Hotel Brisa

Hotel Brisa
7,5

10 tips over Hotel Brisa

R.Samuels, 18-4-2015
Er gaat een tram naar Allicante. Mooie stad met historische gebouwen en natuurlijk leuke winkels.
pastoor, 19-11-2014
als men slecht ter been is moet men er rekening mee houden, dat je een eind moet lopen met de koffers.
Bas, 3-11-2013
Let op bij boeking, dat de juiste kamer wordt vermeldt op de uiteindelijke voucher. Maak een kopie daarvan, origineel wordt nl ingenomen. Gebeurt, dat men een andere kamer krijgt, dan waarvoor betaalt is. Bij reclame geeft de hork aan de receptie geen thuis of tegen weer meerbetaling. Na gewapper met het kopie en de nodige verbale druk en inschakeling touroperator alsnog waar voor het betaalde gekregen. Hoorde, dat dit meerdere keren werd geflikt mn in de weekendarriveerders.

We hebben een aantal aanbieders voor Brisa voor je op een rij gezet:

Suzanne, 11-6-2013
Bezoek de markten per bus. De excursie om sinaansappels te plukken is ook een leuke ervaring.
v.d.Wal, 21-9-2012
lekker "Hollands "kopje DE koffie kun je drinken bij cafe restaurant Valkenburg. Vanuit het hotel rechtsaf en dan ca. 5-10 min. wandelen
Bie, 8-7-2012
Neem kamer aan voorzijde.

cornelissen min, 20-5-2012
op het terras met frontaal zeezicht is het zeer aangenaam.hier maakte iemand de opmerking dat dit voor de vaste klanten is. neen,je moet er gewoon een suplement voor betalen.wij waren hier de eerste keer!!
Marc C, 14-5-2012
Hotel Brisa ligt vlakbij een prachtig natuurreservaat met afgesloten weg. Buiten hotel naar links gaan (promenade volgen tot op het einde) en dan straat naar boven (stijgende weg), voorbij de diverse hotels bocht naar links nemen en ong 800 m verder ingang park (afgesloten weg: wel de weg naar boven nemen: subliem zicht op zee en (bij momenten) op Benidorm!!)
Roger, 24-2-2012
Ondanks de tip hierboven raad ik in de wintermaanden toch een kamer aan met frontaal zeezicht. Terwijl voorbijgangers in dikke jassen de koude wind en temperatuur trotseerden , konden wij in t-shirts genieten van het winterzonnetje op ons terras (zon komt te laat op de terrassen met zijzeezicht en heeft dan al veel van zijn warmte verloren)
Silke, 21-10-2011
Vraag geen kamer met frontaal zeezicht. Onze ouders sliepen in een kamer met frontaal zeezicht en sliepen amper van de geluidsoverlast van feestvierende engelsen op de dijk. Wij hadden een kamer met lateraal zeezicht en groot balkon en konden steeds van de stilte genieten!

We hebben een aantal aanbieders voor Brisa voor je op een rij gezet: