Camping Tauro

Kleine hotelsWeer vandaag31°23°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Tauro voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings
ACSI Eurocampings

2 reviews over Camping Tauro in het Nederlands

Komen zeker volgend jaar terug.

Tonnie
18-2-2018

Camping Tauro in Benicasim is een hele mooie gerenoveerde camping! Mooie grote plaatsen maar daar betaal je dan wat extra's De andere plaatsen zijn prima. Hele vriendelijke ontvangst. De vaste jaarplaatsen zijn er niet veel meer. Heel de camping gerenoveerd., En een nieuw toiletgebouw meer dan prachtig. Super de luxe. Heel veel Engelse . De campings staan overal bomvol. Kan niks nadeligs zeggen over de camping alleen wat haakjes in de douche Zeer vriendelijke eigenaren..

Gereisd Met partner in februari 2018

Aftandse camping!

Ron
27-4-2017

Donkere deprimerende camping, overwegende vaste gasten, en achterlijke plekken voor passanten. Ligt midden in woonwijk aan hele drukke weg.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tauro in Benicàssim/Benicasim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tauro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.