Hotel Intur Orange

• Sauna

12 reviews over Hotel Intur Orange

• 8E.v.D15-08-2010

zalig!

ik (15jaar) ging al 3 jaar na elkaar naar hotel Orange, iedere keer erg geslaagd! toffe groep Spaanse jongeren die erg hun best doen om Engels te praten. Maar spijtig, ik kan mijn ouders niet meer overtuigen om terug te gaan, zij willen nu iets anders zien, maar binnen een paar jaar gaan we nog eens!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Jos22-02-2010

Sporthotel geschikt voor een fietsvakantie

Erg aangenaam hotel met enorm goede sportaccommodaties, vooral dan voor fietsers. Ik was er om te fietesn tijdens het krokusverlof 2010 en toen was het er erg druk. Rustige ligging op wandelafstand van de zee. Goede busverbindingen (om de 20 minuten) naar het centrum van “Benicassim” (=5 km) en naar “Castellon de la Plana” (=20 km). Minder toeristisch, meestal enkel Spaanse toeristen en buitenlandse sporters.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 7Rita29-07-2009

teleurstellend

Wij waren in juni in Intur Orange geluk.maar4 nachten ,personeel aan de balie is zeer vriendelijk van kamer wissellen voor zeezicht was geen probleem.Kamer is wat oudbollig maar proper en niet al te groot.Zeepjes ,champoo,scheermesjes,enz werd dagelijks aangevuld.Toen wij er waren was het een groot bejaardentehuis.Het eten was amper 3sterren en alle dagen hetzelfde.Wat gebakken of gegrild word in eetzaal is uitgebakken.Zwembad en tuin is prachtig en zeer rustig.Intuur Bonaire heeft wel de uitsraling van 4sterren te zijn en is veel gezelliger.Gaan ook nooit meer naar Benicassim,wel mooie stranden in juni zaten er 5 koppels op strand,in Benicassim is niets te zien was net een spookstad.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9een belgische familie03-01-2009

een aanrader

Wij hebben dit hotel bezocht in aug 2008. Leuk hotel met gratis internet, mooi zwembad omgeven door gras en ligzetels voor iedereen, het was niet nodig deze op voorhand te reserveren door je handdoek erop te leggen. Wij hadden een hond mee en alles is super verlopen: de poetsvrouwen kwamen op simpele vraag de kamer wat later poetsen als we de hond eventjes alleen op de kamer lieten. Mooie uitgebreide bufetten zowel 's morgens als 's avonds. Personeel heel vriendelijk. Het restaurant heeft ook een terras waar je kan eten. Het enige minpuntje is dat er rond het hotel niet veel te beleven valt 's avonds en de animatie is ook niet boeiend. Er zijn wel leuke uitstapjes te doen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 8Fam Van Put19-07-2008

Toffe vakantie gehad in juli 2008. Prettig hotel waar weinig op aan te merken valt. Ligging niet aan 't strand maar is slechts enkele minuten wandelen. Vriendelijk personeel, lekker eten met veel keuze, propere kamers die heel klein beetje verouderd zijn, zeer grote gratis parking...kortom alles ok. Enkel de animatie was niet georganiseerd en erg ondermaats, dit zowel overdag als 's avonds. Ik vind dit hotel zeker een aanrader met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd met familie in juli 2008

• 7Beekman12-12-2007

Zijn hier in juni 2004 geweest en hebben een zeer slechte ervaring gehad. Personeel zeer onvriendelijk en soms gewoon onbeschoft, jammer voor hun konden wij het een en ander goed verstaan. Eten ronduit slecht, veel gasten klaagden daar over. Op het moment dat wij er waren was er het jaarlijkse motor weekje van de Harly club! Een grote gore ellende, tot midden in de nacht herrie en de "heren" mochten, dat in tegenstelling van de andere gasten, met ontblote armen wel in het restaurant. Niemand van het personeel durfde daar iets tegen te doen. Op zich was het een vreemde regel maar dan moet wel iedereen zich daar aan houden. Het zwembad en vooral de tuin zijn ronduit prachtig. Zijn hier via Touroperator geweest, met de auto, en het jaar daarna was het uit hun brochure.

Gereisd met partner in december 2007

• 8Tjaa14-05-2006

het is al een tijdje geleden datwij hier zijn geweest, maar toen we er waren was het een fantastisch hotel. een fijne grote tuin, een leuk zwembad en ook zeer veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. de kamers waren goed, en het eten was echt heerlijk! er is een heeel leuk waterpark dichtbij, en dat is leuk om een dag heen te gaan, het strand is ook niet ver weg! echt een aanrader dit hotel!!

Gereisd in mei 2006

• 8Zeezon26-07-2005

Voor een drie sterren hotel prima. Ouderwets ingerichte kamer (met klein tweepersoonsbed), maar wel netjes, badkamer is ook goed hoewel niet erg modern. Zwembad en tuin zijn erg mooi.

Op het strand ben je in 8 minuten. Waterpark is zeer dichtbij. Benicassim heeft een mooie boulevard, in het dorpje kun je erg goed eten. Met de auto is het hotel vanaf de nationale weg perfect bereikbaar.

Gereisd in juli 2005

• 9een bezoeker van intur orange 200402-09-2004

Het hotel ziet er goed verzorgd uit. Aardig personeel en een mooie tuin bij het zwembad. Alles is heel schoon en de kamers zijn mooi ingericht. Het uitzicht vanaf het balkon is echt prachtig Wat ik zelf heel leuk vond is dat de mensen in het restaurant van het hotel alleen maar Spaans met je praten (als je het echt niet begrijpt gaan ze pas over in het engels) Elke avond serveren ze patat,pasta en 2/3 andere gerechten. Ze hebben ook nog showcooking waar meestal spiegeleieren gebakken worden en vis Ook zijn er salades en hele lekkere taarten! Het hotel ligt heel dicht bij het strand en ook de supermarkt is dichtbij. Ook is er een bushalte op loopafstand En kunt u voor 1 euro per persoon Castellón bezoeken Doordeweeks is het heel rustig in het dorpje, maar in het weekend is het gezellig druk in de straten van benicasim Ik zou zo teruggaan naar het hotel en er nooit meer weg gaan!

Gereisd in september 2004

• 8Ellen02-08-2004

Een goed hotel, eten......perfect. Een aanrader voor een rustige vakantie.

Gereisd in augustus 2004

Hotel Intur Orange info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand250 m

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages