Hotel Benilux Park

Meer hotelinfo

262 reviews over Hotel Benilux Park

• 4Marja07-09-2019

Nooit meer!!

Wij gaan 3 keer per jaar naar Benidorm en altijd 1 a 2 keer met meer familie naar Beniluxpark..Er is een nieuwe regel ingesteld zoals in vele hotels handoeken worden weg gehaald bij het zwembad.Wat ik echt een hele goede regel vind laat ik daar duidelijk over zijn.. Alleen word deze regel overactief gebruikt zodat je dus niet smiddags even kan lunchen in het hotel als je de hele morgen al op een bedje ligt en smiddags ook weer gaat liggen. Dan moet je dus alles meenemen en hopen dat je smiddags weer een plaatsje kan vinden. Zodat we dus eigenlijk 2 dingen zagen gebeuren..Stellen die omstebeurt alleen gingen eten om hun bedjes niet te verliezen. Of snel snel eten (30 min) en snel terug. Als ik aan het zwemmen was had ik al een ticket op mijn bedje. En als ik een drankje ging halen bij de bar ook weer een ticket ..om zenuwachtig van te worden. Geklaagd bij de receptie maar die zegt letterlijk als het je niet bevalt dan ga je toch ..

Alleenreizend

• 5Melissa05-09-2019

Nooit meer

Het hotel voldeed totaal niet aan onze verwachtingen. Zijn daar met 2 volwassenen geweest en 2 kinderen. De kamer was super klein. Er werd dan een bed en babybed bij op de kamer gezet. Er was geen plaats meer om de buggy binnen te zetten laat staan om de valiezen ergens kwijt te geraken. Hebben gevraagd naar een grotere kamer maar die hadden ze niet en dat hadden ze bij het reisbureau moeten weten melde ze ons. Er hing een geur in de badkamer maar is niets aan gedaan. De airco lekte buiten. Er was ook geen variatie in het eten. Het personeel was vriendelijk. Animatie was er niet. Voor ons zeker geen 2de keer!!!

Met jonge kinderen

• 9Marc P05-06-2019

uitstekende prijs prestatie met een goede ligging

Fijn hotel met een uitstekende prijs/prestatie verhouding. Als je volpension hebt geboekt en je wilt een middagje weg dan kun je de dag ervoor bij de receptie lunchpakketten bestellen.

De kamer was prima, grote flatscreen TV (met BVN, RTL4, Duitse Eurosport en Engelse ITV kanalen). Fijn balkon en badkamer met inloopdouche! De muren tussen de kamers zijn dun, dus gehorig, neem oordopjes mee als je licht slaapt.

Het eten was uitstekend! Veel warme en koude groenten, vis en vlees. Wij eten geen varkensvlees en er was altijd een alternatief, rundvlees of gevogelte. Voor wie niet van Spaans eten houdt zijn er iedere dag wel gebakken aardappels, friet, snacks en groenten zonder kruiden.

Het personeel is behulpzaam maar buiten de receptie en de bar is de talenkennis beperkt. Het zwembad is prima maar het water is gewoon koud.

Tijdens ons bezoek kwamen de gasten vooral uit Spanje, aangevuld met een paar Nederlanders, Belgen en Engelsen.

• 6Tanya Van Duren19-05-2019

Niet snel terug

Hotel erg gericht op ouderen, lijken ook een streepje voor te hebben.. (zijn zelf eind 20) personeel spreekt slecht tot helemaal geen engels. Veel geduw en getrek in de eetzaal.(ook blijkt het normaal te zijn dat er iemand vreemds bij je aan tafel komt te zitten.. 2x gebeurd) kamers werden in de eerste week goed schoongemaakt, nu na 1 week lijkt of je alleen nog schone handdoeken krijgt, en de bedden worden recht getrokken. Eten is prima niet bijzonder. Zwembad is bijzonder netjes schoon en de tuin ziet er elke dag perfect uit. Hulde daarvoor. Kortom: niet alles negatief maar jammer van een aantal dingen...

• 9W.G.H Bons27-04-2019

Het was in een woord geweldig

Hotel volgens ons gericht op oudere mensen alles was naar wens in onze tijd waren er wel ontzettend veel Spanjaarden maar verder een aanrader voor iedereen.

• 10Mia van Esch van lievenoogen17-04-2019

Fantasties

Goed hotel Wij hebben een fijne vakantie gehad.

• 7Anton13-04-2019

Altijd zolang t kan

Een gezellig goed verzorgd hotel en zeer behulpzaam personeel

• 9Ton Woensdregt08-04-2019

geweldig

prima hotel op 10 min. lopen van old town,5 min. lopen van boulevard en parl elche, leuke sfeer, prima verzorging en alle balkons kijken uit op zwembad en prachtige tuin.

• 9Fam. Van Etten29-03-2019

Geweldig!

Beniluxpark hotel is geweldig! Heerlijk eten en ligt heel centraal! Echt genoten!

Met oudere kinderen

• 8Fam. Clijsters16-01-2019

Mooie vakantietrip.

Rustig gelegen, aangenaam verblijf, eten was zeker in orde.

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter

9 tips over Hotel Benilux Park

• hleijs, 25-10-2013

kamers zijn allen hetzelfde denk ik allemaal zon , het is wel heel leuk om in de oude stad in de smalle straatjes de winkeltjes te bezoeken en de tapas barretjes

• cncwolferink, 30-09-2013

Hotel Benilux ligt ten opzichte van winkeltje, cafés, restaurants, supermarkt, centrum en het strand heel gunstig. Alles is op loopafstand en dan ook nog langs vele leuke winkeltjes. Door de gunstige ligging van dit hotel is er geen last van jongeren of ander uitgaans publiek. De boulevart langs het strand is bijzonder mooi. s'Morgens en s'avonds is het daar heel gezellig wandelen. (s'Middags was het daar veel te warm voor.)

• cobi kars, 10-01-2014

Aan welke kant je ook zit, overdag heb je altijd voor een groot gedeelte zon op het balkon.

12 vragen over Hotel Benilux Park

• Myrna, 16-07-2018

Wifi in de kamer

Hoe zit het met wifi heb je dat op je kamer gratis of met betaling en hoeveel is dat ?

• h.grooten, 09-01-2018

badkamer

er een bad of een inloopdouche?

• Baltjes, 03-08-2016

Slapen

Ik slaap thuis met verduistergordijnen en vroeg me af of er in de slaapkamers een beetje goede gordijnen zijn (lees: goed donker, ook als de zon schijnt)?

Irma, 03-09-2016

Elke kamer heeft verduisterings gordijnen

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats