Hotel Belroy

Hotel Belroy
7,3

6 tips over Hotel Belroy

Fam, Beirens, 12-8-2014

Iedere avond optreden van Spaanse muzikanten op het binnenterras .

Zeer sfeervol , maar volume mag iets zachter . Hebben de indruk dat hierdoor veel mensen 's avonds wegbleven .

dejeneffe serge, 22-7-2013
hier verveel je u niet;het hotel is rustig en zeker geen last van lawaai alhoewel er achter het hotel de uitgaanstraat is.
kjellv, 31-7-2012
Wie snel wakkker wordt neemt best oordopjes mee

We hebben een aantal aanbieders voor Belroy voor je op een rij gezet:

mieke, 31-5-2012
de omgeving is ook fantastisch, we zijn naar mundomar gegaan, kan je het beste vergelijken met dolfinarium, konden op de foto met een dolfijn en een zeeleeuw, maar ook met papagaaien. genoeg winkeltjes om je te vermaken. naar safaripark aitana gegaan waar de beesten gewoon vrij rond lopen door het park , je mag ze aaien en ook kan je met de olifant op de foto.
Marit, 11-12-2011
Benidorm Palace: show die je gezien moet hebben. Flamenco en modern, acrobatiek, noem maar op
de jong, 4-2-2009
ik kom augustusnaar jullie appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Belroy voor je op een rij gezet: