Hotel Ambassador Playa ***

Hotel Ambassador Playa ***

5 reviews over Hotel Ambassador Playa in het Nederlands

Kan beter!, zou volgende keer weer gaan.

KIERAN, 27-8-2011

Goede ligging, kindvriendelijk en de service is goed.

overtrefelijk hotel

La Roche, 22-2-2009

Zeer goed hotel prijs kwaliteit, eten goed leuke kamers.

jammer dat men niet meer kan boeken via belgie. Het is typish een engels hotel. Had zeer graag terug gegaan.

15/08/2008

zeer tevreden

keustermans, 11-2-2006

zeer tevreden. een hotel om naar terug te gaan. gezellig, vriendelijk personeel en lekker eten. een aanrader.

Mooi hotel, zijn er voorjaar 2004 geweest

paienne, 6-8-2005

Mooi hotel, zijn er voorjaar 2004 geweest. Het is inderdaad Engels georienteerd dat betekent veel warm eten bij het ontbijt en vrijwel geen brood als alleen toast. Lunch en diner is goed dwz veel variatie en uitstekend op smaak. Nagerechten zijn minder of je moet dol zijn op engelse smakeloze drilpuddingen en taarten. Deze laatste zien er overigens prachtig uit maar smaak??? (Engels) Wij hebben ons te goed gedaan aan het vele fruit en ijs. Drankjes zijn niet duurder dan in Nederland. Personeel is aardig en vriendelijk. Gratis ligstoelen, alleen ergelijk die mensen die s'nachts opstaan om hun handdoekje erop te leggen Maar dit blijkt overal te gebeuren. Het is niet ver van het strand kan je gemakkelijk lopen. Leuke vakantie gehad ondanks het slechte weer. De bus kost maar 80 eurcent per rit en we zijn daar veel mee weggeweest naar Altea e.d.

prachtige vakantie,goed hotel in levendige straat,heb al veel slechtere gehad op andere bestemming.

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador Playa in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambassador Playa scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: