Hotel El Palmeral

3 reviews over Hotel El Palmeral in het Nederlands

Heel plezierig hotel

Geert
3-11-2011

Goede ligging, parkeren (dit seizoen) voor de deur, rustig, behulpzaam vriendelijke medewerkers.

Gereisd met partner in oktober 2011
2007

voor ons die op stap willen in benidorm ligt el palmeral aan het verkeerde strand vandaar een 7

vd ligging,prima hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2006

Een middenklasse hotel met zeer vriendelijke bediening. Zeer geschikt voor ouderen. Lift aanwezig. Kamers zijn eenvoudig ingericht maar wel met tv en ligbad. Hotel en kamers zijn superschoon. Leuke kleine buitenbar en klein maar gezellig zwembad. Niet zo geschikt voor kleine kinderen. Eten is uitgebreid en smaakvol. Fraaie tuin met zitjes onder schaduwrijke palmen. In rustige wijk La Cala, op ca 50 meter van het brede Poniente zandstrand .

Gereisd met partner in juni 2006

We hebben een aantal aanbieders voor El Palmeral voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Palmeral in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Palmeral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.