Appartement Don Vicente

16 reviews over Appartement Don Vicente in het Nederlands

nooit meer

sonja,
24-9-2018

Appartement zeer sober ingericht, oud...pannen e.d heel minimaal, 4 verschillende vorken, verroeste opener enz. Terwijl er een goede grote keuken in zit, met oven, magnetron, broodrooster enz..groot appartement, mooi uitzicht op zee. Dikke schimmel in de badkamer.

Maar......heel veel overlast van Engelsen! de hele dag, en hele nacht, herrie, geschreeuw, vechtpartijen meegemaakt beneden bij de bar/restaurant enz. Geen oog dicht gedaan 11 dagen lang. Heel jammer! want Benidorm was altijd leuk, maar is niet meer wat het geweest is! Zeer grote groepen Engelsen waar je echt heel veel last van hebt..

Gereisd met partner in september 2018

Redelijk appartement

c.j
16-6-2015

Schoon appartement en alles is aanwezig, wasmaschine, magnetron etc.

Geen gas aanwezig dan naar de conciërge, niet op zondag aanwezig, hij regeld ook een parkeerplaats voor uw huurauto.

Gereisd met partner in juni 2015

zeer goed

J Brasser
14-11-2012

zeer ruime app alleen jammer dat je alleen spanse tv hebt wij hebben een schotel gehuurd voor 70 euro dat zal wel fijn zijn als dat er was Nederlandse tv vragen veel mensen naar voor de rest was het af hopen volgend jaar er weer naar toe te gaan wij waren er drie weken en de bar beneden is ook gezellig en een winkeltje met veel Nderlandse producten naast de deur de hostes Siska is een schat waar je met problemen terecht kan word zo geregeld.

Gereisd met partner in oktober 2012

Lekker dichtbij de zee

W Brands
26-7-2010

Dit Appartement ligt aan zee. We zaten 13 hoog en hadden dus mooi uitzicht over Benidorm. Dit appartement is wel heel erg oud. Een beetje jaren 80 stijl. Er was ook geen airco aanwezig. Maar de zeewind maakte een hoop goed. Je zat wel gelijk aan het strand en kroegen en restaurants waren heel dichtbij.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Fantastisch appartement aan de boulevard

Jolanda en Edward
26-3-2010

Appartementen Don Vicente is zeker een aanrader. Ligt aan de boulevard met prachtig uitzicht op het strand en de zee. De hele boulevard is zichtbaar vanaf het balkon dat geheel met plexiglas is afgezet. Inventaris prima op orde. Ruimte zat voor vier personen. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2009

Elk jaar weer!!

Bianca
25-4-2009

Don Vicente is echt een top appartement! Ben er nu al 4 keer geweest. De conciërge is vriendelijk en spreek engels. Prachtig uitzicht!! En alles wat je nodig hebt zit om de hoek. Als je een paar honderd meter verderop zit, zit je midden in de drukte, herrie en gaos, maar Don Vicente staan op de perfecte plek!

Binnen is het ook enorm groot en er zijn hele grote openslaande ramen in de woonkamer, waardoor het is alsof je buiten zit(maar dan 10 hoog).

Kortom Don Vicente is een echte aanrader voor jong en oud.

Er is echter geen zwembad bij Don Vincente, maar je kunt gewoon in het appartement ernaast (Veracruz) gaan zwemmen. Die mensen weten toch niet in welk appartement je slaapt:)

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Benidorm valt reuze mee!

janssen
23-2-2009

Aanrader. Alles is gemakkelijk en snel bereikbaar.

De lift naar beneden en je stapt op een heerlijk schoon strand; een half uurtje wandelen en je klautert over een bergpad met een subliem uitzicht.

Gereisd met partner in februari 2009
2008

Zeer ruime appartementen met geweldig uitzicht

ingridmarion
21-11-2008

Heerlijk ruime appartementen. Aan de boulevard, zeezicht, slaapkamer met zeezicht. Heerlijk. Wat kleine douche. Verder spaans basic, maar toch erg fijne appartementen.

Gereisd met partner in april 2008

Gisteren teruggekomen vakantie was geweldig alleen ga geen acht dagen naar dit appartement want het word niet schoongemaakt en je krijg geen schoon beddegoed de inrichting is driemaal niks zelfs geen koffiezetapparaat.

Gereisd met partner in juni 2008

Mooie zeer ruime appartementen met een schitterend uitzicht.

Wij zaten 17 hoog en daar konden we in de drie weken niet aan wennen, hoogtevrees!!!

De schoonmaak gebeurde met de Spaanse slag, hele appartement in vijf minuten, dus erg schoon was het niet.

Er zitten heel veel ramen in het appartement en die kunnen allemaal open, de hele voorgevel heeft schuiframen, dus bij wind kun je binnen zonnen.

Gereisd met partner in december 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Don Vicente voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Vicente in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Vicente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.