Appartement Carlos V

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Carlos V voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Carlos V in het Nederlands

goede prijs/kwaliteit verhouding

handbaldames
2-5-2011

ruime appartementen, goede bedden. Als je van rust houdt zou ik dit niet aanraden. Midden tussen de engelse kroegen waar je tot 3 uur snachts veel lawaai van ondervindt. Verder prima voor een paar dagen.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Carlos V in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Carlos V zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.