Camping Almafra Resort Gran Comfort

Camping Almafra Resort Gran Comfort

7.2Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Benidorm

Op vakantie geweest naar Almafra Resort Gran Comfort?

7.2Goed

Meer camping info

21 reviews over Camping Almafra Resort Gran Comfort

• 8lady-kaatje26-08-2015

mooie camping

zeer mooie en schone camping, je kan douche zo lang je wil en echt heel schoon, minder is dat het een zeer luidruchtige camping is, harde muziek veel schreeuwende spanjaarden en fransen, weinig bewaking op de camping

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8henkhan10-05-2013

Op de goede weg

Overwinteren 2012/2013. Deze camping is onder het nieuwe managment op de goede weg. De prijzen voor overwinteraars zijn redelijk. Het nederlandstalig receptiepersoneel is erg belangstellend en informatief. Het overige personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Er wordt moeite gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Ga zo door!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2012

• 2h wesson01-04-2013

Gran confort is ver te zoeken.

Camping Almafra in Benidorm is geen aanrader. Sfeerloos, flut buiten zwembad. Binnenzwembad kost 2 euro per dag. Sauna en Hammam zijn al enige tijd buiten werking en het ziet er niet naar uit dat hier op korte termijn verandering in komt. Afgelegen, ver van strand en stad ,minstens 4.5 k/m.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2013

• 8maria26-07-2012

mooie camping

heel vriendelijk personeel aan de receptie en fijn dat okk met campingcheques nu de grotere plaatsen gebruikt kunnen worden ook al moeten we de stroom apart betalen als verschil

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 7Marina26-05-2012

Op de plaats rust met het leven

Hallo, Ik ken deze plek, omdat het werd aanbevolen door een vriend die was gebleven. In eerste instantie ging ik een week te blijven en mijn reis naar Andalusië, waar hij al wist van de camping voort te zetten. Bij aankomst is de receptie personeel behandelde me me en mijn man-wijs, hebben we besloten om de plot, die overigens was heel ruime afmetingen te blijven. Op een dag hebben we het menu van het restaurant (bijna goedkoper dan het eten in onze cv) geprobeerd, ik denk dat prijs en kwaliteit onverslaanbaar. Na het doorbrengen van de week en we besloten te blijven en weet je wat? We overtuigden de vrienden die waren gebleven in Andalusië om te komen tot de camping Almafra hen. Het enige nadeel was niet in staat om langer te blijven, keer ik terug deze zomer. Bedankt allemaal!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Annie en Henk16-11-2011

Duidel;ijk op dewegterug

Deze camping is onder de nieuwe manager Vicente Paco Cano Cono op de weg terug. Er wordt alles in het werk gesteld om het de gasten naar de zin te maken. Het nederlandstaig receptiepersoneel is erg belangstellend en informatief goed bezig voor de gasten. Hopelijk wordt deze lijn doorgetrokken

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2011

• 7Yvon08-08-2011

Vriendelijk ontvangst op deze camoing.

De vriendelijk ontvangst op deze camping was een verademing vergeleken bij camping Cap Blanche in Altea waar wij eerst waren. Op camping Almafra stonden wij op een plaats aan de buitenste rand, Camping cheque plaatsen, wilden er maar een paar dagen blijven maar het zijn er duidelijk meer geworden. O.a. doordat het sanitair gebouw dicht is, modern en het is schoon. Extra betalen voor electra net als Wifi (is erg duur,)dat hoort er gewoon gratis te zijn op z'n camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2010

• 5Jan Aarts23-06-2011

nooit meer

Een camping welke volgens de campinggids is voorzien van een supermarkt, is helaas niet aanwezig, wel een automaat, Kleine plaatsen als je gebruik maakt van campingcheque. Als geheel ziet de camping er niet uit, naar een nacht vlug weer weg. deze camping is zeker geen aanrader.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2011

• 3Graham en Annalies05-04-2011

nooit meer onder dit management

Wij staan al 3 jaar op deze camping en hebben altijd betaald met cheques. Wij zijn echte overwinteraars.Door de vele vrienden op deze camping hebben we er altijd met veel plezier gestaan. Dit jaar werden we dusdanig teleurgesteld, dat we nooit meer terug komen. Het eten in het restaurant is een afrader, tenzij je graag naar het ziekenhuis wilt met voedselvergiftiging.De winkel bestond ook niet meer!!! Het cafe sluit om 11 uur,. En om de boel een beetje op te naaien, kregen wij na 4 maanden een rekening voor onze neus van 385,85 voor onze smart, zijnde een extra auto.Nooit voor hoeven te betalen in voorgaande jaren.Gesprek met management(Marco),niet echt leuk.Bedreigingen met politie en ban op alle campings in Spanje, als zijnde wanbetaler.Camping Almafra gaat heel hard achteruit.Jammer, maar helaas. Ook de prijs per lang verblijf is veeeeel te hoog. 18,80 plus electra.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2010

• 1Henk Leerentveld28-03-2011

Nooit meer

Voor overwinteraars veel te duur. Prijzen zijn ten opzichte van 2010 met 24 % gestegen. En er is niets extra"s bijgekomen. Voor langverblijf € 18.80 per dag ex Elektra!!!!!!!!!!!!! Voor kort verblijf € 29.75 per dag incl Elektra

• 1Eetgelegenheden

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages