Camping Arena Blanca

20 reviews over Camping Arena Blanca in het Nederlands

Heerlijke Camping

paul groes
26-2-2017

wij komen hier al jaren naar volle tevredenheid. camping wordt laatste jaren voortdurend gemoderniseerd

Gereisd met partner in januari 2017

Een koud douche.. (+ Rectificatie)

Paul
23-2-2017

Wanneer je de auto wilt parkeren op het parkeerterein lukt dit niet want deze plekken zijn verhuurd aan campers. Ik had mijn auto naast de douches gezet dat was een prima plek waar de auto zonder andere te hinderen kon staan. Ik word vervolgs er op aangesproken dat mijn auto niet op een parkeerplaats stond en of ik die meteen wilde weghalen. maar waar raak je hem dan kwijt die auto? Ik mocht de auto aan het einde van de camping neerzetten bij een lege studio. ca 200 meter verder van mijn caravan vandaan.. maar paco (de eigenaar) kwam nog al agressief over. Paar dagen erna ging ik naar de receptie om te vragen of er wat aan de hand was met de douches want er kwam bijna geen warm water uit. Dit speelde al een dag of 5. Waarna de eigenaar even scheldend in het engels vertelde dat ik niet moest zeuren. Dus ik ben wat rond gaan vragen en de klacht speelde bij allen. Niemand heeft alleen zin om een preek te krijgen van de eigenaar. Rectificatie: De douches zijn weer in orde en de eigenaar is weer beleeft, dank voor de goede zorg. Mijn vorige recensie is uit woede geplaats. Excuus

Gereisd met partner in januari 2017

Hier zijn honden welkom en dat zul je weten ook. Honden blaffen en janken de halve nacht. Veel van deze zitten ook op de nabij gelegen campings. Ook laten sommige mensen hun hond net te laat uit en wordt er op de paden gepoept. Ze halen bijna alles weg. Ook lopen er katten rond die gezellig poepen naast je voortent. Cadeautje zeg maar. Dan nog minpuntje 2 de douches. Ze zijn schitterend mooi en schoon. Nagelnieuw want 2 jaar terug zijn ze aan een grote modernisering begonnen. Restaurant ziet er fenomenaal uit. Als je eenmaal uitgevonden hebt hoe je warm water krijgt (je doet de hendel waar geen kleurindicatie op staat helemaal naar links en naar je toe en houd de waterbesparende knop voor bijna 2 minuten ingedrukt) kun je (ja heb het geteld) van 8 seconden water genieten. Morgen ga ik ducktape meenemen om de knop vast te plakken.

De mensen van de camping zelf zijn super vriendelijk en waar ze kunnen proberen ze het op te lossen.

Gereisd met partner in september 2016

Toen (2015) een prima camping

Aad & Astrid
18-6-2016

Goede camping met alle nodige faciliteiten om te verblijven en op 10 minuten fietsen van het strand of 20 minuten lopen (ook lekker) Schone en regelmatig onderhouden sanitair. Alles binnen loop bereik zoals, Supermarkten, kroegen, eetgelegenheden en het gezellige centrum van Benidorm.

Gaan dit jaar weer van half september tot eind oktober ter verlenging van de zomer. Laten het weten of het nog steeds zo goed is (hoop van wel)

Gereisd met partner in maart 2015

aardige camping

Co
15-5-2014

camping op fietsafstand (10 minuten) van de boulevard. Hoog pensionada gehalte in deze tijd. Hond is moeilijk uit te laten in de omgeving.

Gereisd met partner in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Was weer prima

Remco
23-9-2013

Weer een goed verblijf gehad. Alles netjes schoon en fris. Personeel sommige vriendelijk, sommige niet. Klein voorvalletje gehad ivm mijn vader die daar een huisje gehuurd had. Door een misverstand was het huisje 1 dag te kort gereserveerd voor hem en zijn vriendin. Toen werd er eerst gemeld dat hij voor 50 euro nog een nacht in een ander huisje kon blijven wilde hij natuurlijk liever naar een hotel. Ik ben natuurlijk boos naar de receptie gelopen en de eigenaar heeft zonder aandringen het huisje voor de laatste nacht gratis aangeboden. Super netjes natuurlijk. Bij het restaurant is een leuke dame voor de animatie. Gemiddelde leeftijd is in deze periode wel a pensionada

Gereisd met partner in september 2013

Goede prijs kwaliteit verhouding

jacqdick
18-3-2013

Net terug en een week op deze camping gestaan Met de acsi kaart slechts 16 euro per nacht Sanitair beetje oud, maar zeer schoon. Lekker zwembadje erbij top Enigste minpuntje, er mogen honden op deze camping maar nergens in de buurt een stukje gras te vinden

Gereisd met partner in maart 2013

ideale camping voor overwinteren

sterk
31-1-2013

wij waren er vanaf begin maart tot en met einde april 2012. Meteen gereserveerd voor 2013. Enige nadeel van de gehuurde stacaravan: geen gordijnen om s avonds te verduisteren.

Gereisd met partner in januari 2013

Voor ons prima camping om te overwinteren !!!

Florée Fernand
21-10-2012

Wij, mijn vrouw en ikzelf staan op de camping sedert eind augustus 2012 ! we blijven er de ganse winter, al voor de derde keer ! Vriendelijk personneel, erg proper sanitair, wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in januari 2012

Prima plek

krissie
15-7-2012

Hier 5 dagen in mei 2012 geweest , prima camping. Al is de toegang voor hele grote caravan`s neit zo fijn. Maar mooi in de stad en prima sanitair

Gereisd met partner in mei 2012
Receptie, Marketing, 17-7-2012

Hartelijk dank voor uw mening! We hopen u snel weer een keer op de camping te zien. Camping Arena Blanca en personeel.

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arena Blanca in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arena Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.