Hotel Colon

Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

34 reviews over Hotel Colon in het Nederlands

mooi uitzicht, beste van Benidorm, goed personeel.

Maria Smets,
19-9-2018

Mooiste uitzicht van Benidorm.Dus ook een goed terras.Goedkoop.

Gezellig, nette kamers, vriendelijk personeel. zeer mooi park voor de deur.

Soms wat rumoerig op straat als het raam open staat,lekker eten en veel! Lekkere coktails

strand vlak voor het hotel.

Gereisd met vrienden in september 2018

Verstrynge Walter,
25-8-2017

Heel goed hotelletje belgische eigenaar is met pensioen maar nog dagelijks aanwezig onbijt perfekt avondeten keuze uit 3 voor-3 hoofdgerechten 5 desserts wijn en water gratis het avondeten is voor een grote eter meschien niet genoeg ik vond het genoeg de volgende keer terug Colon wat de hostes vande touroperator betreft er liggen 2 boeken bekijk ze alle 2 in verband met de afhaling van de bus

Gereisd met partner in juni 2017

Zonder diner oke

Marianne Hoogendijk
14-7-2014

Locatie indien men op zee kijkt geweldig !!!

Ontbijt prima. Diner super slecht. Na 3 dagen kwam niemand meer eten in de eetzaal.

Personeel beleefd....maar zeggen geen woord tegen gasten. Jammer. Toch blijft de locatie aantrekkelijk ook de de kamers dus....logies met ontbijt is de oplossing. Door de trap voor de deur niet geschikt voor mensen slecht ter been

Gereisd met partner in april 2014

D-reizen

Boek zeegezicht 1 x was het eten minder maar nog steeds niet ergens anders wezen eten ontbijt goed veel vers fruit vers sap voldoende beleg midden in het centrum personeel is vriendelijk. Koelkastje op de kamer iedere dag schone handdoeken kamer word dagelijks schoon gemaakt .

Als ik weer naar Benidorm ga boek ik dit hotel weer

Gereisd met partner in juni 2014

Uitstekend hotel, op het avondeten na

Michelle
19-8-2013

Deze zomer 10 dagen verbleven in dit kleinschalige hotel met een vriendin. We hadden een schone kamer met zeezicht dat iedere dag goed werd schoongemaakt. Ook elke dag schone handdoeken en de asbak werd dagelijks geleegd. Personeel was zeer vriendelijk. Het avondeten was minder, witte patat en doorgekookte groente, brood waar je iemand mee dood kunt slaan of doperwten soep. Het eten werd met een grote glimlach bediend, waardoor je het eigenlijk niet durfde te laten staan. Geen lopend buffet dus. Het ontbijt is voor een 2 sterren hotel prima te doen. Locatie is ook prima, als je naar buiten gaat ben je zo op het strand, of in het centrum. In het hotel werd Spaans gesproken en gebrekkig Engels. Vooral bij het begrijpen van de menukaart was dit soms wat lastig. Een top hotel!

Gereisd anders in augustus 2013

Een goed hotel

Gerard Zikking
17-9-2012

Qua prijs en ligging een prima plek om te verblijven.

Maar het eten hield niet over. De worteltjes zeker in de aanbieding. Na vier dagen hadden we het met het avondeten wel gehad, Daarvan twee dagen de worteltjes.

Maar het ontbijt uitgebreid en prima. En de staf: echt top. De kamers en de veschoning daarvan prima.

Gereisd met partner in september 2012

Wat een topper

Hanssens Rony
8-2-2012

formidabel goedgelegen kleinschalig hotel .hier bent u geen nummer maar een koningklant.Het ontbijt voor een tweesterrenhotel is prima.Het avondeten is nog uitzonderlijk met bediening aan tafel (restaurant gevoel en zeer lekkere wijnen in de prijsinbegrepen!dagelijks grondige reiniging van de kamers!Het bevalt mij daar zo goed dat ik in 2011 maar liefst 3 maal geboekt heb!

Gereisd met partner in januari 2012

AANRADER

henri624
3-8-2011

Eten is inmiddels goed , onder andere kip , konijn , biefstuk , soep , aardappelen , friet . niets op aan te merken . verder ruime kamers met bad , balkon , TV . ze spreken nederlands en de ligging is fantastisch met om de hoek het oude centrum , tegenover een palmenpark en de haven en natuurlijk de zee

Gereisd alleenreizend in juli 2011

HOTEL COLON

swa
6-1-2011

Wij hebben al meerdere vakanties in 2009 en 2010 doorgebracht te Benidorm in hotel Colon .Het hotel is prima gelegen het eten is eenvoudig maar goed en de drank is incl.

Ook ons klein hondje is daar welkom.

Wel een probleem om met een reisorganisatie de vakantie 2011 te boeken.

Gereisd met partner in oktober 2010

prima prijs/kwaliteitverhouding

Ineke Brito
5-8-2010

Wij zijn hier in mei bij toeval terechtgekomen.

Prima hotel voor de prijs. Maaltijden eenvoudig, maar goed en aan tafel geserveerd, dus geen massaal buffet.

Vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Prachtig uitzicht over de baai, haventje en boulevard.

Gereisd met partner in mei 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colon in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.