Hotel Benilux Park

248 reviews over Hotel Benilux Park in het Nederlands

Prima hotel

A. Uppelschoten
24-8-2018

Gunstig gelegen, niet ver van het Poniente strand en stad. Uitstekend van eten en gezellig entertainment. Kamer niet groot, voor gezin met twee kinderen erg krap, maar al met al een heel fijn verblijf. Wel veel luidruchtige Engelsen meegemaakt tijdens het WK voetbal, vijf Engelsen zijn het hotel uitgezet tijdens ons verblijf.

Liliane H
21-3-2018

Al zeker 12 maal geweest in ben steeds onder de indruk, hoe goed het is in Benelux park. De sfeer kan je nergens anders krijgen. s'avonds ambiance, ongelofelijk! De animatie is altijd heel vriendelijk en ze danst met iedereen mee. Top Al de rest, zowel eten, hygiene, alles heel erg goed! Het is daar steeds een blij weerzien. Iedere kamer heeft een mooi uitzicht op het mooie zwembad met een behoorlijk terras. Echt meer moet dat niet zijn. Verschillende kamers hebben zeezicht, en dit zonder toeslag. Wij komen hier zeker nog meermaals naartoe!

Hotel voor de rest goed .

Ronald Bruls
5-3-2018

Het is een goed hotel , goed gevarieerd eten en entertainment alleen toen wij er waren waren er alleen spaanse gasten. En dat vinden wij wel jammer, een beetje gevarieerder had leuke geweest.

Echt heerlijk genoten !

De Bruijn, Math
1-3-2018

Prachtige tuin, net een park, met mooi zwembad. Kamer had mooi uitzicht op deze parktuin. Toiletten bij zwembad waren pico-bello verzorgd. Ook fijn was, dat de kamers een douche hebben, ipv ligbad. Dus geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Eten ook prima en zeer gezellige sfeer in het hele hotel. Leuke dansmuziek 's-avonds, met een heerlijk glaasje wijn erbij; we hebben genoten !

geweldig hotel

john schoorel
23-2-2018

prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel wat er allemaal al jaren werkt, eten prima, alle kamers kijken uit op tuin met zwembad, alleen voor mensen moeilijk ter been in de grote winkelstraat loopt hellend omhoog. maar vlakbij het centum en leuk om te lopen.

Prima hotel

Peter
27-1-2018

Eten is prima bediening en service is oke Alleen de animatie in de middag en Avond is matig

Nooit meer

Rosseel
9-10-2017

Negatief : Eetzaal zeer rumoerig en druk. Geen variatie eten, steeds hetzelfde en voor de latere eters waren de schotels bijna leeg en werden niet aangevuld. Eten vaak lauw en soms koud. Onvoldoende brood. Zetels genoeg aan het zwembad maar gebrek aan ruimte. Animatie enkel gericht op het (zeer) oude Spaanse publiek; stelde eigenlijk niets voor.

Positief : Personeel doet zijn uiterste best. De prijzen zijn er goedkoop. Handdoeken en lakens op tijd ververst. Goed bed. Goeie ligging.

Besluit : Verouderd hotel gericht op een ouder publiek. Gaan er niet meer terug!

Gewoon.

Fiers Jan
23-9-2017

Goede ligging. Kleine kamers, huur frigo, 3 euro per dag ! Gemiddelde leeftijd van de gasten, 70 jaar ! Wel variatie in de maaltijden, maar veel schotels lauw of zelfs al koud. Vriendelijk behulpzaam personeel. Was niet slecht, maar 1 maal is genoeg.

Geweldig

Sandra
17-8-2017

Toen we aankwamen 5 augustus moesten we alleen wachten omdat de kamer nog niet klaar was,maar voor de rest een goed hotel

Hele lieve mensen die er werken op eentje na

Het eten was ook goed toch wel veel variatie bij het vlees en de vis hoek bij de koude hoek niet veel maar dat geeft niet heb een hele leuk week in beniluxpark,jammer dat de kamers gehorig zijn.

Een heerlijk hotel

Fam Hup
5-8-2017

Hotel in het oude Centrum, vlak bij strand, mooie tuin en heerlijk eten.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Benilux Park in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Benilux Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.