Hotel Asia Gardens

Hotel Asia Gardens
8,6

Contact

14 reviews over Hotel Asia Gardens in het Nederlands

Fantastisch tot rust gekomen.

Mark Geraerts
19-8-2019

Fantastisch hotel. Niets is te veel. Wij hadden het geluk dat er tijdens het boeken een website storing was, waardoor we alle massages konden boeken aan 0 €. Ze hebben contact opgenomen dat dit niet klopte en wilde dit wijzigen. Toen we in het hotel aankwamen hebben we hierover gepraat. We kregen helft van de massages (5 ipv 10) en een upgrade naar half pension. De 4 dagen dat we daar verbleven hebben, hebben ons meer deugd gedaan dan 14 dagen in Mexico. Personeel, service, restaurants, massages, kamers waren fantastisch. Het enige jammere is dat het ver van de zee ligt, maar Villajosa is een prima uitvalsbasis.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Af te raden aan toeristen

Albert en Beatrix
11-5-2018

Wat de bezoekers dienen te weten is dat dit lang geen 5 sterren hotel is. Dit komt door de onbekwame Spanjaarden dit zich verkleden in Aziaten, en wees gerust, onbekwaam en lui zijn ze. Er werkt geen enkele Aziaat in dit hotel, ook niet in de Spa. Het hotel is onderbemand van zowel personeel als van klanten. Daarom zijn de restaurants willekeurig gesloten. Het hotel is verzorgd, maar door hetgeen gezegd in sub. kom men met moeite in de buurt van 4 sterren. Het is er rustig, als men het lawaai van de Spanjaarden niet meetelt. Het lijkt geen toeristen hotel. Is afgelegen en er is behalve een goed restaurant op 100m. niets, maar dan ook niets. Het einde van de wereld dus, tussen de bouwactiviteiten rondom het hotel. Het is geen zicht, maar er komt weinig lawaai van. Benidorm oefent daarenboven een negatieve invloed op elk hotel in die omgeving. Van 's morgens dronken toeristen, en pubs met naaktdanseressen, dit alles de klok rond

Gereisd Met partner in april 2018

Super vakantie gehad!

Marion van Acker
28-9-2017

Prachtig hotel, heerlijke zwembaden, goede restaurants, en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in september 2017

Tegenvaller!

Cindy
2-3-2014

Ga NIET in het laagseizoen naar dit hotel. Een hoop van de voorzieningen zijn dan niet geopend (restaurants/kids club) , er zijn bijna geen andere gasten en de service wordt ook teruggedraaid. Je zou denken dat ze dan juist goede service kunnen bieden aan die paar gasten die er wel zijn maar helaas is dat niet het geval. Verder ging de bar pas om 6 uur open en was er geen koffiehoek/café aanwezig. Je moest dus voor alles buiten de deur zijn (en er is niet op loopafstand).

Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer slecht.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2014

prachtig resort

yvonne
28-9-2013

hier weet het personeel nog wat service is.Prachtige aangelegde tuinen/waterpartijen ,mooie zwembaden met toezicht voor de kinderen.Uitgebreid ontbijt en een heel goed Thais restaurant. Wel een auto huren om de leuke kustplaatsjes als El Campello en San Juan te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk!

Fam. met kids
19-7-2013

Een absolute aanrader! Alles TOP! Compliment voor management and personeel!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Schitterend hotel!

Familie Van Laer - Vancutsem
17-7-2013

Dit hotel heeft écht alles wat een gezin met kinderen verwacht van een hotel op dit niveau! Fantastische zwembaden - met redder die toezicht houdt -, geweldig eten, zeer vriendelijk personeel, heel propere kamers, kortom alles top! Tip: Halfpension bevat ook alle dranken van bier, over cava tot rode,witte en rozé wijnen tijdens het avondeten! Een absolute aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Great Hotel !!!

Billy
31-12-2012

We spend 1 week at the Asia Gardens from Dec 22nd till Dec 29th and it was a great experience. Great location, very very friendly staff, perfect service and very accessible for kids as we were on holiday with our 2 year old daughter. The breakfast buffet was perfect, the food at the Koh Samui Restaurant was delicious!!! Nice seroundibgs with a great garden and lots of pools and a play yard for kids. The rooms are very clean and the staff is very helpfull !! We will come back to Asia Gardens, for sure. Well done to the staff and management of Barcelo Asia Gardens !!!! Keep up the great work !!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Geweldig!

Lily
18-9-2012

Asia Gardens hebben wij ervaren als geweldig! Bij binnenkomst voel je de luxe en de rust. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, heerlijk bed, badjassen, slippers, een ruim terras met mooi uitzicht over de paradijselijke tuin met zwembaden en de zee. Het ontbijt is uitgebreid en uitstekend. Er is een mooie Spa en er worden dagelijks yoga en meditatielessen gegeven. Goede ligbedden bij de diverse zwembaden, waarvan en 2 verwarmd zijn. Kortom, relaxen op hoog niveau!

Gereisd Met partner in januari 2012

Fantastische tuinen en zwemnaden

Tako
27-8-2012

Prachtige locatie met goede sfeer en top verzorgd.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 4 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asia Gardens in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asia Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.