Hotel Fiesta Park

343 reviews over Hotel Fiesta Park in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Dhr.Oostrom
21-10-2018

Voor het eerst naar Benidorm geweest maar zeker niet de laatste keer. Ontzettend gezellig stadje met leuke straatjes met vele winkels en eettentjes en terrasjes,en weekmarkten.

Lange boulevard waar je heerlijk kunt wandelen,net alslangs het strand.

De zee loop geleidelijk af en alleen zand.

Al met al goede vakantie gehad.

Hub en Marion
7-10-2018

Ligging ongeveer 10 min. van Poniente-strand. Eten prima. Kamer/bedden op zich ook. Alleen badkamer (alleen douche) erg klein. Nauwelijks plaats voor toiletspullen etc. Kamer erg donker, nauwelijks voldoende licht om een boek te lezen op bed. Airco werkt prima. Slecht licht op de gangen. Balkon erg krap, als wasrekje is uitgeklapt blijft er nauwelijks plaats voor twee personen. Personeel vriendelijk. Prijs-kwaliteitverhouding is oké voor 3 sterren hotel. 's Avonds gezellig als je van dansen houdt. Wel nogal massaal. (eetzaal capaciteit voor 400 personen, waardoor je nogal dicht op elkaar zat) Aan de straatzijde nogal rumoerig door aan en afrijdende c.q. wachtende touringcars.

goed

monique en peter
25-9-2018

het hotel was top alleen erg luidruchtig kamers

Preisdaler

Prima hotel en een gunstige ligging.

Jeannine
16-8-2018

Prima hotel, goede ligging, lekker en gevarieerd eten. Genoeg bedjes aan het zwembad. Zwembad is niet al te groot. Helaas geen luchtbedjes of een bal toegestaan in het zwembad. De kamers zijn wat aan de kleine kant en verouderd. Maar alles is aanwezig in de kamer en badkamer. Weinig stopcontacten, 1 in de badkamer en 1 bij het bed.

Alles bij elkaar opgeteld vonden wij het een prima hotel voor die prijs.

De kamer van het hotel is heel schoon en wordt elke dag aangevuld met nieuwe handdoeken. De matrassen zijn iets harder dan we gewend zijn, maar daar valt aan te wennen. Het zwembad van het hotel is te klein voor het aantal gasten dat er verblijft en er mag niet worden gespeeld met bijvoorbeeld een bal. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben halfpension geboekt en dus ontbijt en avondeten inclusive. Het eten is oké; niet heel uitgebreid, wel gevarieerd. Binnen 10 minuten sta je op het uitgerekte strand van Benidorm waar je voor een paar euro een bedje kunt huren. Over het algemeen een prima hotel en in deze buurt genoeg te doen!

Prijs kwaliteit zeker een aanrader

Kevin
10-7-2018

Wij zijn net terug van Port Fietsa Park.Prijs kwaliteit is dit een heerlijk hotel.Vriendelijk personeel,mooi hygiënisch,lekker gevarieerd eten...Enigste minpuntjes zijn het zwembad,De kindjes komen er met pikkende ogen uit.Mijn dochtertje schreeuwde bijna van de pijn aan haar ogen.En er is geen choco te vinden bij de maaltijden.Prijs kwaliteit toch zeker een 9 van ons

Alles was prima in het hotel goede service en altijd vrolijke mensen die er werken zo al bij de schoonmaak en in het restaurant. Dus gewoon Super we gaan weer de heen dus hopen dat het weer prima is.

De service was goed in het hotel. Jammer van de verbouwwerkzaamheden. Daar was door touroperator niet over geïnformeerd.

Fantastische onderneming

Wil Salden
3-3-2018

Twee weken voor vertrek geboekt, alles netjes in orde .

Fantastisch!!

Annie
11-2-2018

Heb een mooie kamer gekregen met terras ,had maar een eenpersoonkamer geboekt(dat is normaal zonder terras).Het eten is fantastisch en zo veel keuze.zeer proper allemaal.s'avonds veel ambiance en vriendelijk personeel.niet zo geschikt voor kinderen want het zwembad is eerder klein.het binnenzwembad was heerlijk warm(ook niet groot).Alles samen heb ik een heerlijke vakantie gehad,voor herhaling vatbaar!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Park in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.