Hotel Brisa

170 reviews over Hotel Brisa in het Nederlands

Grandioos

Jacob
20-10-2018

Zeer goed hotel.Lekker eten.Mooie,schone en grote eenpersoons kamer.Vriendelijk personeel.En er zijn nieuwe ligstoelen.Voor de vierde keer geweest maar ga zeker terug.

Altijd goed vertoeven in hotel Brisa.

Monique Trooster
16-9-2018

Heerlijk schoon modern hotel direct aan zee. Aanrader voor iedereen. Wel klein zwembad!

nooit meer!

Angela
8-7-2018

Hotel staat aan de boulevard,veel Engelse jeugd die heel de nacht erg luidruchtig zijn,het eten was slecht,vooral het avondeten.

Bediening niet klantvriendelijk,en aan de receptie werd je ook alleen maar afgesnauwd.

Nooit mer

Heetebrij
3-6-2018

Ligt mooi ,te weinig ligstoelen en parasols vragen ook om vernieuwing,eten kan beter kamers klein geen ruimte om koffers op te ruimen als je aankomt ook nog koffer naar boven slepen wij werden geholpen

als koppel zijn we voor het eerst zonder kinderen naar daar geweest.

is een heel ander concept dan die all inn hotels maar wij waren aangenaam verrast.

Hotel Brisa doe zo verder en we komen zeker terug

W.Verboom
6-3-2018

Alles was goed, niets te klagen, heb een fijne vakantie gehad. Ga weer terug.

Geweldig

JCL Koelman
6-3-2018

Het hotel waar we waren is fantastisch, ga er nu in 2018 voor de 7e keer naar toe.

Zeer gezellig aan de boulevard van Benidorm.

Hotel Brisa is een topper

Voor herhaling vatbaar

G. van Poelgeest
1-3-2018

Prima hotel. - Brisa. - goed buffet, keurig verzorgde kamer, maar wel gehorig.

Goed verzorgd hotel

Arthur
1-10-2017

Een oud hotel wat volledig is gerenoveerd. Kamers zijn brandschoon maar wel klein.Eten is goed,beetje flexibel moet je wel zijn....veel "frituur" en streekgerechten (erg lekker) vis etc. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad is klein maar prima om even af te koelen.Bediening op het terras en in de bar is onder de maat, lang wachten en vaak helemaal niemand aanwezig. Hebben duidelijk te weinig mensen in dienst.....Wij vinden dit hotel perfect voor een korte periode (week) daarna ga je toch naar meer ruimte en wat meer comfort verlangen ( o.a een goed bed )

Prachtige ligging

Cynthia
20-8-2017

Mooi gelegen aan het strand. Fraai uitzicht. Nette kamers, werden als je wilde elke dag schoongemaakt. Sommige personeelsleden spreken Nederlands. Eten volop keus. Direct aan gezellige boulevard. Eten was ruim voldoende. Jammer dat we niet een halve dag de kamer konden verlengen, i.v.m. avondvlucht. Bagage werd wel bewaard. Maar omdat we niet konden douchen, konden we niet meer zwemmen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brisa in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.