Appartement Amalia

Nooit Meer.

H.G Schippers,
25-4-2018

Nooit meer.

Kamers veel te klein, slaapkamer grens aan de douche en wc, bij het douchebak te laag zo dat het water overloopt. Veel jongeren.

nachts veel lawaai bij thuis komst.

6 reviews over Appartement Amalia in het Nederlands

Nooit Meer.

H.G Schippers,
25-4-2018

Nooit meer.

nachts veel lawaai bij thuis komst.

Top!

Rita van Egmond,
13-3-2018

Alleen maar goede berichten.Ik ben een weekje met mijn zus bij vrienden geweest in appartement Amalia.Deze vrienden komen er al Jaren.En zij hebben ons ook besmet.Zo ben ik met mijn man in 2017 ook een maand geweest en nu weer een weekje met mijn zus,alle lof voor Jordy,en we hebben alweer 2 weken geboekt in januari 2018.Echt een aanrader.

Schoonmaak is goed ,wasmachine,strijkijzer,koffiezetapparaat alles is compleet top service van Jordi zit vlakbij de supermarkt en 10 minuten lopen van de markt

Solmar Tours

vlakbij centrum en boulevard.

RITA V.EGMOND,
13-3-2017

Schoon en redelijk groot appartement voor 2 personen. Goed ingericht.Om de 5 dagen beddengoed en hand en badlakens verschonen.Heerlijk een wasmachine,strijkplank en strijkijzer,zeker voor een lang verblijf.Wij waren er 4 weken.

2005

we zijn in juni geweest en op zich zijn het wel aardige appartementen, de ligging is goed dicht bij het oude centrum en het strand is ook niet ver weg. maar...herrie, vooral vr, za en zo. van de spaanse bars die onder het gebouw liggen, vechtpartijen zodat je s'-avonds niet naar binnen kan. ook het zwembad is een treurnis. wel erg aardige beheerders. vraag om app. die aan de zijkant liggen, bijv.4c,10c, 7c, dan heb je het minste last van het kabaal.vraag om verschoning!!

de appartementen op zich zijn wel ok, ze moeten alleen onderhouden worden. wij hebben na 11 dagen om nieuwe lakens moeten vragen! heel veel lawaai overlast van spaanse bars die direct naast het app. liggen. 'snachts vechtpartijen voor de deur. ligging ten op zichte van strand en centrum is wel goed. dit is echt een geval van jammer.veel te duur voor geen service.

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amalia in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.