Hotel Asia Gardens

Meer hotelinfo

Contact

14 reviews over Hotel Asia Gardens

• 10Mark Geraerts19-08-2019

Fantastisch tot rust gekomen.

Fantastisch hotel. Niets is te veel. Wij hadden het geluk dat er tijdens het boeken een website storing was, waardoor we alle massages konden boeken aan 0 €. Ze hebben contact opgenomen dat dit niet klopte en wilde dit wijzigen. Toen we in het hotel aankwamen hebben we hierover gepraat. We kregen helft van de massages (5 ipv 10) en een upgrade naar half pension. De 4 dagen dat we daar verbleven hebben, hebben ons meer deugd gedaan dan 14 dagen in Mexico. Personeel, service, restaurants, massages, kamers waren fantastisch. Het enige jammere is dat het ver van de zee ligt, maar Villajosa is een prima uitvalsbasis.

• 2018
    6Albert en Beatrix11-05-2018

Af te raden aan toeristen

Wat de bezoekers dienen te weten is dat dit lang geen 5 sterren hotel is. Dit komt door de onbekwame Spanjaarden dit zich verkleden in Aziaten, en wees gerust, onbekwaam en lui zijn ze. Er werkt geen enkele Aziaat in dit hotel, ook niet in de Spa. Het hotel is onderbemand van zowel personeel als van klanten. Daarom zijn de restaurants willekeurig gesloten. Het hotel is verzorgd, maar door hetgeen gezegd in sub. kom men met moeite in de buurt van 4 sterren. Het is er rustig, als men het lawaai van de Spanjaarden niet meetelt. Het lijkt geen toeristen hotel. Is afgelegen en er is behalve een goed restaurant op 100m. niets, maar dan ook niets. Het einde van de wereld dus, tussen de bouwactiviteiten rondom het hotel. Het is geen zicht, maar er komt weinig lawaai van. Benidorm oefent daarenboven een negatieve invloed op elk hotel in die omgeving. Van 's morgens dronken toeristen, en pubs met naaktdanseressen, dit alles de klok rond

• 2017
    10Marion van Acker28-09-2017

Super vakantie gehad!

Prachtig hotel, heerlijke zwembaden, goede restaurants, en zeer vriendelijk personeel.

• Oude reviews

7Cindy02-03-2014

Tegenvaller!

Ga NIET in het laagseizoen naar dit hotel. Een hoop van de voorzieningen zijn dan niet geopend (restaurants/kids club) , er zijn bijna geen andere gasten en de service wordt ook teruggedraaid. Je zou denken dat ze dan juist goede service kunnen bieden aan die paar gasten die er wel zijn maar helaas is dat niet het geval. Verder ging de bar pas om 6 uur open en was er geen koffiehoek/café aanwezig. Je moest dus voor alles buiten de deur zijn (en er is niet op loopafstand).

Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer slecht.

• 9yvonne 28-09-2013

prachtig resort

hier weet het personeel nog wat service is.Prachtige aangelegde tuinen/waterpartijen ,mooie zwembaden met toezicht voor de kinderen.Uitgebreid ontbijt en een heel goed Thais restaurant. Wel een auto huren om de leuke kustplaatsjes als El Campello en San Juan te bezoeken.

• 10Fam. met kids19-07-2013

Heerlijk!

Een absolute aanrader! Alles TOP! Compliment voor management and personeel!

• 10Familie Van Laer - Vancutsem17-07-2013

Schitterend hotel!

Dit hotel heeft écht alles wat een gezin met kinderen verwacht van een hotel op dit niveau! Fantastische zwembaden - met redder die toezicht houdt -, geweldig eten, zeer vriendelijk personeel, heel propere kamers, kortom alles top! Tip: Halfpension bevat ook alle dranken van bier, over cava tot rode,witte en rozé wijnen tijdens het avondeten! Een absolute aanrader!

• 10Billy31-12-2012

Great Hotel !!!

We spend 1 week at the Asia Gardens from Dec 22nd till Dec 29th and it was a great experience. Great location, very very friendly staff, perfect service and very accessible for kids as we were on holiday with our 2 year old daughter. The breakfast buffet was perfect, the food at the Koh Samui Restaurant was delicious!!! Nice seroundibgs with a great garden and lots of pools and a play yard for kids. The rooms are very clean and the staff is very helpfull !! We will come back to Asia Gardens, for sure. Well done to the staff and management of Barcelo Asia Gardens !!!! Keep up the great work !!!!!

• 9Lily18-09-2012

Geweldig!

Asia Gardens hebben wij ervaren als geweldig! Bij binnenkomst voel je de luxe en de rust. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, heerlijk bed, badjassen, slippers, een ruim terras met mooi uitzicht over de paradijselijke tuin met zwembaden en de zee. Het ontbijt is uitgebreid en uitstekend. Er is een mooie Spa en er worden dagelijks yoga en meditatielessen gegeven. Goede ligbedden bij de diverse zwembaden, waarvan en 2 verwarmd zijn. Kortom, relaxen op hoog niveau!

• 9Tako27-08-2012

Fantastische tuinen en zwemnaden

Prachtige locatie met goede sfeer en top verzorgd.

Met oudere kinderen

4 tips over Hotel Asia Gardens

• Cindy, 02-03-2014

Vanwege de ligging is het écht noodzaak om een auto te huren vanwege de dure taxi's.

• Fam. met kids, 19-07-2013

Halfpansion bestellen. Alle drankjes zijn incl.

• Tako, 27-08-2012

Erg kleine en incomplete gym. Stop met de kaartjes voor bad handdoeken, max 1 per persoon.

2 vragen over Hotel Asia Gardens

• Manon, 25-07-2013

Kosten qua eten in het hotel

Graag zou ik willen weten wat ongeveer de prijzen in het hotelrestaurants zijn. En dien je per keer te betalen of aan het einde van je vakantie.

Franka, 26-07-2013

Bedoel je de consumpties? In de meeste hotels reken je meteen de consumpties af,b.v. bij het zwembad of s'avonds in de bar.Als het niet zo heel druk is dan schrijven ze het ook weleens op een briefje en dan kan je afrekenen als je de bar o.i.d. weer verlaat.En het eten (heb je geen half/volpension) erbij? Wij verblijven meestal in een appartement,maar gaan vaak s'avonds in een hotel eten,dan moet je vooraf betalen.Daar staat ook meestal bij de ingang van de eetzaal wat het per persoon kost. Barcelo Asian Gardens krijgt alleen maar lovende reactie's en scoort een 9.6 bij de gasten.

• Ton, 10-03-2012

Omgeving

Is er in de directe omgeving van het hotel ook nog iets van leven, zoals winkeltjes en terrasjes?

Fam. met kids, 19-07-2013

Benidorm is heel erg dichtbij (5-8 min. met de auto). Winkelcentrum Marina (5 min met de auto). Taxi service van hotel kost 10 euro (gewone taxi 6-8 euro maar met heel veel minder comfort :-) )

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 4 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald