Appartement Don Jorge

All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Don Jorge voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
D-reizen
D-reizen

1 review over Appartement Don Jorge in het Nederlands

Goed appartement maar slecht onderhouden

Ton Donck,
6-10-2017

Ik heb geen idee hoe oud het complex is maar ik schat een jaar of 10 en na de nieuwbouw lijkt er geen onderhoud meer gepleegd te zijn. De voordeur klemt, de schuifdeuren naar het balkon lopen erg zwaar, de kastdeuren vielen er uit en liftdeuren rammelen. Simpelweg geen onderhoud gepleegd in de afgelopen jaren, alleen de strikt noodzakelijke reparaties lijken te zijn verricht.

Je krijgt wel dagelijks nieuwe handdoeken en het bed wordt opgemaakt maar schoongemaakt wordt er niet ook niet tussen de wisseling van de gebruikers.

De vloeren waren vies en de glazen balustrade en het balkon was ronduit smerig.

Met een klein beetje moeite zou het een stuk beter zijn.

De appartementen horen bij het Beach Hotel en je kon gebruik maken van de zwembaden en terrassen en die zijn wel goed.

Gereisd met partner in oktober 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Jorge in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Jorge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.