Hotel Don Pancho

40 reviews over Hotel Don Pancho in het Nederlands

Het eten was geen 4 sterren waard

Jan
6-12-2017

De kamers zijn niet groot, maar mooi gerenoveerd met voldoende bergruimte en ruim balkon. Wel hadden wij de laatste dagen last van stank op verschillende plekken in het hotel. Het eten viel tegen. Voornamelijk varkensvlees, kip en vis wat vaak koud in de bakken lag en uitgedroogd was. Het ontbijtbuffet bestond naast het Engelse ontbijt uit heel veel jamcupjes die nergens naar smaakte. Wat het eten betreft zeker geen 4 sterren waard!

E. Breukelman
15-11-2017

Een heel goed hotel met een wat ouder publiek voornamelijk Engelsen.

Alles was in orde, fijne kamer met heerlijke bedden en een ruim balkon met prima stoelen. Het ontbijt en diner zijn heel goed en wat wij belangrijk vinden heel vriendelijk personeel. Het water van het zwembad mag wel iets warmer dan 26 graden. Wij gaan volgend jaar zeker weer!

Comfortabel hotel

Tompoesje
13-10-2017

Standaardkamer: prima bedden en fijne inloopdouche. Voldoende bergruimte. Kamer is smal met weinig leefruimte. Alleen op het balkon mag met gesloten deuren worden gerookt. De schotten tussen de balkons zijn 1.90m hoog; pech als je buren roken en jij niet. Ruim balkon met goede verstelbare stoelen. Goede geluidsisolatie van buitenaf en buren. Wifi werkt goed en is gratis. Nederlandse tv zenders zijn: RTL4, RTL7 en BVN. Ontbijt prima. Lunch en avondeten vonden wij wat tegenvallen, nauwelijks Spaanse gerechten. Vis lag meestal droog in de bain Marie. Er wordt nauwelijks zout gebruikt; erg prettig. Als je ’s-Avonds na 20:30 komt eten, liggen er nog een soort restjes, terwijl het restaurant tot 21:30 is geopend. Alles is gericht op Engelse gasten, ook het entertainment (muziekstijl). Drankjes schappelijke prijzen. Zwembad met goede ligbedden en parasols. Er is ook een stukje terras en ligbedden rookvrij. Wij vinden het hotel te duur voor het gebodene. Er zijn goedkopere hotels in Benidorm in deze categorie, die meer bieden voor ons.

Mel Slenter
3-10-2017

Prachtig hotel, personeel heel vriendelijk, maaltijden van ontbijt tot diner waren uitstekend, Hier kunnen we echt niks negatiefs over zeggen.

Benidorm nooit meer , niet meer voor senioren

monique
15-6-2017

Hotel goed , vriendelijk personeel , eten goed . Bewaking aan zwembad kan beter , jonge gasten van buiten hotel komen zomaar op een zetel liggen waar jou handdoek opligt dit heb ik nog nergens meegemaakt !!! Benidorm is voor dronken engelse mannen die tot s'morgens op straat roepen en zingen .

Was dik ok

Sabine
20-5-2017

Verwarmd zwembad.

Keuze van brood bij ontbijt beperkt

Lekker eten, ontbijt goed verzorgd, alleen de bedden, altijd te weinig kussens, maar we kregen bij.en op t balkon terrasstoelen gevraagd en gekregen.

het zwembad is in de winter overdekt, was heerlijk, en fijn terras ook

Prima hotel

Gerard
27-10-2016

Een goed hotel waar het eten prima is en in de avond altijd muziek is, ideaal voor mensen die ook nog een dansje willen maken en voor het uitgaansleven niet naar de boulevard hoeven. Vriendelijk personeel, hier komen wij beslist vaker, minder geschikt voor jongelui. Niet meer via reisbureau te boeken? Boek zelf je vlucht en hotel en neem een taxi, totale kosten zijn niet meer dan een georganiseerde reis.

Hotel was prachtig vernieuwd, super tof personeel

DHR JEAN PIERRE
28-9-2016

Veel Engelse gasten, eten op hun afgestemd !

Prima hotel

gppeters
27-7-2013

Op hotel Don Pancho is niks negatiefs aan te merken v.w.b. hotel, kamers, service, schoonmaken en maaltijden niks dan lof. Wel opvallend: het hotel was voor 80 á 90 % bezet door (oudere) Engelse gasten. Maaltijden en entertainment van de band s' avonds waren volledig hierop afgestemd.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Pancho in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Pancho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.