We hebben een aantal aanbieders voor Benicàssim/Benicasim voor je op een rij gezet:

Reviews over Benicàssim/Benicasim

Niet voor jongeren

Peter Abma
    22-7-2015

Benicasim is een leuk Spaans badplaatsje met weinig toeristen. De gemiddelde leeftijd van straatbeeld is 50+. Maar daar hoor ik zelf ook bij. Camping Azahar dichtbij strand. Liddle op fiets loop afstand. Goede fietspaden en routes. Voor rustzoekers.

Gereisd Met partner in Sun Jul 19 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Benicassim

diny van g
    2-2-2013

Benicassim is nog niet zo bekend als toeristisch trekpleister maar alleszins de moeite waard. Heerlijk rustig in voor en najaar, prachtige zandstranden, heerlijke temperatuur. Er worden heel het jaar door allerlei festivals georganiseerd. Ook in de omgeving is er van alles te zien.

Gereisd Met partner in Sat Jan 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig dorp

Jacqueline
    13-1-2011

helaas door de spaanse overheid met veel appartementen volgebouwd (ik kom hier al bijna 50 jaar). Doordat ik vele bewoners ken is dit een echt tweede woonplaats voor mij, ook doordat er nog veel spanjaarden een tweede huis hebben (zelfs door de spaanse crisis). Zeker wanneer men probeert de taal te spreken, zijn de mensen erg uitermatevriendelijk. Voor ieder (ongeacht de leeftijd en het vervoersmiddel) wat wils.

Gereisd Alleenreizend in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie plaats

roelie fidder
    22-9-2008

11 en 12 aug 2008 waren we met de camper in Benicasim. Op camping Azahar We hadden een mooi camping plaats onder de bomen. Het was 38 graden dus naar het mooie strand met hoge golfen. via het centrum terug gelopen ziet er gezellig uit het is ons hier zeer goed bevallen

Gereisd Met partner in augustus 2008

Benicassim is ons al 2 maal uitstekend bevallen

w heemslerl
    29-2-2008

Benicassim is ons al 2 maal uitstekend bevallen. Een aanrader. En in april zijn we er hopelijk weer. Strand is breed en perfect. Zwembaden camping prima. Over uitgaansleven heb ik geen beoordeling. Het achterland is prachtig en de botanische tuin met zijn vele schildpadden een aanrader. Veel leuke plaatsen in de omgeving. Genoeg te fietsen en te wandelen.

Gereisd Anders in Fri Feb 29 2008 12:39:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Benicàssim/Benicasim scoort een 7,7 uit 10, op basis van 44 reviews