Kleine hotelsWeer vandaag31°23°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Almafra Resort Gran Comfort voor je op een rij gezet:

17 reviews over Camping Almafra Resort Gran Comfort in het Nederlands

Voor een relaxte vacantie

Anitra
29-4-2018

Deze camping ligt vlakbij zowel Benidorm als Albir en Althea. Camping is gemoedelijk, rustig en met een heerlijk zwembad en vaak activiteiten. Goede uitvalsbasis om (op de fiets) bovengenoemde plaatsen te bereiken en bv quadelest te bezoeken. Vriendelijke mensen werken hier ook, waarvan ook één dame Nederlands is.

Gereisd Met partner in maart 2018

mooie camping

lady-kaatje
26-8-2015

zeer mooie en schone camping, je kan douche zo lang je wil en echt heel schoon, minder is dat het een zeer luidruchtige camping is, harde muziek veel schreeuwende spanjaarden en fransen, weinig bewaking op de camping

Gereisd Met partner in augustus 2015

Op de goede weg

henkhan
10-5-2013

Overwinteren 2012/2013. Deze camping is onder het nieuwe managment op de goede weg. De prijzen voor overwinteraars zijn redelijk. Het nederlandstalig receptiepersoneel is erg belangstellend en informatief. Het overige personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Er wordt moeite gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Ga zo door!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Suncamp

Gran confort is ver te zoeken.

h wesson
1-4-2013

Camping Almafra in Benidorm is geen aanrader. Sfeerloos, flut buiten zwembad. Binnenzwembad kost 2 euro per dag. Sauna en Hammam zijn al enige tijd buiten werking en het ziet er niet naar uit dat hier op korte termijn verandering in komt. Afgelegen, ver van strand en stad ,minstens 4.5 k/m.

Gereisd Met partner in maart 2013

mooie camping

maria
26-7-2012

heel vriendelijk personeel aan de receptie en fijn dat okk met campingcheques nu de grotere plaatsen gebruikt kunnen worden ook al moeten we de stroom apart betalen als verschil

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Op de plaats rust met het leven

Marina
26-5-2012

Hallo, Ik ken deze plek, omdat het werd aanbevolen door een vriend die was gebleven. In eerste instantie ging ik een week te blijven en mijn reis naar Andalusië, waar hij al wist van de camping voort te zetten. Bij aankomst is de receptie personeel behandelde me me en mijn man-wijs, hebben we besloten om de plot, die overigens was heel ruime afmetingen te blijven. Op een dag hebben we het menu van het restaurant (bijna goedkoper dan het eten in onze cv) geprobeerd, ik denk dat prijs en kwaliteit onverslaanbaar. Na het doorbrengen van de week en we besloten te blijven en weet je wat? We overtuigden de vrienden die waren gebleven in Andalusië om te komen tot de camping Almafra hen. Het enige nadeel was niet in staat om langer te blijven, keer ik terug deze zomer. Bedankt allemaal!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Duidel;ijk op dewegterug

Annie en Henk
16-11-2011

Deze camping is onder de nieuwe manager Vicente Paco Cano Cono op de weg terug. Er wordt alles in het werk gesteld om het de gasten naar de zin te maken. Het nederlandstaig receptiepersoneel is erg belangstellend en informatief goed bezig voor de gasten. Hopelijk wordt deze lijn doorgetrokken

Gereisd Met partner in september 2011

Vriendelijk ontvangst op deze camoing.

Yvon
8-8-2011

De vriendelijk ontvangst op deze camping was een verademing vergeleken bij camping Cap Blanche in Altea waar wij eerst waren. Op camping Almafra stonden wij op een plaats aan de buitenste rand, Camping cheque plaatsen, wilden er maar een paar dagen blijven maar het zijn er duidelijk meer geworden. O.a. doordat het sanitair gebouw dicht is, modern en het is schoon. Extra betalen voor electra net als Wifi (is erg duur,)dat hoort er gewoon gratis te zijn op z'n camping.

Gereisd Met partner in oktober 2010

nooit meer

Jan Aarts
23-6-2011

Een camping welke volgens de campinggids is voorzien van een supermarkt, is helaas niet aanwezig, wel een automaat, Kleine plaatsen als je gebruik maakt van campingcheque. Als geheel ziet de camping er niet uit, naar een nacht vlug weer weg. deze camping is zeker geen aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Jun 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer onder dit management

Graham en Annalies
5-4-2011

Wij staan al 3 jaar op deze camping en hebben altijd betaald met cheques. Wij zijn echte overwinteraars.Door de vele vrienden op deze camping hebben we er altijd met veel plezier gestaan. Dit jaar werden we dusdanig teleurgesteld, dat we nooit meer terug komen. Het eten in het restaurant is een afrader, tenzij je graag naar het ziekenhuis wilt met voedselvergiftiging.De winkel bestond ook niet meer!!! Het cafe sluit om 11 uur,. En om de boel een beetje op te naaien, kregen wij na 4 maanden een rekening voor onze neus van 385,85 voor onze smart, zijnde een extra auto.Nooit voor hoeven te betalen in voorgaande jaren.Gesprek met management(Marco),niet echt leuk.Bedreigingen met politie en ban op alle campings in Spanje, als zijnde wanbetaler.Camping Almafra gaat heel hard achteruit.Jammer, maar helaas. Ook de prijs per lang verblijf is veeeeel te hoog. 18,80 plus electra.

Gereisd Met partner in oktober 2010

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Almafra Resort Gran Comfort in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Almafra Resort Gran Comfort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.