Hotel Belroy

Fantastische ligging

Herman
8-6-2018

6 parasols aan zwembad is veel te weinig

Eten 4 van de 7 dagen oke maar 19u30 is veel te laat om in het restaurant te mogen.

Aanrader

Jean Paul
7-4-2018

Ontvangst prima, ligging top, eten lekker is op 12 dagen voor ons 1 maal wat tegengevallen aangaande de keuze en we waren in vol pension. Het eten zou wel wat warmer mogen zijn.

Alles tot tevredenheid geregeld.

Rene
1-3-2018

Keurig hotel, met zeer goede voorzieningen incl. Zwembad.

Zeer verzorgde studio

Suzanne
        13-11-2017

Wij logeerden in een studio op de 11de verdieping en hadden een mooi zeezicht. De studio was zeer proper en alles was voorzien in de keuken om zelf te koken. Tijdens ons verblijf van 1 week hebben we 3 maal nieuwe handdoeken gekregen en werd er 1 maal gepoetst. Het ontbijt was zeer verzorgd, uitgebreid en lekker. Het hotel ligt op boogscheut van de wandelpromenade aan zee.

Chef-ober Mohammed uit het restaurant is heel onbeleefd. Deze zouden ze geen chef mogen maken.

Niet te verwarren met Mohammed uit café Belroy die heel vriendelijk is.

Redelijk goed

Karien
        25-10-2017

Goed:de ligging.,service.,Het eten is wel zo een hotel niet waardig:alles uit blik en veel eten had niet warm.

kei goe hotel,het eten zeer zeer lekker

Jim
        30-8-2017

het hotel is een aanrader,het is de 2de keer dat wij hotel belroy gehad hebben,vriendelijk aan de balie,het restaurant personeel zeer vriendelijk,geen vuile tafels of bestek,zeer verzorgd

het eten is er kei lekker,het smaakt hetzelfde als bij ons,ook de nagerechten is niks op af te keuren,

wij hebben al meerdere hotels gehad in benidorm en de belroy komt het beste uit

van de andere hotels zijn ook goed,maar het is een stormloop bij het avondeten,en

niet verzorgt of het eten ligt ernaast of op de grond dat heb je in de belroy niet.

Nooit meer

roger
        15-6-2017

Kamer is ok, airco werkte amper.

Ontbijt ok avondeten trok op niets, alle dagen het zelfde, en eten verwarmen kost geld zeker.

Fles rode wijn uit de koelkast ?

Op het terras kon je niet zitten, te veel lawaai zowel overdag als s'nachts.

NOOIT meer

heel goed!!!!!

De Backer Jan
        8-5-2017

mooie kamer lekker eten zoals we gevraagd hebben!!!een dikke10!!

Franca prins
        17-3-2017

We zijn 5 weken geweest, alles was prima. Alleen was het jammer dat het terras bij het zwembad werd vernieuwd. Dus een beetje veel lawaai. Maar nu is het weer mooi dus daar hebben we dan de volgende keer geen last meer van. Het binnenbad was erg klein en erg benauwd, dus geen gebruik van gemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Belroy voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belroy in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belroy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belroy scoort een 7.7 uit 10 op basis van 141 reviews.