Appartement Don Cesar

32 reviews over Appartement Don Cesar in het Nederlands

Redelijk appartement

marco braam
23-5-2014

Ook dit jaar een appartement geboekt via touroperator dit maal don cesar geboekt waar we van hadden gehoord door het café don cesar wat onder het App zit dit café was weg of wordt verbouwd na een goede vlucht en shuttelsevice bereikte ons het appartement de ingang werd ons gewezen want ook die was wegens de verbouwing veranderd na de benodigde formaliteiten kregen wij App 207 een redelijk App kijkend op zee het App is, simpel, weinig keukengerei erg gehorend, was ook vies borden met schimmel kortom volgend App wordt zeker deze niet meer

Gereisd met partner in mei 2014

Goed opgeknapt

Mariette
3-6-2013

Wij komen al 4 jaar in dit appartement via touroperator, maar don cesar heeft het contract met hun verbroken. DIt kregen wij vorig jaar te horen, en hebben dus alles los geboekt. De vlucht, de transfer naar appartement en de kamers. Ten eerste zijn we dit jaar voor het eerst echt uber positief over het schoonmaken, handoeken en schone bedjes!!! dit word nu veel vaker gedaan als toen we bij touroperator geboekt hadden. Ook hebben ze de 1e vedieping helemaal opgeknapt, geen bad meer maar een makkelijke inloop douche, de keuken is aangepakt en alle muren zijn gedaan. Ziet er echt weer top uit!!! Ik zeg dan ook wij boeken volgend jaar weer alles zelf, en gaan echt weer terug!!!

Gereisd met vrienden in mei 2013

dit nooit meer

Christine van den Brand
7-1-2011

De receptie is naadje pet.

Poetsen kennen ze daar niet en schone handdoeken en bedden ook niet.

Ook niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Je moet een aantal treden af met je zware koffer ze komen je echt niet helpen.

Ook niet toen we naar huis gingen ik heb zelf de koffers naar boven moeten sjouwen daar mijn man dat niet meer kan.

Gereisd met partner in oktober 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Don Cesar voor je op een rij gezet:

Goed App. fantische ligging.

Fam. Breems
13-11-2010

Wij komen al jaren in Don Cesar. Ontmoeten er vaak dezelfde mensen die ook al jaren in Don Cesar komen. De eigenaresse en haar assistente zijn vriendelijk,behulpzaam doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Dat er bouwoverlast zou zijn gaf TO vorig jaar bij de boeking al aan. Inmiddels is dit voorbij. Natuurlijk is de omgeving gehorig dat is nu eenmaal Spanje. Don Cesar ligt perfect aan einde van de boulevard in het gezellige oude centrum. Strand voor de deur en de Tapas bars om de hoek.

Gereisd met partner in oktober 2010

nooit meer

klomps
26-6-2010

niet schoon rommel van de vorige gasten moeten opruimen,bedden poten niet vast bij om draaien knalden het bed tegen de muur,waterkoker dikke laag schimmel.

bij alles werd dan sorry gezegd maar daar moesten we het mee doen.

bouw activiteiten naast het gebouw konden niet op het balkon zitten vanwege het bouwstoffen.

woonkamer veel te klein loopruimte 2 meter bij 1meter80

Gereisd met partner in juni 2010

hygiene matig; slaapkamer donker

veeneklaas
23-2-2009

niet erg goed schoongehouden; matras zitkamer stinkt naar urine

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

2008

het was te doen

oosterbaan
15-9-2008

als je dit apartement kiest moet je niet achter zitten veel lawaai en klein heb haast niet geslapen van de drukte van de stap jeugd en het schoonmaken heb ik geen probleem gehad geef de schoon maakster wat geld doen ze alles voor je we hadden een studio maar stonden 3 bedden in een 2 persoons bed en 1 persoons bed verder waren de mensen aardig en vlot en hadden geen uitzicht keken tegen een muur aan de achterkant jammer had wel wat meer gehad voor mijn geld afz fam oosterbaan

Gereisd met partner in augustus 2008

fijn voor een weekje

samantha
13-8-2008

het appartement was klein, maar de ligging super, zo vlakbij het strand. dus voor een weekje helemaal prima.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Helemaal goed

Groendijk
3-8-2008

Wij zijn 14 juli 2008 aangekomen en niks mis mee hoor je kan geen superluxe verwachten voor dat geld en als je iets nodig hebt kun je er om vragen

Gereisd met partner in juli 2008

van Beek
1-7-2008

Locatie is perfect. Schoonmaken en handdoeken verwisselen kan vaker. Verder alles aanwezig. Prima accommodatie.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Cesar in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Cesar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.