren, afgebroken delen. b) Gordijnen waarbij bij openen ervan de runners fijntjes uit de rails liepen en op de grond vielen. c) Op dag nummer zeven kwam men pas met schone handdoeken en één laken (we waren met zijn tweëen). d) Zeer lawaaiig. Zowel door mede-vakantiegangers (vooral Engelsen!) als ook door verschuivende meubels zonder viltnoppen.

Gereisd met partner in januari 2009

• 4hanslpd01-11-2008

helaas jammer

We zijn net 1 dag terug van halley. Bij aankomst in het appartement, was hij niet schoongemaakt.Erg vuil en vies.De glinsterwormpjes zaten in de linnenkast.De bedmatrassen daar laat je nog geen hond op liggen.Gelijk geklaagt bij de receptie.Binnen 10 minuten nieuwe matrassen en appartement werd schoongemaakt.De rest van ons verblijf geen schoonmakers meer gezien, dus zelf maar gedaan. Bij het verwisselen van de handdoeken hebben ze de sleutel in de deur laten zitten, iedereen kon er dus zo in.Na reclameren sorry foutje.Twee dagen voor vertrek begon de verwarming te lekken, dit werd wel snel verholpen.

helaas halley we zijn hier 5 jaar gelede ook eens geweest, toen was het beter, na deze keer nooit meer. tv moet je voor betalen en nederlandese zenders beloofd die waren er dus mooi niet.sateliet had gebreken zeiden ze.Kluis hier twee keer duurder dan ergens anders in benidorm.Ondanks alles hebben we toch wel genoten van ons Benidorm en komen daar weer terug maar NOOIT meer in halley

Gereisd met partner in juli 2008

• 4Annemarieke30-10-2008

'K zou een ander zoeken!!!

Wij zijn net terug van een paar daagjes Halley. We wisten dat het een simpel complex zou zijn en hebben op de 17e gezeten. Rustig geen last van mensen in het hotel, groot balkon en mooi uitzicht over Benidorm. De schoonmaaksters mogen wel beter hun best doen. ze zijn 2 keer langs geweest waarvan 1 keer alleen de handdoeken vervangen en 2 dagen voor vertrek ook het beddengoed. Bij terugkomst stond de schuifdeur naar het balkon open. Verder hebben ze niets gedaan. Van andere vakantiegangers hoorden we dat de schoonmaaksters spontaan de sleutel erin hadden gelaten. jammer dat er geen koffiezetapparaat was.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9ellen03-09-2008

aanrader

prima appartement groot balkon waar je toch het meeste van de vakantie zit grote slaapkamer met goede bedden, niet te ver van de zee en van de engelse uitgaans wijk wij gaan volgend jaar zeker weer naar dit appartement

Gereisd met familie in augustus 2008

• 811-07-2008

je krijgt waar je voor betaald

we zijn in juni twee weken geweest. De mensen waren zeer behulpzaam. Het schoonmaken kon wel iets beter, alleen dweilen zonder te vegen helpt niet echt. Zwembad is niet speciaal maar je kan er wel lekker zwemmen. Nadeel is alleen, als je het complex verlaat je direct op de weg staat en niet op een stoep. Met kinderen moet je goed uitkijken, want sommige rijden in de straatje toch wel erg hard. Het was in de periode dat wij er waren helemaal vol, weining last gehad van engelsen terwijl het er vol mee zat. De mensen hielden de engelsen goed onder controle.

Gereisd met familie in juni 2008

• 8C. van Montfoort04-12-2007

leuk appartement met een mooi zwembad. De kamers hebben een mooie indeling.

Gereisd met familie in november 2007

• 7wij28-10-2007

mooi appartementencomplex, ruime kamers, meubilair is minder comfortabel. wel heel mooi groot balkon. al met al een goed app voor die prijs

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7wij27-10-2007

heel net goed verzorgd appartementencomplex, vriendelijke mensen, ruimte is ruim voldoende, is wel beetje slecht afgewerkt en ziet er wat oud uit. maar al met al zeker een heel mooi app complex, zeker voor die prijs

Gereisd met partner in oktober 2007

• 5C. van Slooten26-08-2007

beetje jammer dat het met ons televisie mis is gegaan heb betaald voor een week voor rtl4 en sbs voor de kids maar ik heb nooit wat ontvangen het was altijd maar manjana (morgen) wordt het geregeld niet dus

dat was eigenlijk alles wat een min puntje van ons krijgt de rest was goed

Gereisd met familie in augustus 2005

• 6S. Loch22-07-2007

Wij vonden onze kamer erg klein. We hebben 10 dagen met 3 personen in 2 bedden moeten slapen, omdat er anders 1 alleen in de woonkamer moest slapen in een bed waar beestjes in zaten. Er was geen afzuigkap en ook geen brandtrap.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin