Hotel Benidorm Centre ****

Wat een fijn hotel

Gerard Zikking
7-2-2018

Benidorm centre, wat een fijn hotel. 26/01/2018-04/02/2018

Ik, man alleen, had een reis geboekt naar Benidorm.

Maar, de reis organisator, had verkeerd gereserveerd. Hun fout, maar ook van mij. Ik had mijn rekening niet goed gecontroleerd. Als altijd boekte ik een twee persoonskamer waar ik natuurlijk voor bijbetaal. Had bij de boeking duidelijk aangegeven dat ik net als voorgaande jaren de dubbele kamer wilde. De medewerkster van de reis organisatie keen in de computer en het klopte. Dus, ik vertrouwde er op dat het goed was.

Eenmaal in het hotel, inchecken en naar mijn kamer. Wat bleek, ’n eenpersoonskamer aan de schaduw kant. Dat was een dip. Terug naar de balie waar ik aangaf de verkeerde kamer te hebben. Maar volgens de receptionist klopte het. Ik zei dat het ongetwijfeld een foute reservering was van de organisatie, daarvoor kwam ik niet naar Spanje. Ik kom er al jaren en heb dan de dubbele kamer aan de zon zijde. De receptionist keek in de computer, schudde mijn hand. “ Alles is volgeboekt, maar morgen krijg u een andere kamer.”

Wat coulant en ik hoefde ook niet de meerprijs te betalen. Dat was een pak van mijn hart. Inderdaad, de volgende dag naar mijn nieuwe kamer, aan de zonkant.

Dankzij de coulance van zowel het hotel als de receptie.

Dat is service en ik heb dan ook volop genoten in hotel Benidorm Centre.

Gerard H. Zikking