Hotel Intur Bonaire

Hotel Intur Bonaire
8,8

9 reviews over Hotel Intur Bonaire in het Nederlands

Rust, comfort en vriendelijk personeel

Jolande
3-5-2014

Mooi 4sterren hotel in een zijstraat richting zee. Vriendelijk personeel en een zeer gevarieerde keuken. Elke ochtend verse jus d'orange, keuze genoeg voor iedereen. Het hotel bevindt zich in een zeer rustige omgeving, misschien wel iets te rustig. Je hebt zeker een auto nodig tijdens je verblijf.

Gereisd Met partner in juni 2013

Een van de betere Spaanse hotels

Elie
10-10-2013

We zijn er aangekomen op 22 september 2013. Het hotel ligt rustig en dicht bij het strand. We kregen een heel mooie kamer op de eerste verdieping. Wel waren er weinig interessante zenders op de mooie en platte TV. Wel een prachtige badkamer met een mooie inloopdouche. 's Nachts was het er rustig. Daar we met de groep van Verhoeven waren, moesten we steeds bij dezelfde mensen zitten aan tafel, wat ik niet erg vond. Het eten was iets beter dan goed, maar niet echt top. Geen balletjes in tomatensaus of chipolata. Als nagerecht was er maar één soort pudding, de heel gewone gele pudding. Gelukkig was er ook ijs. Het personeel was redelijk afstandelijk.

Gereisd Met vrienden in september 2013

mooi hotel, ruime kamers met grote balkons

heer Jans
13-6-2012

aanrader voor iedereen. Redelijke prijs/kwaliteitverhouding. 100 meter van het strand. Gewoon goed. Maar ga nooi in juli of augustus naar deze omgeving want is het vol en bloedheet (buiten)

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

Geschikt voor rustige vakantie

Ruud
18-7-2009

Begin juli 2 wkn in dit hotel verbleven. Rustig hotel met een wat ouder publiek en gezinnen met jonge kinderen. Onze kamer (1e verdiep.) was vrij klein maar schoon. Over het algemeen een goed hotel met mooie tuin en redelijk goed eten maar met een absoluut onvriendelijke bediening in het restaurant. Dit kan niet in een hotel met 4 sterren. Receptie is wel klantvriendelijk.

Gereisd Met partner in Sat Jul 18 2009 12:59:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

zeker voor herhaling vatbaar!

De Laender-Penel
28-8-2008

wij zijn geweest in de maand juni, met onze dochter v 4jr,in juni is alles nog rustig. Iedereen was er vriendelijk vooral de dames vd kamerkuisploeg! Na een paar dagen was het precies dat we er al jaren kwamen,de prijs/kwaliteit is in juni echt een aanrader, half pension is dan vol pension, en het eten was echt super lekker en veel. Het is er ook super rustig om buiten te zitten aan het restaurant. Het strand is er om de hoek, en de zee is niet zo gevaarlijk vd kinderen als van bij ons,je kunt ver gaan en je zit nog niet diep. Als het aan onze dochter lag komen we ieder jaar terug!! Het is ook een mooie streek om uitstapjes te doen. Met spijt in het hart keerden wij terug n Belgica...

Gereisd Familie in Thu Aug 28 2008 21:00:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bezocht 1 week begin juli

Peter
19-7-2008

Bezocht 1 week begin juli. Een uitstekend hotel dat voor spaanse begrippen zijn 4 sterren waard is. Goed ontbijt en `s avonds een diner met een uitgebreid saladebuffet en hoofdgerecht wat wordt opgediend.Personeel in receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam. In tegenstelling tot restaurant en bar waar de bediening vrij nors overkomt. Beniscasim is een echte spaanse badplaats. Enige kennis van het Spaans is aan te bevelen. Voor 2e jaar plaats geweest en voor een rustige strandvakantie zeker aan te bevelen. In de buurt een grote stad Castelon met bijbehorende havenplaats El Grau, beide een bezoek waard.

Gereisd Anders in juli 2008

2007

We zijn al 3 keer in dit hotel geweest en het blijft super

Jo
15-3-2007

We zijn al 3 keer in dit hotel geweest en het blijft super.De laatste keer was dit in 2003.Daar de bus operator hier niet meer komt kunnen wij hier niet meer naar toe,maar het blijft voormij een tropisch paradijsje in Spanje.Het hotel heet Bonaire maar het is net of je op het eiland Bonaire bent.Een heerlijke plek!

Gereisd Familie in juni 2003
2006

Wij zijn er twee jaar geleden geweest, wat een hotel

Els en Rien
24-7-2006

Wij zijn er twee jaar geleden geweest, wat een hotel. Prima service en prima eten. De kamers zijn ruim, mooi ingericht en schoon. In de tuin van het hotel, met een prachtig zwembad, zie je regelmatig eekhoorntjes. Naar het strand is het een paar minuten lopen. Meer landinwaarts veel natuurschoon in een nationaal park. Kortom een uitstekend hotel in een leuk plaatsje.

Gereisd Anders in Mon Jul 24 2006 20:46:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hier lekker weer lekker strand (ook erg dichtbij)

Coen
2-5-2006

Heerlijk hier lekker weer lekker strand (ook erg dichtbij) echt super dit bericht typ ik nu ook in het heerlijke hotel

Groeten Coen

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intur Bonaire in Benicàssim/Benicasim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intur Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.