Appartement Beni Beach

60 reviews over Appartement Beni Beach in het Nederlands

Echt nooit meer.

Van ter Beek
2-5-2016

Bedden waren op zich lang voor Spaanse begrippen ( ben zelf 1.98m) het is super gehorig. Ik lag net met de enkels over de rand. Tot ver in de nacht (03.30 uur) kon men de deuren horen welke werden dicht gedaan/geslagen. Soms van drie verdiepingen lager en 5 appartementen verderop. Als je daar niet wakker van werd was het wel van pijn in je lichaam aangezien de matrassen dezelfde dikte zijn als de "toppers" op Ikea boxspring matrassen. Ook de bel van de lift of het water wat gepakt werd bij de buren kon je horen. Er hingen wel pamfletten dat er geen geluidshinder werd getolereerd door het hotel, maar merkte dus weinig van de maatregelen. Wij zaten in Torre Beni beach. 7 nachten (7 nacht of meer -20% op prijs) dus 252€ Wel vlak aan het strand en boulevard. Ongeveer 10 minuten lopen vanaf het stadje/winkels. In het app stond een koelkast, broodrooster magnetron, tv, plastic tuinset als eettafel. Verder konden op de bank twee mensen slapen. Die kunnen max 1.70 lang zijn... Voor ons geen verblijf meer hier.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

De ligging is perfect maar daarmee is dan ook alles gezegd. Fronten van keukenblik zat los. Van de kookplaat werkt er maar 1, zodra je1 kookplaat aan heb en koffie wil zetten slaan de stoppen door. 4 keer geklaagd 4 keer een monteur die niks een poging doet maar alles is 4o jaar oud en niet meer te maken. Zwembad geen ligbedden op gras liggen met handdoek die zwart word van de aarde slecht grasveld met kale plekken. Geen Airco blijft 30 graden op de kamers al hou je alles open. Wij hebben ventilatoren gekocht De bedbanken zijn kort voor grote kinderen 1.80 lang. Wij hadden een 2 kamer appartement erg klein voor 4 personen ook heel kleine keukenblok van 1.50 meter breed. Zwemwaterkwaliteit slecht, echtgenoot had flinker oorontsteking bij thuiskomst. Groot balkon met mooi uitzicht en de ligging is het enige positief punt. Hou er rekening mee dan je 40 Euro p.p. borg moet betalen cash kan niet met creditcard. 90 Euro parkeerkosten voor 2 weken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

een ruim appartement

angelo
20-6-2014

Ons appartement was lekker ruim. het is eenvoudig ingericht en het keukengerei is aan de karige kant. Deuren en laden e.d. beginnen al sporen van slijtage te tonen. Er is een simpel speeltuintje voor de kleinsten. De ligging tov het oude centrum is niet al te ver, 5-10 min lopen. tov het strand ligt het perfect. Verwacht geen luxe appartement, maar alleen het nodige. Voor de rest is het schoon. Voor ons voldeed het prima,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Fantastische plek

JOZIEN
16-12-2013

Beni Beach is een prachtig appartement ook als u niet naar het strand gaat, de hele dag de zon.

Gereisd met partner in oktober 2013

Vanwege de rust hadden we B.B. uitgezocht, maar hebben 5 slapeloze nachten gehad vanwege een soort van hooligans in het complex. Klagen hielp niks, we moesten de volgende ochtend maar weer naar de receptie gaan om te klagen, waar we ook weer niets mee zijn opgeschoten. Kennelijk hebben ze bij B.B. liever lui die voor overlast zorgen en de boel slopen, als rustige mensen die netjes met het appartement omgaan. De ramen van ons app. waren heel erg vuil, zo ook onder de banken, waar we 1½ week over hebben moeten blijven klagen. Het was schandalig hoe daar op gereageerd is geworden door de jongeman (loopjongen/schoonmaker) die ons (ten onrechte) van alles verweten heeft (bovendien, wie is hij dan wel? Wij zijn gast en de prijs van een appartement is bepaald geen 'kattendrek' voor wat geboden wordt). De Nederlands sprekende receptioniste, is enorm tekeer gegaan tegen de schoonmaaksters en later tegen een van ons, het was zó erg het leek wel een heks! Ze walst ook over de gasten heen.

Gereisd met partner in december 2012

Zeker voor herhaling vatbaar!

Marc en Bertina
11-1-2013

Wij hadden een 4ka op de elfde verdieping. We verbleven met 2 kleine kinderen. Ouders hadden een 2ka naast ons. Waren beide perfect. IEDEREEN heeft zeezicht! Balkons zijn groot! Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ligging is perfect. Deur uit en je staat op de boulevard en je duikt zo de zee in. Oude centrum is op kleine 5 minuten lopen. Levante strand is ook te doen. Bus stop vlakbij. Meer dan genoeg eetgelegenheden in de buurt. Ook met kinderen! Een ECHTE aanrader is Pancho el Hungaro. Heerlijk restaurant aan begin van het oude centrum/eind boulevard! (C/San Pedro 1, 03500 Benidorm) Wij hadden gedacht dat Benidorm een "grijs" gebied zou zijn maar het was ook echt heel erg leuk met kinderen. Veel speeltuintjes op de boulevard/strand. Toeristisch treintje. Bijna overal kinderstoelen. Brede boulevard!

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

slechte bedden

hollatz
10-5-2012

de 1e indruk is goed, maar na een nachtje op die bedden, denk je er anders over. Er zijn alleen maar grote waterglazen, drinkt merkwaardig met b.v. wijn goede buurt, klantvriendelijk personeel. Als je van lux-kamperen houdt, is dit okay.

Gereisd met partner in april 2012

Prettig gelegen en vlak bij strand.

de heer Dorr
22-10-2011

prettig complex, goede en complete appartementen. Rustig gelegen, op loop afstand van centrum. Vriendelijk, meertalig personeel.

Gereisd met partner in oktober 2011

heel mooi hotel

roxannebezemer
9-7-2011

schitterend uitzicht, jammer dat toen de tijd de boulevard openlag en het niet echt netjes was. verder leuk centrum gezellige eetcafétjes.

Gereisd met vrienden in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede keuze

Martin
1-3-2011

De appartementen zijn prima. Vooral het grote balkon met schuiframen is perfect. Keukentje is klein maar als je wil kun je er wel koken; 4 pitten en voldoende pannen en keukengerei. Ligging is goed. Ligt aan de boulevard en het Poniente strand. Het Llevante strand is ongeveer 20 minuten lopen. Het 'oude' centrum is 10 minuten lopen. Als je op de hogere verdiepingen zit moet je geen last hebben van hoogtevrees maar het uitzicht is fantastisch. Het zwembad ziet er leuk uit maar was nu (februari) nog niet in gebruik, veel te koud. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Wij hebben geboekt via bookings, volgens de (belgische) receptioniste is rechtstreeks via de site boeken goedkoper. Dat is dus het uitzoeken waard.

Ik vraag me wel af hoe het in de zomer zal zijn, er is geen airco en ik denk dat dat erg warm kan worden in de appartementen, de zon schijnt de hele dag binnen. Er zijn wel rolluiken maar of die de warmte tegenhouden?

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Beni Beach in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Beni Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.