Hotel Fiesta Park

Hotel Fiesta Park
6,6

340 reviews over Hotel Fiesta Park in het Nederlands

Prima hotel en een gunstige ligging.

Jeannine
16-8-2018

Prima hotel, goede ligging, lekker en gevarieerd eten. Genoeg bedjes aan het zwembad. Zwembad is niet al te groot. Helaas geen luchtbedjes of een bal toegestaan in het zwembad. De kamers zijn wat aan de kleine kant en verouderd. Maar alles is aanwezig in de kamer en badkamer. Weinig stopcontacten, 1 in de badkamer en 1 bij het bed.

Alles bij elkaar opgeteld vonden wij het een prima hotel voor die prijs.

De kamer van het hotel is heel schoon en wordt elke dag aangevuld met nieuwe handdoeken. De matrassen zijn iets harder dan we gewend zijn, maar daar valt aan te wennen. Het zwembad van het hotel is te klein voor het aantal gasten dat er verblijft en er mag niet worden gespeeld met bijvoorbeeld een bal. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben halfpension geboekt en dus ontbijt en avondeten inclusive. Het eten is oké; niet heel uitgebreid, wel gevarieerd. Binnen 10 minuten sta je op het uitgerekte strand van Benidorm waar je voor een paar euro een bedje kunt huren. Over het algemeen een prima hotel en in deze buurt genoeg te doen!

Prijs kwaliteit zeker een aanrader

Kevin
10-7-2018

Wij zijn net terug van Port Fietsa Park.Prijs kwaliteit is dit een heerlijk hotel.Vriendelijk personeel,mooi hygiënisch,lekker gevarieerd eten...Enigste minpuntjes zijn het zwembad,De kindjes komen er met pikkende ogen uit.Mijn dochtertje schreeuwde bijna van de pijn aan haar ogen.En er is geen choco te vinden bij de maaltijden.Prijs kwaliteit toch zeker een 9 van ons

Floow Travel

Alles was prima in het hotel goede service en altijd vrolijke mensen die er werken zo al bij de schoonmaak en in het restaurant. Dus gewoon Super we gaan weer de heen dus hopen dat het weer prima is.

De service was goed in het hotel. Jammer van de verbouwwerkzaamheden. Daar was door touroperator niet over geïnformeerd.

Fantastische onderneming

Wil Salden
3-3-2018

Twee weken voor vertrek geboekt, alles netjes in orde .

Fantastisch!!

Annie
11-2-2018

Heb een mooie kamer gekregen met terras ,had maar een eenpersoonkamer geboekt(dat is normaal zonder terras).Het eten is fantastisch en zo veel keuze.zeer proper allemaal.s'avonds veel ambiance en vriendelijk personeel.niet zo geschikt voor kinderen want het zwembad is eerder klein.het binnenzwembad was heerlijk warm(ook niet groot).Alles samen heb ik een heerlijke vakantie gehad,voor herhaling vatbaar!

Super lief personeel

Mieke en Rob
28-1-2018

Spaans hotel tussen oud en nieuw Benidorm

Dit hotel is beslist geen aanrader.

Corrie
11-1-2018

Kamer 145 superslecht uitzicht. Renovatie aan de gang. Ik zou moeten bij betalen voor een andere kamer, omdat ik alleen was. Wat een onzin.

Fantasties

Koos de kwant
11-1-2018

Niks het is gewoon goedbetaald, eten was heel goed veel variaties

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Park in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.