Géén boekingskosten

Meer appartement info

58 Reviews over Beni Beach

• 6Van ter Beek02-05-2016

Echt nooit meer.

Bedden waren op zich lang voor Spaanse begrippen ( ben zelf 1.98m) het is super gehorig. Ik lag net met de enkels over de rand. Tot ver in de nacht (03.30 uur) kon men de deuren horen welke werden dicht gedaan/geslagen. Soms van drie verdiepingen lager en 5 appartementen verderop. Als je daar niet wakker van werd was het wel van pijn in je lichaam aangezien de matrassen dezelfde dikte zijn als de "toppers" op Ikea boxspring matrassen. Ook de bel van de lift of het water wat gepakt werd bij de buren kon je horen. Er hingen wel pamfletten dat er geen geluidshinder werd getolereerd door het hotel, maar merkte dus weinig van de maatregelen. Wij zaten in Torre Beni beach. 7 nachten (7 nacht of meer -20% op prijs) dus 252€ Wel vlak aan het strand en boulevard. Ongeveer 10 minuten lopen vanaf het stadje/winkels. In het app stond een koelkast, broodrooster magnetron, tv, plastic tuinset als eettafel. Verder konden op de bank twee mensen slapen. Die kunnen max 1.70 lang zijn... Voor ons geen verblijf meer hier.

• 3Karin18-08-2015

Slechte kamers kapote keuken en slechte hygiene

De ligging is perfect maar daarmee is dan ook alles gezegd. Fronten van keukenblik zat los. Van de kookplaat werkt er maar 1, zodra je1 kookplaat aan heb en koffie wil zetten slaan de stoppen door. 4 keer geklaagd 4 keer een monteur die niks een poging doet maar alles is 4o jaar oud en niet meer te maken. Zwembad geen ligbedden op gras liggen met handdoek die zwart word van de aarde slecht grasveld met kale plekken. Geen Airco blijft 30 graden op de kamers al hou je alles open. Wij hebben ventilatoren gekocht De bedbanken zijn kort voor grote kinderen 1.80 lang. Wij hadden een 2 kamer appartement erg klein voor 4 personen ook heel kleine keukenblok van 1.50 meter breed. Zwemwaterkwaliteit slecht, echtgenoot had flinker oorontsteking bij thuiskomst. Groot balkon met mooi uitzicht en de ligging is het enige positief punt. Hou er rekening mee dan je 40 Euro p.p. borg moet betalen cash kan niet met creditcard. 90 Euro parkeerkosten voor 2 weken

• 7angelo20-06-2014

een ruim appartement

Ons appartement was lekker ruim. het is eenvoudig ingericht en het keukengerei is aan de karige kant. Deuren en laden e.d. beginnen al sporen van slijtage te tonen. Er is een simpel speeltuintje voor de kleinsten. De ligging tov het oude centrum is niet al te ver, 5-10 min lopen. tov het strand ligt het perfect. Verwacht geen luxe appartement, maar alleen het nodige. Voor de rest is het schoon. Voor ons voldeed het prima,

• 8JOZIEN16-12-2013

Fantastische plek

Beni Beach is een prachtig appartement ook als u niet naar het strand gaat, de hele dag de zon.

• 3Vompy16-01-2013

Prima voor lawaaischoppers en slopers!!!

Vanwege de rust hadden we B.B. uitgezocht, maar hebben 5 slapeloze nachten gehad vanwege een soort van hooligans in het complex. Klagen hielp niks, we moesten de volgende ochtend maar weer naar de receptie gaan om te klagen, waar we ook weer niets mee zijn opgeschoten. Kennelijk hebben ze bij B.B. liever lui die voor overlast zorgen en de boel slopen, als rustige mensen die netjes met het appartement omgaan. De ramen van ons app. waren heel erg vuil, zo ook onder de banken, waar we 1½ week over hebben moeten blijven klagen. Het was schandalig hoe daar op gereageerd is geworden door de jongeman (loopjongen/schoonmaker) die ons (ten onrechte) van alles verweten heeft (bovendien, wie is hij dan wel? Wij zijn gast en de prijs van een appartement is bepaald geen 'kattendrek' voor wat geboden wordt). De Nederlands sprekende receptioniste, is enorm tekeer gegaan tegen de schoonmaaksters en later tegen een van ons, het was zó erg het leek wel een heks! Ze walst ook over de gasten heen.

• 9Marc en Bertina11-01-2013

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hadden een 4ka op de elfde verdieping. We verbleven met 2 kleine kinderen. Ouders hadden een 2ka naast ons. Waren beide perfect. IEDEREEN heeft zeezicht! Balkons zijn groot! Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Ligging is perfect. Deur uit en je staat op de boulevard en je duikt zo de zee in. Oude centrum is op kleine 5 minuten lopen. Levante strand is ook te doen. Bus stop vlakbij. Meer dan genoeg eetgelegenheden in de buurt. Ook met kinderen! Een ECHTE aanrader is Pancho el Hungaro. Heerlijk restaurant aan begin van het oude centrum/eind boulevard! (C/San Pedro 1, 03500 Benidorm) **Wij hadden gedacht dat Benidorm een "grijs" gebied zou zijn maar het was ook echt heel erg leuk met kinderen. Veel speeltuintjes op de boulevard/strand. Toeristisch treintje. Bijna overal kinderstoelen. Brede boulevard!

• 6hollatz10-05-2012

slechte bedden

de 1e indruk is goed, maar na een nachtje op die bedden, denk je er anders over. Er zijn alleen maar grote waterglazen, drinkt merkwaardig met b.v. wijn goede buurt, klantvriendelijk personeel. Als je van lux-kamperen houdt, is dit okay.

• 8de heer Dorr22-10-2011

Prettig gelegen en vlak bij strand.

prettig complex, goede en complete appartementen. Rustig gelegen, op loop afstand van centrum. Vriendelijk, meertalig personeel.

• 8Véro12-08-2011

A recommander

J'y retourne pour la 3ème fois, tout en étant à proximité de tout (plage, commerces, arrêt de bus,...) vous êtes hors du brouhabrouha du nouveau Benidorm. Nous sommes accueillis par Daisy (d'origine française) qui nous informe sur l'apparthotel mais aussi sur ce qui se passe dans les environs. L'appart n'est pas luxueux, il est modeste mais propre et pratique. Tous les apparts donnent sur la mer. Impeccable. A réserver directement sur leur site (très intéressant).

• 10roxannebezemer09-07-2011

heel mooi hotel

schitterend uitzicht, jammer dat toen de tijd de boulevard openlag en het niet echt netjes was. verder leuk centrum gezellige eetcafétjes.

Appartement Beni Beach info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenida Uruguay, 10, Avenida Armada Española, 8, E-03502