Hotel Colon

• Animatie

37 reviews over Hotel Colon

• 2018
    10Maria Smets19-09-2018

mooi uitzicht, beste van Benidorm, goed personeel.

Mooiste uitzicht van Benidorm.Dus ook een goed terras.Goedkoop. Gezellig, nette kamers, vriendelijk personeel. zeer mooi park voor de deur. Soms wat rumoerig op straat als het raam open staat,lekker eten en veel! Lekkere coktails strand vlak voor het hotel.

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

9Verstrynge Walter25-08-2017

Heel goed hotelletje belgische eigenaar is met pensioen maar nog dagelijks aanwezig onbijt perfekt avondeten keuze uit 3 voor-3 hoofdgerechten 5 desserts wijn en water gratis het avondeten is voor een grote eter meschien niet genoeg ik vond het genoeg de volgende keer terug Colon wat de hostes vande touroperator betreft er liggen 2 boeken bekijk ze alle 2 in verband met de afhaling van de bus

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Marianne Hoogendijk14-07-2014

Zonder diner oke

Locatie indien men op zee kijkt geweldig !!! Ontbijt prima. Diner super slecht. Na 3 dagen kwam niemand meer eten in de eetzaal. Personeel beleefd....maar zeggen geen woord tegen gasten. Jammer. Toch blijft de locatie aantrekkelijk ook de de kamers dus....logies met ontbijt is de oplossing. Door de trap voor de deur niet geschikt voor mensen slecht ter been

Gereisd met partner in april 2014

• 8Ann20-06-2014

Goed hotel mooie plek schone kamers

Boek zeegezicht 1 x was het eten minder maar nog steeds niet ergens anders wezen eten ontbijt goed veel vers fruit vers sap voldoende beleg midden in het centrum personeel is vriendelijk. Koelkastje op de kamer iedere dag schone handdoeken kamer word dagelijks schoon gemaakt . Als ik weer naar Benidorm ga boek ik dit hotel weer

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Michelle19-08-2013

Uitstekend hotel, op het avondeten na

Deze zomer 10 dagen verbleven in dit kleinschalige hotel met een vriendin. We hadden een schone kamer met zeezicht dat iedere dag goed werd schoongemaakt. Ook elke dag schone handdoeken en de asbak werd dagelijks geleegd. Personeel was zeer vriendelijk. Het avondeten was minder, witte patat en doorgekookte groente, brood waar je iemand mee dood kunt slaan of doperwten soep. Het eten werd met een grote glimlach bediend, waardoor je het eigenlijk niet durfde te laten staan. Geen lopend buffet dus. Het ontbijt is voor een 2 sterren hotel prima te doen. Locatie is ook prima, als je naar buiten gaat ben je zo op het strand, of in het centrum. In het hotel werd Spaans gesproken en gebrekkig Engels. Vooral bij het begrijpen van de menukaart was dit soms wat lastig. Een top hotel!

Gereisd in augustus 2013

• 8Gerard Zikking17-09-2012

Een goed hotel

Qua prijs en ligging een prima plek om te verblijven. Maar het eten hield niet over. De worteltjes zeker in de aanbieding. Na vier dagen hadden we het met het avondeten wel gehad, Daarvan twee dagen de worteltjes. Maar het ontbijt uitgebreid en prima. En de staf: echt top. De kamers en de veschoning daarvan prima.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Hanssens Rony08-02-2012

Wat een topper

formidabel goedgelegen kleinschalig hotel .hier bent u geen nummer maar een koningklant.Het ontbijt voor een tweesterrenhotel is prima.Het avondeten is nog uitzonderlijk met bediening aan tafel (restaurant gevoel en zeer lekkere wijnen in de prijsinbegrepen!dagelijks grondige reiniging van de kamers!Het bevalt mij daar zo goed dat ik in 2011 maar liefst 3 maal geboekt heb!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8henri62403-08-2011

AANRADER

Eten is inmiddels goed , onder andere kip , konijn , biefstuk , soep , aardappelen , friet . niets op aan te merken . verder ruime kamers met bad , balkon , TV . ze spreken nederlands en de ligging is fantastisch met om de hoek het oude centrum , tegenover een palmenpark en de haven en natuurlijk de zee

Alleen gereisd in juli 2011

• 9swa06-01-2011

HOTEL COLON

Wij hebben al meerdere vakanties in 2009 en 2010 doorgebracht te Benidorm in hotel Colon .Het hotel is prima gelegen het eten is eenvoudig maar goed en de drank is incl. Ook ons klein hondje is daar welkom. Wel een probleem om met een reisorganisatie de vakantie 2011 te boeken.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Ineke Brito05-08-2010

prima prijs/kwaliteitverhouding

Wij zijn hier in mei bij toeval terechtgekomen. Prima hotel voor de prijs. Maaltijden eenvoudig, maar goed en aan tafel geserveerd, dus geen massaal buffet. Vriendelijke gastheer en gastvrouw. Prachtig uitzicht over de baai, haventje en boulevard.

Gereisd met partner in mei 2010

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen