Hotel Gran Bali

Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°21°
Hotel Gran Bali
6,9

Hotel Gran Bali in Benidorm is een groot hotel. De animatie is zowel gericht op kinderen als volwassenen. De zwembaden zijn groot en berekend op veel gasten. Het centrum van Benidorm is een aardig eind lopen, maar er gaat gelukkig ook een bus. Voor de strandliefhebbers: je kunt lopend naar het strand en de zee.

110 reviews over Hotel Gran Bali in het Nederlands

Prima hotel

Lonneke
10-9-2019

Het hotel was schoon en netjes. De schoonmaakster maakte iedere ochtend schoon. Het hotel ligt rustig gelegen en er is een bushalte dichtbij, zodat je makkelijk naar Benidorm Centrum kunt. Een groot nadeel van het hotel was het eten. Wij hadden halfpension geboekt, maar het avondeten was simpelweg slecht. Het eten was koud en niet lekker. Het is daarom aan te raden om alleen met ontbijt te boeken of alleen logies.

Vreselijk

N.R.
26-8-2019

Nog nooit zo een slechte hotel meegemaakt. Eten is slecht, niet lekker en koud, borden zijn vies, obers laten de borden, flessen, bestekken steeds vallen. En....wij hebben vieze met snot doeken gekregen!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

mooi hotel, eten en schoonmaak moet beter

Mari
21-8-2019

mooi hotel met spectaculair uitzicht over Benidorm. zwembaden waren mooi maar erg druk. zwembad gaat om 9.30 open, moet in rij voor de deur om handdoeken te leggen, doe je dat niet dan heb je geen ligbed meer voor de hele dag. strand La Cala super mooi, veel rustiger dan Levante en Poniente, en niet ver weg. de gasten zijn voornamelijk Spanjaarden en Engelsen. grootste min punt was het ETEN, we vonden het eten absoluut geen 4* waard, niet lekker en heel weinig afwisseling, kwalitatief laag en bijna altijd hetzelfde. restaurant onwijs druk, enorm veel lawaai, tafels erg dicht naast elkaar, niet schoon. grote drukte en lange rijen voor de liften, liften zijn letterlijk net als sauna, geen airco aanwezig. afstand van het strand 15 min lopen, heen gaat makkelijk, terug is een hele klim de heuvel op, heel vermoeiend. schoonmaak kamers erg slecht, alleen de bedden worden opgemaakt en handdoeken verwisseld verder gebeurd er weinig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Traveltroef

Spijtig van eten, goede ligging

Andy godefridis
31-7-2019

Het hotel ligt in rustig deel van Benidorm op wandelafstand van het strand. Het zwembad was druk en geen plaats om te zitten. Wij zijn elke keer naar het strand geweest. Het eten is er minder dan dat we gewend zijn in Spanje er stond zelfs schimmel op het spek, heb dit ook gemeld en hebben direct de schaal weggenomen. De dag erna zag het er toch ook niet lekker uit wel geen schimmel meer gezien. Als men het eten zou verbeteren is dit hotel een toppertje. Wel mooi uitzicht. Bus en toeristische trein stoppen bij het hotel. .

Mooi hotel, maar voor ons niet weer

Yvonne Heezen
25-7-2019

Heel groot hotel, prima bedden, je hebt genoeg variatie in het eten. Hoofdzakelijk Engelse gasten, maar een drama bij het zwembad je moet om 9.00 uur voor de deur staan om een bedje te vinden als je later komt heb je geen bedje! De bedjes staan ook heel dicht naast elkaar. Centrum is wel ver maar om de hoek stopt de bus en die brengt je voor 1.50 naar het centrum.

Benidorm geweldige vakantie bestemming.

Jan en Jose uit Goirle
16-6-2019

Gran Hotel Bali is een super hotel, zeer schoon prima bedden. Gevarieerd eten soms wat aan de koude kant. Prima zwembad met voldoende ligbedden. Jammer dat er luidruchtig Engelse mannen zijn die overdag en s nachts veel herrie maken. Benidorm is groot met drie stranden die zeer schoon zijn. De Spanjaarden poetsen er op los jammer dat er vakantiegangers zijn die hun rotzooi en sigaretten puilen overal neer gooien. Benidorm is levendig goed openbaar vervoer heel goedkoop. Benidorm kun je lekker eten. Het beste is het gedeelte te mijden waar veel Engelse zuipende mannen zitten. Al bij al een mooie vakantie. Je ziet ook hier dat de Chinese de handel in de winkels aan het overnemen zijn. Fijne vakantie.

Geboekt bijneckermann.nl

fijn hotel alleen elke dag hetzelfde eten

Will Erps
31-3-2019

prachtig luxe hotel ,goede verzorging,schoonmaak,service.

Gereisd Met partner in maart 2019

Klaas heijkoop
18-1-2019

Het is het grootste hotel op het rustige gedeelte van Benidorm wij hebben er een heerlijke tijd gehad mooi hotel goed eten kortom wij hebben samen genoten komen zekervnog een keet terug

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer dit hotel..te groot ,onvriendelijk

I vd Bosch
23-11-2018

Het ligt niet in het centrum van Benidorm dus je zult met de bus naar de binnenstad moeten gaan Het hotel.is te groot. Ze praten bijna geen Engels en personeel is ongeinteresseerd

Gereisd Met oudere kinderen in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Ik ga naar Spanje alleen naar een huis/villa

Yvonne vd Noordt
6-11-2018

Dat in dit hotel voornamelijk wat de toeristen betreft uit 70 jaar en ouder en dat ze geen woord Engels hier haast kunnen praten en verstaan.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Bali in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.