Hotel Deloix Aqua Center

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag15°7°
Hotel Deloix Aqua Center
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Deloix Aqua Center voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Deloix Aqua Center in het Nederlands

Fantastisch Hotel 10+

Madeleine vd Broek,
24-1-2018

Vriendelijk personeel, Prachtige schone kamers. Dagelijks schone handdoeken. Goede wifi.

Eten is uitgebreid en voortreffelijk. Altijd veel keuzes ook bij het ontbijt.

Heerlijk groot zwembad.

Fijne rustige ligging. Een echte aanrader. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in november 2017

Geen tweede keer!

strepentijger,
8-7-2017

Personeel achter de balie kortaf,haastig niet echt vriendelijk.Hier is je sleutel en zoek het maar uit.Wc bril van kamer zat los.Kamer wordt iedere dag schoongemaakt.Binnenbad hier en daar vies met pleisters en kauwgom op randjes neergelegd.Ook een dode kakkerlak gezien bij binnen zwembad.Naar mijn idee te weinig ligbedjes en zeker boven op het dak waar het lekkerste zwembad ligt te weinig parasols.Bij restaurant wordt je idd. weggestuurd als je je kaartje van je kamer niet bij je hebt,veel te weinig personeel voor de drukte daar en ongezellig kantineachtige bedoeling.Eten betalen en zo snel mogelijk opzouten is het idee.Geen muziekje geen kaarsje niets.Hotel ligt relatief ver van strand en oude centrum.Je kunt wel de bus nemen of een taxi die zijn niet zo duur.Al met al voor ons dit hotel geen tweede keer

Gereisd met vrienden in juni 2017

Voorlopig niet meer

Jan,
4-6-2017

Ziet er prachtig uit

Maar zwembad vies en vooral de bedjes vol schimmel en vogelpoep

Voor deze prijs worden de kantjes er afgelopen

Ook wordt de glazen flesjes en lege troep bij zwembad niet op geruimd

Gereisd met partner in juni 2017

Soladore

Heerlijk hotel met veel mogelijkheden

Rina Blok,
20-4-2017

Rustig gelegen ver buiten de hectische drukte, waar Benidorm om bekend is.

20 minuten lopen van het strand. Mooi zwemband en fitness gedeelte.

Gereisd met partner in oktober 2015

Never Nooit meer!

Kristel
24-7-2016

Personeel onvriendelijk, staat aangegeven dat personeel nederlands spreekt dat is absoluut niet waar er is 1 man van de animatie die spreekt nederlands. Bij restaurant moet je altijd je kaart van de kamer laten zien anders sturen ze je gewoon weg. Restaurant personeel doet alleen vriendelijk en hun best als je een goede tip geeft anders negeren ze je.

Eten was nog geen voldoende punt waard gewoon ronduit mega slecht. Koude friet, vies niet goed doorgebakken eten en flauw niks heeft smaak.

Wij hadden kamer 3307 met een kinderbedje gevraagd, gelukkig hadden we zelf voor dezekerheid meegenomen want dat kinderbedje was er dus niet!

Voor ons dit hotel nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super hotel.!

bakkie
14-7-2015

Hotel ligt lekker rustig. Kamers zijn schoon. Zorg er wel voor dat je een kamer boekt aan de binnentuin. Anders heb je last van muziek aan de voorkant.! In het weekend wel druk met spanjaarden. Zwembad op het dak mega lekker en rustig. Kortom goed verzorgd hotel.!

Gereisd met partner in juli 2015

Prima hotel

Y. Pennings
16-5-2015

Net terug van 3x weken vakantie. Prima hotel. Eten minder. Personeel vriendelijk. Ruime kamers. Rustig gelegen.

Gereisd met partner in april 2015

Mooi hotel, wel ver van het strand gelegen.

martineroelsbe
1-5-2015

Wij waren in april een week in dit hotel. De kamer was mooi en had een heel groot balkon. Ook de badkamer was mooi en praktisch ingericht met een inloopdouche. De kinderanimatie, vooral 's avonds, was heel goed. De shows 's avonds waren zeer afwisselend maar wel leuk. Het grote voordeel is dat de bushalte vlak voor de deur is want zowel het strand als het centrum zijn vrij ver gelegen. Het eten was afwisselend en lekker. Het binnenzwembad is lekker warm en leuk met de waterstralen en wildwaterbaan.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Uitstekend hotel

Marc
13-4-2014

De kamers zijn ruim en hebben alle comfort. Personeel is vriendelijk. Veel ontspanningsmogelijkheden.

Veel keuze van eten maar niet altijd lekker. Soms rare smaken en combinaties.

Gereisd met partner in maart 2014

Rustig gelegen, prima hotel

Kakkedorus
12-2-2014

Ligt aan de rand van het centrum is aan te lopen, maar wel een hele tippel, stopt een bus in de buurt.

Gereisd met partner in september 2013

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deloix Aqua Center in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deloix Aqua Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.